Djervekvinnen Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 moro Ble ikke med denne runde pga dårlig råd. Kanskje jeg kan være med neste gang (hvis det blir) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 10. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Om alle syns det er vellykket så er det ikke noe i veien for en runde til! Jeg venter i spenning selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jipppiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Men jeg aner fortsatt ikke hvem min hemmelige venn er! *lete på folk som har 1 hund men bor med 1 til.. * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Drikkekopp. Tusen tusen takk Men fra hvem ...? Det er jo ikke få som anser flexi som idiotboks, og burmotstandere er det jo også noen av. Jeg mistenker at det er en fra Oslo, og etter å ha gjennomgått lista, så står jeg med alternativene Nirm, *Nina* og AnetteH (de som står oppført med Oslo som bosted). Jeg gjetter på AnetteH jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 :lol: Det kortet til Justisia altså. Idiotboks. Tror jeg vet hvem den pakken er fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Så moro dette virket som Jeg blir med neste runde! Kjempe fine pakker folk har fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Woho! Idag var det pakke i posten til meg også :-D Så da må jeg si: Tusen takk for hundehanduk og tennisball, Ine! :-D Valpen var lynraskt ute med å kapre ballen;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Vet ikke hvor godt kortet vistes, så litt nærmere her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Fikk også min pakke i dag! En tavle med tusj, og med magneter bak, kan henge på kjøleskapet! Og bilde av to curlyer, kan det være fra *Nina*? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Bilde Soppen! Det er jo like spennende å se hva andre får, som hva man får selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Fikk også min pakke i dag! En tavle med tusj, og med magneter bak, kan henge på kjøleskapet! Og bilde av to curlyer, kan det være fra *Nina*? Det kan det! Du sa du likte sterke farger så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Bilde Soppen! Det er jo like spennende å se hva andre får, som hva man får selv. Jah, koser meg i denne tråden jeg *ler* Måtte den vare lenge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 https://www.dropbox.com/s/0lgl46zfo0at96a/2013-06-10%2016.09.50.jpg Må klare oss med en slik en link, fordi jeg er så teit og lat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Åh, så morsom tråd, må bli med om det blir ny runde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Er det ingen flere som har fått pakke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Teit med pakkesporing, min hemmelige venn er treig, eller posten er treig til å si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Vet ikke hvor godt kortet vistes, så litt nærmere her :-) uploadfromtaptalk1370871291575.jpg Haha, jeg ser kunne vært hatt et mye, MYE vanskeligere hint, når jeg ser på de andre her. Og for en søt whippet valpis! Edit: Ikke at hintet var noe vanskelig i det hele tatt, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Teit med pakkesporing, min hemmelige venn er treig, eller posten er treig til å si ifra! Kan jo hende hemmelig venn er bortreist? jeg er f eks hos kjæresten, og får ikke pakke før på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Hvorfor er ikke AnetteH innom her da, og bekrefter eller avkrefter at det er henne? Eller, Nirm, skal du innrømme at det er deg? *neida, jeg fisker aldri!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Hvorfor er ikke AnetteH innom her da, og bekrefter eller avkrefter at det er henne? Eller, Nirm, skal du innrømme at det er deg? *neida, jeg fisker aldri!* Jeg tror jeg vet hvem det er og er nok ingen av de! tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jeg som ikke er med på dette her kan vel få lov til å bekrefte at det ikke er AnetteH uten å lempe mistanken over på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Er ikke meg :-P Kan ikke noen finne ut av min da :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Er ikke meg heller. Jeg bor tross alt i Særp akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Ikke Anette, Ikke Nirm, Ikke Bones som ikke er med. Er det ikke mulig å få flere hint da? Jeg vet at Ida er ihuga flexihater. Kan det være henne? Er du med på Hemmelig venn, Ida? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts