MarieR Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Ot: skal du ha med hund på søndag? Er det plass? Tar bare med Z i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Slutt å snakk om sjokolade like før jeg går på butikken og kjøper smarties stratos! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Hvor tenker du å gå? Jeg må planlegge sommeren selv Planen er å gå fra Bærum (nærmere bestemt Grini) og opp til familiehytta på Sørsetra (et sted mellom Sundvollen og Sollihøgda og opp i skauen). Tenkte å ta turen neste helg, opp på lørdag og ned på mandag. Det jeg sliter mest med er hvordan jeg skal komme meg mellom Grini og Lommedalen, man vil jo helst holde seg til grusvei og tursti. Vi har jo heldigvis hele dagen på å komme oss frem Edit: Freia Melkesjokolade med M er nam!! Digge var at det holdt med tre strimler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Det er lov å hinte litt om rase altså... Det er en BC faktisk den så jeg ikke komme selv engang er vel mer individet som appellerer enn rase, vel, i den grad en hund man ikke har møtt enda kan appellere da virker lovende iallefall, så får vi se da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Stakkars liten kar... Håper antibiotika og kortison tar knekken på uhumskhetene. Men altså - 2500 bare for oppmøte? Jeeeze... Børsting av hund er foreløpig utsatt Ja, de tar 2500 som startpris og så kommer jo resten utover det. Hun anbefalte faktisk å dra til Oslo liksom pga. prisen - nå holdt det for meg å reise til Ås da - og det ble "bare" kr 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Slutt å snakk om sjokolade like før jeg går på butikken og kjøper smarties stratos! Gjør det, gjør det, gjennomfør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Jeg er over gjennomsnittet glad i sjokolade, men stratos er ikke godt, samma hva de putter i den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Jeg kjøpte den stratosen med smarties i går, ble maks skuffet. Tøfflus: Så trist. Mange klemmer. Ikke si det da! Har jo de forventningene til sjokoladen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Ja, de tar 2500 som startpris og så kommer jo resten utover det. Hun anbefalte faktisk å dra til Oslo liksom pga. prisen - nå holdt det for meg å reise til Ås da - og det ble "bare" kr 1000,- Jeg elsker Ås dyreklinikk! Vi er heldigvis innom relativt sjeldent, men de har veldig god service også er de attpåtil superhyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Det er mange som trenger en klem her i dag, så jeg gir en stor, kollektiv en! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Ikke si det da! Har jo de forventningene til sjokoladen da.. Den er dritgod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 HVEM?? Pied kan jo være griselekkert Hemmelig Men han er griselekker ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Gjør det, gjør det, gjennomfør det! ÅÅÅÅ! Kommer uansett aldri til å rekke å bli sylslank til sommeren... så d kan jeg likegodt kjøpe sjokolade. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Jeg er også glad i Ås dyreklinikk! Har bare vært innom for vaksine en gang og røntgen+vaksine en annen gang, men likevel. Kjempetrivelige folk og god service. Dessuten veldig kjekt for meg å ha gangavstand til veterinæren (evt kort taxiavstand om det skulle være akutt). Også har de så kjekke åpningstider! Nå er vi hjemme fra trening. Geo har fått til sammen 8 km sykkeltur, et spor og litt lydighet. Flink hund som nå har inntatt horisontalen. Jeg har funnet fram litt potetgull, sjokolade og saft og later som om det er helg, selv om jeg skal sitte på lesesalen både lørdag og søndag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Damn! Våknet 2 i natt og fikk ikke sove mer. Dro på jobb før 05, og har tekstet med lillesøster i kveld om å gå ut i morgen. Trodde jeg. Neida, vi avtalte visst i kveld fant jeg ut når jeg hadde lagt meg, så nå skal jeg ut på byen etter 4t med søvn. . Snart døgnet allerede jo! Men svikter ikke lillesøster. .. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Nei... nå skal jeg bare treige meg skikkelig så jeg ikke rekker noen butikk. Kommer bare til å spise opp en hel sjokoladeplate, og det blir jo ekstra ille så sent på kvelden. Isteden skal jeg vente til det er mørkt og fyllejogge litt isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 http://www2.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=48123&fo_id=2513 Skal, skal ikke? Wææ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Nei... nå skal jeg bare treige meg skikkelig så jeg ikke rekker noen butikk. Kommer bare til å spise opp en hel sjokoladeplate, og det blir jo ekstra ille så sent på kvelden. Isteden skal jeg vente til det er mørkt og fyllejogge litt isteden. Du er litt søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Hemmelig Men han er griselekker ja Ikke vær så teit a! PM da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 http://www2.turistforeningen.no/activity.php?ac_id=48123&fo_id=2513 Skal, skal ikke? Wææ! Skal! Alltid skal! Det så jo kjempespennende ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Damn! Våknet 2 i natt og fikk ikke sove mer. Dro på jobb før 05, og har tekstet med lillesøster i kveld om å gå ut i morgen. Trodde jeg. Neida, vi avtalte visst i kveld fant jeg ut når jeg hadde lagt meg, så nå skal jeg ut på byen etter 4t med søvn. . Snart døgnet allerede jo! Men svikter ikke lillesøster. .. Da blir det sikkert en billig tur, i det minste. (Det løser seg, sa kjerringa og dreit i bassenget.) Ser du bor i Drammen. Har du vært på den nye Rekord Bar i Tollbugata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Du er rar! Jeg er kvalm, den gikk litt fort ned Slutt å snakk om sjokolade like før jeg går på butikken og kjøper smarties stratos! Jeg fikk SÅ lyst på den... Så jeg kom frem til at jeg jogget meg en tur I DET FIIINE NYE JOGGETØYET MITT, og hvis jeg orket, kunne jeg stikke innom butikken på vei tilbake og kjøpe sjokolade. For hvis jeg orket det, så hadde jeg skikkelig lyst på. Gjett hva jeg sitter og spiser nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Klikker snart litt. Fikk endelig lønn og skulle bestille favorittkjolen til sommerens bryllup, men på grunn av cookies må jeg endre på noen innstillinger(, og det tar sin tid) for å få bestilt den. VIL, MÅ OG SKAL HA KJOLEN! Bilder av kjolen for spesielt interesserte: Kan kjøpes her 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Skal! Alltid skal! Det så jo kjempespennende ut da! Ok! Melder meg på! Noe sommerferie fortjener tross alt jeg i sommer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2013 Sjokolade sjokolade sjokolade. Begynner å bli litt kvalm nå og tror jeg har lagt på meg fem kilo sjokolademage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts