Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

På vegne av cattn:

Og hennes tekst:

Tittei..
Siden jeg er nede i varmere strøk og har en telefon som ikke vil laste opp bilde av pakken min så gjør Enits det..
Er stooor fornøyd og gleder meg til å ta i bruk drikkeflasken når jeg kommer hjem.. Wooop...
Men hvem kan det være, husker ikke helt hvem som har fått eller har sendt.. Sååå...
Hmm, er det fra Nirm?!

Mtp nattarbeid - lommelykt og bygg..

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fåt pakke For en herlig pakke! Nå blir jeg varm på beina og hundene elsker godbiter. Også polly turmix <3 Veldig morsomt hint, jeg lo godt da jeg åpnet kortet for jeg tenkte på noe av

Jeg vil gjerne takke Poter for å foreslå dette, og Kaja og Enits for jobben de har gjort med å ta tak i dette. Knall opplegg, og jeg gleder meg virkelig til neste runde! Virkelig en hyggelig ting

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke Her var det altså ei tavle med kritt og påtegnet bilde av solnedgang (tror jeg? Det var veldig utvisket dessverre), siden jeg ønsket meg bilde til ko

Posted Images

Skrevet

Jeg har fått pakke!! :lol:

Men jeg har ikke fått åpnet denne og sett innholdet, jeg er bortreist til fredag!

Skrevet

Håper det blir ny runde i sommerferien når jeg er hjemme :) Da skal jeg bli med!

Vi vil ha Londonpakke! greenstars.gif

• Like 1
Skrevet

Da er jeg hjemme, og endelig fått åpnet pakken. :D

Wow, for en utrolig kjekk pakke!

Enya var veldig, veldig glad for lekene, og jeg ble superglad for kaffe! Gleder meg til å prøve den sjokokaffen!

DSC_0108.jpg

d86b89ff-9657-405a-9bae-b3bc8c9b622b.jpg

Jeg tror min hemmelige venn er Cattn, stemmer det?

Tuuusen takk! :D

• Like 2
Skrevet

Det er ikke noe i veien for at andre kan arrangere hemmelig venn, om mange vil ha det igjen vet dere :P

Orker du ikke en runde til? :lol:

Jeg vil gjerne ha en runde til men er midt oppi flytting så har ikke mulighet til å ta ansvar for noe. :lol:

Skrevet

Jeg har ikke fått, men nå er jeg jo ikke hjemme, så den kan ha kommet.

Neida, den har ikke det *englefjes* Den sendes i dag. (jeg fikk den i "retur"). Men har ikke rukket å få sendt den enda.

Skrevet

Neida, den har ikke det *englefjes* Den sendes i dag. (jeg fikk den i "retur"). Men har ikke rukket å få sendt den enda.

Har ikke fått den.... :icon_cry:

Skrevet

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke :heart::jump::D

5FFABDCB-4ED6-4D03-BD8F-23BC6F57A905-529

Yeah, så ved første øyekast når jeg scrollet litt fort trodde jeg haugen til venstre var kondomer. Enjoy! :D

• Like 2
Skrevet

Yeah, så ved første øyekast når jeg scrollet litt fort trodde jeg haugen til venstre var kondomer. Enjoy! :D

:lol: :lol: :lol:

Skrevet

Jeg har fått pakke :jump::frantics:

Hun med Iphonen er gått på trening, så jeg får ikke lagt ut bilde :no:

Jeg fikk en masse silikongrytekluter og en til å sette gryte på og er veldig, veldig glad :)

Aller gladest ble jeg for hintene og litt rørt :heart:

Kan det være AnetteH, tro?

Skrevet

Jaaaaaa :-D

Jeg glemte godteri til deg da :-P

Det gjør da ingenting. Vi hadde jo et budsjett :D Pakken var forresten stemplet 10 juni :lol:

Skrevet
Det gjør da ingenting. Vi hadde jo et budsjett :D Pakken var forresten stemplet 10 juni :lol:
Neida. Jeg sendte den i tide. Så kom den i retur til Kaja, så postet hun den på nytt ;-)

Også har jeg måtte holde munn så lenge :o

Skrevet

Neida. Jeg sendte den i tide. Så kom den i retur til Kaja, så postet hun den på nytt ;-)

Også har jeg måtte holde munn så lenge :o

Ja, stakkars deg. Det er nesten umlig å holde tett om sånne gledesegting :D Pakken har nok vært på en rundreise helt alene :cry:

Skrevet

Men Ida: Bilde av pakken og hintet da?

I alle fall vil vi da vite om hintet som du ble rørt over.

Jeg lover å kjøpe ny telefon etter ferien, så kan jeg ta mine egne bilder.

Det var to hint: "Har hatt tre hunder, har nå èn". "Du har vært der for meg når jeg har trengt det" (eller noe sånt). Altså, jeg har besøkt AnetteH på sykehuset en gang hun og Ia lå der samtidig i fjor ved disse tider, så noe voldsomt til å stille opp har jeg ikke vært. Ble rørt likevel, jeg. Bare det å huske det :heart:

• Like 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...