Gå til innhold
Hundesonen.no

Reise med newfoundlandshund valp i kabin på fly


chico93
 Share

Recommended Posts

Jeg tviler på at du får det til. Jeg har berner sennenhund, og vet om flere som har blitt møtt med døra i fjeset når de kommer fordi valpen veier for mye. De har blitt ombooket, kjøpt bur på stedet, og fløyet hjem med hunden i bagasjerommet.

Min mor fløy en del med shih tzu før, og om det kun er én størrelse på sherpabagger ville jeg i hvert fall aldri i livet fått en åtte uker gammel bernervalp i den baggen shih tzu'en reiste i - og den var i trangeste laget selv for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg tror også. Er det en annen måte å få ha den i kabinen, eller må jeg bytte å ha den i lasterommet istedenfor??

Må nok ha den i lasterommet ja, hvis fly er eneste muligheten. Hva med andre reisemuligheter? Tog? Bil?

Ellers; les litt i denne tråden http://hundesonen.no/forum/topic/51832-hjelp-jeg-skal-ut-og-fly-med-hunden-min/page-5#entry1468258 Mange som har flydd med hundene sine, også små valper. Min var 3,5 måned når han fløy i lasterommet for første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bag fra USA som er langt større enn en sherpa, men den kan trykkes litt på så den får plass under setet på flyet (den er laget for å passe). Det er så vidt det går å fly med en ca 6kg Siberian Husky valp i den bagen.

Så jeg synes det høres ut som et litt håpløst prosjekt å få en Nuffe inn i en sherpabag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...