Gå til innhold
Hundesonen.no

Idemyldring


Linda=D
 Share

Recommended Posts

hjeeelp!

Semestern skal leveres 6 juni. Jeg har vært en tur hjemom noen dager og skulle tilbake til hybelen i dag, men det er flom så toget går ikke og det er bare kaaanskje man kommer seg avgårde pga lite tilgjengelige busser og taxier og flere veier er stengt. Jeg orker ikke drasse med meg en koffert og hund i regnet, vente på buss så sitte dagen lang på stasjonen å håååpe på at jeg kommer meg avgårde sååååå...

Jeg skulle ha tatt bilder til semesteroppgaven min. Alt er veldig fritt. Kan ta bilder av hva jeg vil.
Noen smarte sjeler her inne som kommer på noe kult jeg kan ta bilder av inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, alt jeg tenkte når jeg leste det du skrev var..... HALLO EKSTREMVÆR = AWESOME PICS :P

Tenk nå, flommende elver, rasende fossefall, steder under vann, underlige ting som flyter, biler, folk som prøver å komme seg fram på ukonvensjonelt vis, ras - you name it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å legge en regnjakke over hodet og kamera liksom? Det er sånn jeg har fotografert mye ute i regn(jeg har ikke noe valg i forhold til jobb av og til). Prøv ditt beste å ikke få kamerat vått.

Kan du vente til det ikke regner så gjør du det. Regner det lett er det ikke noe stress.

Ellers kan du ta noen kreative selvportretter innendørs. Eller hva med dokumentar fra hjemme hos dere med familien etc..Mulighetene er mange :)

(en venninnde av meg lagde en kort dokumentar/portretering av bestemoren sin og den nye kjærsten. Med fokus på forholdet dem i mellom etc. Du kan jo gjøre noe sånnt med foreldra dine eller et eller annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...