Gjest Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Stemmer det ja Tusen takk! Midt i blinken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Skjønner ikke hvorfor pakken ikke har kommet frem enda.. Jeg sendte den på fredag forje uke.. -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Kan de som IKKE har fått pakke sende meg en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Er det sånn at hvis jeg ikke greier å gjette, så får jeg ikke lov til å vite hvem jeg fikk gave av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg skjønner ikke hvem Ozzy har fått av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Tipper Poter er Ozzys hemmelige venn jeg? (helt uten å se om personen faktisk er med!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Tipper Poter er Ozzys hemmelige venn jeg? (helt uten å se om personen faktisk er med!) Jeg har allerede skrevet det, men regner med det ikke er tilfellet siden poter ikke har sagt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Jeg har allerede skrevet det, men regner med det ikke er tilfellet siden poter ikke har sagt noe. Sånn jeg ser det har du ikke sagt rett frem hvem du tror det er. Du har synset litt, men thats it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 (endret) Sånn jeg ser det har du ikke sagt rett frem hvem du tror det er. Du har synset litt, men thats it Jeg veit jo ikke hvem det er, det er jo bare synsing uansett. Jeg har ikke sagt rett ut hvem jeg tror det er fordi jeg ikke skjønner hvem det er. En trenger jo ikke være helt firkanta. Endret 16. Juni 2013 av Ozzy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Nei, skjønner ikke jeg heller. Er vel bare å si det, om hun har vært bortpå tanken? Skjønte det ikke ved første pakkegjetting, heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Nei, skjønner ikke jeg heller. Er vel bare å si det, om hun har vært bortpå tanken? Skjønte det ikke ved første pakkegjetting, heller. Har nå uansett gitt opp å gjette, så da syntes jeg vennen min skal avsløre seg så jeg får takket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Sånn jeg ser det har du ikke sagt rett frem hvem du tror det er. Du har synset litt, men thats it Oppfattet også det som synsing og bare en tanke i forbifarten, altså ikke din endelige gjetting, Ozzy. Så har jeg vært bortreist og uten nett noen dager, så derfor har du ikke fått noe svar. Men ja, det er meg. Så du ikke de fine potesporene etter klistremerket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Oppfattet også det som synsing og bare en tanke i forbifarten, altså ikke din endelige gjetting, Ozzy. Så har jeg vært bortreist og uten nett noen dager, så derfor har du ikke fått noe svar. Men ja, det er meg. Så du ikke de fine potesporene etter klistremerket? Tusen takk for gaven. Satte stor pris på det. Og beklager maset og bitchingen. Joda, jeg så potene men koblet det ikke opp mot nicket ditt. Men da skal jeg være mer konkret i synsingen min neste gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Har alle fått pakkene sine nå? vil ha ny runde jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Tusen takk for gaven. Satte stor pris på det. Og beklager maset og bitchingen. Joda, jeg så potene men koblet det ikke opp mot nicket ditt. Men da skal jeg være mer konkret i synsingen min neste gang Glad pakken falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Alle har desverre ikke fått pakke enda, driver å nøster opp litt.Så fint om det er flere som ikke har mottatt/motaker ikke har skrevet i tråden kan sende meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg har mottat.. Men ble litt styr og stress før reise og slikt.. Skal prøve å laste opp bilde nå... =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Da har jeg fått pakken min! Favorittgodisen til Milo og en ny ball med tau! Den ballen vi hadde med tau ble akkurat ødelagt, så det passet perfekt! Men godteriet var absolutt favoritten til Milo, han kom og tok den fra meg med engang jeg pakket opp og løp unna med den Søt liten gavepose, med noen "piller" jeg lurte fryktelig på hva var! Den tok meg vel 2-3 timer før jeg skjønte noe som helst! En av pillene! Pillene var da altså "lykkepiller" eller hva jeg skal kalle de, alle inneholdt lapper med komplimenter og motiverende ord, "Du er søt!", "Dette klarer du!" og slike ting. Skal lage en liste over alle i morgen Takken er jeg ganske så sikker på at må gå til Susselussa? Jeg fant ikke noe hint(?), men fikk beskjed av Kaja at pakken var sendt fredag forrige uke, og du hadde kommentert at du sendte forrige fredag TUSEN TAKK, iallefall! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Jaaaa det var på tide! Når jeg kom hjem etter å ha postet pakken, lå kortet med hintet igjen på kjøkkenbordet, så Enits skulle følge med her og gi deg hintet så fort du fikk pakka noe som desverre tok grusomt lang tid O.o Så bra at det falt i smak! burde kanskje lagt igjen lapp om "pillene" også, de er ikke noe særlig og spise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Jaaaa det var på tide! Når jeg kom hjem etter å ha postet pakken, lå kortet med hintet igjen på kjøkkenbordet, så Enits skulle følge med her og gi deg hintet så fort du fikk pakka noe som desverre tok grusomt lang tid O.o Så bra at det falt i smak! burde kanskje lagt igjen lapp om "pillene" også, de er ikke noe særlig og spise Hehe, jeg skjønte hvem det var og pakken kom fram, så det gikk jo bra til slutt likevel Og jeg lurte veldig på de pillene altså! Det tok meg lang tid før jeg kom på at jeg kunne åpne for å se om det var noe inni, måtte til og med ta de med når jeg skulle gå tur med Milo, og spørre mamma om hun hadde noen aning om hva det var for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Men jeg får jo ikke lagt ut hint midt på natta daaa For en gøy pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Men jeg får jo ikke lagt ut hint midt på natta daaa For en gøy pakke Just to clear things up, pakka var treig, ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Så artige lykkepiller!! Hvor har du kjøpt dem, Susselussa? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 http://www.coolstuff.no/Kjarlighetspiller Ser de er utsolgt akkurat nå, kjøpte de til kalenderen til samboeren Men de er også på ebay i haugehvis! http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=love+capsule+message&_frs=1 Syntes de er kjempe koselige å ha i tillegg til pakker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts