Heidihj Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Skrevet 21. Juli 2013 Ååh! Herregud så nydelige! Glad jeg har valp jeg 2 Siter
Rocket Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Skrevet 21. Juli 2013 For noen herlige nurk! Huskyer er bare noe av det søsteste! Ooooog forresten! Er det navn fra The Tribe serien? 2 Siter
Greenhusky Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 For noen herlige nurk! Huskyer er bare noe av det søsteste! Ooooog forresten! Er det navn fra The Tribe serien? Jepp..:-) ja, kommer fra the tribe series ja The Tribe Ebony The Tribe Jay The Tribe Zoot The Tribe Lex 1 Siter
Shlush Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Er de blitt 3uker allerede?? :-D Nydelige huskyvalpiser! Zoot og Jay er mine favoritter tror jeg :-D Selv on de alle er nydelige! Siter
Greenhusky Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 Er de blitt 3uker allerede?? :-D Nydelige huskyvalpiser! Zoot og Jay er mine favoritter tror jeg :-D Selv on de alle er nydelige! Zoot er den mørke med brun ansikt (likne med rottweiler) Jay er "den vanligste" siberian :-) Lex har fin tegning, Ebony som har blå øyne og er svart enn alle:-) ja.. alle er nydelig:-) Siter
MarieR Skrevet 31. Juli 2013 Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Herlige valper, og herlige navn! 1 Siter
Greenhusky Skrevet 1. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2013 Herlige valper, og herlige navn! Takk Siter
pippin Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Å herliget! Så søte de er! Gleder meg til å se de enda større, når de freser rundt omkring! Jay og Zoot er veeeldig pene^^ Og Mocca, han har jeg lagt merke til flere ganger på bilder, han er så fin! Siter
Greenhusky Skrevet 5. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2013 Å herliget! Så søte de er! Gleder meg til å se de enda større, når de freser rundt omkring! Jay og Zoot er veeeldig pene^^ Og Mocca, han har jeg lagt merke til flere ganger på bilder, han er så fin! Mocca er far til valper ja.. Siter
Recommended Posts