Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesielle hundenavn (Whippet H)


Alzenas
 Share

Recommended Posts

Jeg sitter i lettere panikk over å ikke finne noen navn til gullet, og jeg har sikkert gått igjennom alle sider på nett for å lete. Jeg liker litt spesielle navn (Ikke rex og ellers vanlige navn) Hadde det vært ei tispe hadde hun blitt en Rhani :-D Jeg liker også godt Enya, Pearl...Korte navn, som er greie å uttale:-) Hadde det ikke vært for at kullbror heter Leo på stamtavla hadde nok min fått det navnet....;-( Har du noen forslag? Alle forslag tas imot med stor takk:-)post-11717-13691282185701_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Broren til mitt lille gull jo! Han er så nydelig... :wub:

Vi endte opp med Kiba på vår lille tass, så kan jo dele noen av de navna det ikke ble på oss?

Swift
Nero
Diesel
Spiro
Ares

Ellers så er det jo mange fiiiine hundenavn hvis du ikke har noe i mot litt engelsk uttale :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Broren til mitt lille gull jo! Han er så nydelig... :wub: 

Vi endte opp med Kiba på vår lille tass, så kan jo dele noen av de navna det ikke ble på oss?

Swift

Nero

Diesel

Spiro

Ares

Ellers så er det jo mange fiiiine hundenavn hvis du ikke har noe i mot litt engelsk uttale :ahappy: 

Ja, det stemmer det! Fine gutta våre:-)) Tror du akkurat kommenterte innlegget mitt på FB? Spiro var søtt! Ares elsker jeg, hadde en Staffe gutt som heter det, men syns kanskje det var dumt å kalle ham det da...Vet ikke? Tror jeg må dele Spiro med sjefen, altså :-D Takk! Ingen problemer med engelsk uttale, så kanskje det går igjennom. Må på lista ihvertfall :-P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! :))

Hmm.. jeg tror jeg hadde hatt litt problemer med å kalle en hund noe en av mine andre hunder/dyr hadde hett, av sentinemtale grunner. Men så er det jo noen navn som er så flotte at man nesten må bruke dem om igjen ;)

Spiro er veldig søtt, og uvanlig synes jeg! Det er egentlig en vri vi kom på fra den lille, lilla dragen Spyro fra Nintendo back in the days! Hihi! Veldig søtt i alle fall, synes vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

"Cervo" betyr hjort/rådyr på både Ido/Galician(?), synes det passer godt til en mynde. :-)
Eller bare "Roe", fra "Roe deer".

Ellers litt tilfeldige navn:
Knox.

Ico/Ivo.
Rhys (Betyr "entusiasme").
Colt.

Hart.

Ty.

Kip.

Steel.
Rust.
Paz (Betyr "fred" på spansk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...