tm100011 Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Å, dette hørtes koselig ut! Jeg bor i Ski så dette er midt i blinken! Kan jeg få komme og observere først for å se hvordan man faktisk trener med hund? Dette er helt nytt for meg og jeg kan ansolutt ingen verdens ting. Bortsett fra sunn fornuft . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Å, dette hørtes koselig ut! Jeg bor i Ski så dette er midt i blinken! Kan jeg få komme og observere først for å se hvordan man faktisk trener med hund? Dette er helt nytt for meg og jeg kan ansolutt ingen verdens ting. Bortsett fra sunn fornuft . Det er jo bare hyggelig å ha tilskuere, men jeg tror jeg ville anbefalt deg å gå ett kurs med hunden først - ellers så er det vanskelig å få nytte av denne type "egentrening" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Jeg henger gjerne med i ny og ne. Ukene mine varierer veldig, men er jeg ledig så er jeg klar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Jeg vil også gjerne være med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Første trening gikk jo veldig fint Er det noen som vil treffes idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 I'm in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Når kan du? Jeg kan når som helst fra nå til i natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 18 som sist er tidligst jeg klarer å rekke det. Er det ok tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Perfekt! Da møtes vi i 18-tida samme sted som sist Bare å slenge seg på om noen flere vil komme. Jeg MÅ huske å trene budføring!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Perfekt! Da møtes vi i 18-tida samme sted som sist Bare å slenge seg på om noen flere vil komme. Jeg MÅ huske å trene budføring!! Skal prøve å minne deg på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 åååh,jeg orker ikke å stime avgårde får trene på retrieverplassen kjapt etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Hmm........ får se hvor mye husarbeid jeg får ferdig, skulle gjort husarbeid i går - ble snakkende i telefonen istedet. Kanskje dra fra jobb nå og så kan jeg forte meg å vaske og rydde og få tid til ett lite treningspass med Noah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 26. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Foreldrene mine kommer på spontantur, så jeg får ikke holdt på så lenge, men kanskje en times tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Foreldrene mine kommer på spontantur, så jeg får ikke holdt på så lenge, men kanskje en times tid Det passer bra, for krapylet mitt må bades og gjøres klar til Leto i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Førstkommende onsdag er jo 1. mai. Trene på dagtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Førstkommende onsdag er jo 1. mai. Trene på dagtid? Jeg skal på stevne den onsdagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg skal på stevne den onsdagen... Stemmer det, jeg glemte jo at jeg skal være med og heie på kjente OG trene på stevneplassen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Blir det trening i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg er med på trening i 18-tida i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg skal på stevne den onsdagen... Stemmer det, jeg glemte jo at jeg skal være med og heie på kjente OG trene på stevneplassen jeg Du må komme og heie på issi så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Ok, ses om litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg vil også! Sitter på skolen ennå og hadde egentlig bare tenkt å trene litt ved GG i dag, men kunne jo kanskje tatt turen. Trenger noen som kan kjefte litt på meg under fvf. Også kan jeg se om jeg finner sykkellåsen min, siden jeg mistet den sist jeg syklet dit. Hm hm. Tror jeg kommer, jeg, men er ikke sikkert jeg er der presis seks da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg vil også! Sitter på skolen ennå og hadde egentlig bare tenkt å trene litt ved GG i dag, men kunne jo kanskje tatt turen. Trenger noen som kan kjefte litt på meg under fvf. Også kan jeg se om jeg finner sykkellåsen min, siden jeg mistet den sist jeg syklet dit. Hm hm. Tror jeg kommer, jeg, men er ikke sikkert jeg er der presis seks da. Ja kom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Stikker fra skolen nå, må hjemom og ta en matbit, skifte og skjære opp pølsebiter, så kommer vi sånn etter hvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Stikker fra skolen nå, må hjemom og ta en matbit, skifte og skjære opp pølsebiter, så kommer vi sånn etter hvert. Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts