Tavi Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Den er ikke fra meg Hm, da får jeg prøve neste mulige Krilo? Edit: Finnes det forresten noen oversikt over hvem som er med? om ikke alle skrev i ønskelistetråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Hm, da får jeg prøve neste mulige Krilo? Jepp! Det var meg så bra du likte gaven (På hunderase, nedenfor profilbildet mitt her ståt det Finsk pelsball, derav det som hint ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Jepp! Det var meg så bra du likte gaven (På hunderase, nedenfor profilbildet mitt her ståt det Finsk pelsball, derav det som hint ) Jeg så det! (Derfor jeg først gjettet Ozzy, for der stod det "Japansk pelsdott" ) tuuuuusen takk for en super gave 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Jeg så det! (Derfor jeg først gjettet Ozzy, for der stod det "Japansk pelsdott" ) tuuuuusen takk for en super gave Haha, tenkte jeg skulle skrive brun pelsdott først men da ble det for letg tenkte jeg (tror ikke det er andre med brun masse-pels hund her...) Kjempe koselig at du likte det, måtte matche koppen og teen så flaks at du likte turkis. Så bra teen var god, syntes den så litt spennendes ut og fin nå på sommeren :jepp: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Når er neste runde? Dette så morsomt ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Når er neste runde? Dette så morsomt ut. Det er veldig moro, like spent på min gave som på å se hva de andre får Veldig god ide av den som kom på den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Ææ så moro!! fikk pakken min i dag, og jeg er superfornøyd!! Kan den være fra Ozzy? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Jaa! Så bra du er fornøyd! Og den kom kjapt, postet den på Torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Jeg er superfornøyd!! Gikk og leita etter sånne små spenner før jeg hentet posten, så det var jo helt knall!! Kom også på at lykketroll er supersøte, OG sjokolade! You made my day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 *feil tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Feil tråd Ida? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Jeg har en alvorlig utviklet allergi mot shopping. Som med de fleste allergier tåler jeg noe bedre enn andre. Det værste er IKEA. Hvis alt går på skinner og jeg bare kan dra kortet og reise hjem, overlever jeg så vidt. Hvis jeg må innom bytte-retur fordi de ikke klarer å gjøre jobben sin derimot, får jeg de heftigste reaksjoner. De arter seg omtrent slik: feil tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Dere er jo raskere til å kommentere det, enn jeg var til å flytte det, så da så. Oppdaget det selv i det jeg trykket på knappen, for tenk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Jeg er superfornøyd! Gikk og leita etter sånne små spenner før jeg hentet posten, så det var jo helt knall! Kom også på at lykketroll er supersøte, OG sjokolade! You made my day Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Ææ så moro! fikk pakken min i dag, og jeg er superfornøyd! Kan den være fra Ozzy? åhh så kjekk og spennende pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Ææ så moro! fikk pakken min i dag, og jeg er superfornøyd! Kan den være fra Ozzy? Hva var hintet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Hva var hintet? Bildet av Ozzy Osbourne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Oi,jeg aner ikke jeg! Jeg må tenke litt for å finne ut dette! kaaaaaaan det være susselussa? Kan legge inn brevet: Til min hemmelige venn Håper du blir fornøyd med gaven, har prøvd å følge ønskelista di Hint: Jeg er ganske ny på forumet, men har da skrevet noen innlegg, så det burde være mulig å snoke seg frem til hvem jeg er. Jeg har en egen hund, men bor sammen med to. Hundene er ikke samme sort. Begge hundene er aktive typer, men den ene er kanskje ikke like smart som den andre.. .. Ha en flott dag og lykke til med gjettingen, hjertlig hilsen din hemmelige venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Oi,jeg aner ikke jeg! Jeg må tenke litt for å finne ut dette! 2013-06-08 22.06.17.jpg Hva står det i brevet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Hva står det i brevet? Editerte det inn i posten over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 8. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2013 Det er ikke susselussa ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 *venter veldig spent på pakke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Ditto :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts