Enits Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Jeg har lyst å være med, selvom jeg ikke helt forstår hva det går i. Var det slik at jeg skulle kjøpe gave for maks 100kr eller betale dere 100kr? Og må man være med på alle rundene selvom man er med på denne ene? Og nei, er kun denne runden du melder deg på du bruker selv 100kr + kostnader til porto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 hint om hvem jeg er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Ja, sånn at den som mottar pakken skal kunne gjette hvem den hemmelige vennen hun har hatt er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnydeppa Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 okei Jeg kjenner ingen her da, og ingen meg tror jeg, så det kan jo bli en utfordring. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Im in 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 Jeg vil også være med! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mai 2013 okei Jeg kjenner ingen her da, og ingen meg tror jeg, så det kan jo bli en utfordring. Im in Jeg vil også være med! :-) Pm med navn og adresse!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 22. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Er det "lov" å være med selv om man gjerne ikke skriver så mye på forumet/har så veeeldig mange poster? Jeg henger på sonen en del, men leser for det meste, for dere skriver jo alle så mye nyttig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2013 Er det "lov" å være med selv om man gjerne ikke skriver så mye på forumet/har så veeeldig mange poster? Jeg henger på sonen en del, men leser for det meste, for dere skriver jo alle så mye nyttig! Alle får være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg vil jeg vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg vil være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Håper alle har sendt PM til Kaja (siden jeg ikke har fått av andre enn krilo) Håper også flere vil være med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Her tikker det inn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 hele 19 påmeldte! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Åååh elle melle... Har veldig lyst, men timingen er ikke så bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Bare to dager igjen til fristen går ut, meld på, meld på! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Og folk må huske å skrive ønskeliste Ihvertfall et lite vink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Fristen har gått ut, alle må skrive i ønskelistetråden!! Jeg skal se på påmeldte i kveld:) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Fristen har gått ut, alle må skrive i ønskelistetråden! Jeg skal se på påmeldte i kveld:) Flinkis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Hvor skal bilde av pakken vi har mottatt pluss hintet legges ut? denne tråden, eller lages det en egen tråd? Og hvis noen gjetter riktig. Si min hemmelige venn gjetter at jeg er meg, skal jeg da kommentere og bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Sender vel bilde av pakka/sporingsnr på pm til Kaja eller Enits? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Hvor skal bilde av pakken vi har mottatt pluss hintet legges ut? denne tråden, eller lages det en egen tråd? Og hvis noen gjetter riktig. Si min hemmelige venn gjetter at jeg er meg, skal jeg da kommentere og bekrefte dette? Sender vel bilde av pakka/sporingsnr på pm til Kaja eller Enits? Det vil bli opprettet en gjettetråd der vi ligger ut bilde av pakken vi har mottatt. Når dere sender pakken sender dere sporingsnr til meg eller Kaja, evt bilde av pakken som er sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 30. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2013 Det glemte jeg/vi å skrive i mailen, men ja det kommer en ny tråd (over helga, jeg har fullspekket program nå hele helga og orker ikke bry meg med annet) Og sporingsnr sendes til DEN DERE FIKK PM OM HEMMELIG VENN FRA. Dette fordi jeg og Enits også er med og for at vi ikke skal alt for lett klare å gjette oss til hvem som sendte hvor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Hva om man ikke får sporingsnummer? Får jo ikke det om pakken er liten nok til at den sendes som brev.. Og hvor vanskelig skal hintet være? Siter litt med det merker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Hva om man ikke får sporingsnummer? Får jo ikke det om pakken er liten nok til at den sendes som brev.. Og hvor vanskelig skal hintet være? Siter litt med det merker jeg Be om bekreftelse på posten om sendt brev Så vanskelig du vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts