båndtvang? hvor og når på året?
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Hm, kanskje jeg skulle undersøk litt mer om showlinjene da. Godt tips! Terrieren hadde sikkert uten tvil fått det til, men hun «jobber» allerede med ettersøk og jakt, så jeg tror enda en arbeidsoppgave ville blitt litt heftig.
-
Hei! Begge hundene vi har brukes på mye ettersøk og jakt, og jeg vil at de skal forbli ettersøkshunder. Tror å legge til enda en arbeidsoppgave kunne blitt litt for mye for begge to. Men det er absolutt ikke en dum idé!
-
Hvorfor kan ikke jaktterrieren gjør dette? Det burde jo funke bra. Men ja, spaniel generelt, og springer spesielt, ville jeg nok sett på da. De er jo helt rå, og springerene brukes av politi og tollvesen og som servicehunder for oppgaver innen nesearbeid. Du har jo working-linjene også, men jeg er faktisk ikke sikker på om de er noe bedre på søksarbeide enn showlinjene akkurat her.
-
De springende og cokerne jeg har vært borti har samtlige vært veldig god med nesen. Litt for opptatt av å bruke nesen til og med, til frustrasjon for eiere som vil drive med lp. Men hvorfor ikke bare bruke en av de dere har? De burde jo duge i massevis? Viss ikke så har man jo alltids working utgaven av både cocker og springer som ett alternativ.
-
Nei. 😆 jeg takler ikke hund som lukter "parfyme" fra sjampo etter vask. Sykt kvalm å "feil"/kunstig lukt.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts