Enits Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 På vegne av cattn: Og hennes tekst: Tittei..Siden jeg er nede i varmere strøk og har en telefon som ikke vil laste opp bilde av pakken min så gjør Enits det..Er stooor fornøyd og gleder meg til å ta i bruk drikkeflasken når jeg kommer hjem.. Wooop... Men hvem kan det være, husker ikke helt hvem som har fått eller har sendt.. Sååå... Hmm, er det fra Nirm?! Mtp nattarbeid - lommelykt og bygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Japp. Er fra meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Jeg har fått pakke!! Men jeg har ikke fått åpnet denne og sett innholdet, jeg er bortreist til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Håper det blir ny runde i sommerferien når jeg er hjemme Da skal jeg bli med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Håper det blir ny runde i sommerferien når jeg er hjemme Da skal jeg bli med! Vi vil ha Londonpakke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Vi vil ha Londonpakke! Kanskje jeg skal smugle med litt londonske ting hjem til neste runde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Håper det blir ny runde i sommerferien når jeg er hjemme Da skal jeg bli med! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Det er ikke noe i veien for at andre kan arrangere hemmelig venn, om mange vil ha det igjen vet dere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Da er jeg hjemme, og endelig fått åpnet pakken. Wow, for en utrolig kjekk pakke! Enya var veldig, veldig glad for lekene, og jeg ble superglad for kaffe! Gleder meg til å prøve den sjokokaffen! Jeg tror min hemmelige venn er Cattn, stemmer det? Tuuusen takk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Det er ikke noe i veien for at andre kan arrangere hemmelig venn, om mange vil ha det igjen vet dere Orker du ikke en runde til? Jeg vil gjerne ha en runde til men er midt oppi flytting så har ikke mulighet til å ta ansvar for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Er det mange som ikke har fått pakke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2013 Jeg har ikke fått, men nå er jeg jo ikke hjemme, så den kan ha kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2013 Jeg har ikke fått, men nå er jeg jo ikke hjemme, så den kan ha kommet. Neida, den har ikke det *englefjes* Den sendes i dag. (jeg fikk den i "retur"). Men har ikke rukket å få sendt den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Ine: stemmer at det var meg ja.. så flott at du var fornøyd.. ble litt hastig kjøpt og slikt.. hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Neida, den har ikke det *englefjes* Den sendes i dag. (jeg fikk den i "retur"). Men har ikke rukket å få sendt den enda. Har ikke fått den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke Yeah, så ved første øyekast når jeg scrollet litt fort trodde jeg haugen til venstre var kondomer. Enjoy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Yeah, så ved første øyekast når jeg scrollet litt fort trodde jeg haugen til venstre var kondomer. Enjoy! :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jeg har fått pakke Hun med Iphonen er gått på trening, så jeg får ikke lagt ut bilde Jeg fikk en masse silikongrytekluter og en til å sette gryte på og er veldig, veldig glad Aller gladest ble jeg for hintene og litt rørt Kan det være AnetteH, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jaaaaaa :-D Jeg glemte godteri til deg da :-P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Jaaaaaa :-D Jeg glemte godteri til deg da :-P Det gjør da ingenting. Vi hadde jo et budsjett Pakken var forresten stemplet 10 juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Det gjør da ingenting. Vi hadde jo et budsjett Pakken var forresten stemplet 10 juni Neida. Jeg sendte den i tide. Så kom den i retur til Kaja, så postet hun den på nytt ;-) Også har jeg måtte holde munn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Neida. Jeg sendte den i tide. Så kom den i retur til Kaja, så postet hun den på nytt ;-) Også har jeg måtte holde munn så lenge Ja, stakkars deg. Det er nesten umlig å holde tett om sånne gledesegting Pakken har nok vært på en rundreise helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Men Ida: Bilde av pakken og hintet da? I alle fall vil vi da vite om hintet som du ble rørt over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Men Ida: Bilde av pakken og hintet da? I alle fall vil vi da vite om hintet som du ble rørt over. Jeg lover å kjøpe ny telefon etter ferien, så kan jeg ta mine egne bilder. Det var to hint: "Har hatt tre hunder, har nå èn". "Du har vært der for meg når jeg har trengt det" (eller noe sånt). Altså, jeg har besøkt AnetteH på sykehuset en gang hun og Ia lå der samtidig i fjor ved disse tider, så noe voldsomt til å stille opp har jeg ikke vært. Ble rørt likevel, jeg. Bare det å huske det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Forstår godt du ble rørt av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts