Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 1 og 2.juni


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Guest Jonna

Da jeg skulle stille den ene faraotispen til Sonja i Ålesund ringte hun bare NKK å sa at farao måtte gå sist i ringen hvis ikke så rakk jeg det ikke. Det var ikke noe problem, jeg ringte for sikkerhets skyld noen som alt var på plass for å sjekke ringoppsettet, men der var alt på stell og Farao stod sist på lista. Så da var det tydeligvis ikke noe problem..

Hurra for likebehandling...

Men nå styrer jeg ikke mer med det da det ikke blir til at Shy kommer av andre grunner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Humle Kelpie

Meldt på 4 bikkjer Bekfreftet 23.52 i går. Lurer på hvorfor man absolutt skal vente til siste mulighet?

Lykke til med svømmeknappen og gjørmebryting i helgen alle sammen!

Hurra for likebehandling...

Men nå styrer jeg ikke mer med det da det ikke blir til at Shy kommer av andre grunner :)

Skulle du mot formodning ombestemme deg er kelpie valp nå satt opp til å gå rett før kelpie voksen i samme ring for samme dommer, ettersom han som skulle dømme valpene har meldt forfall.

Nytt program: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2013/05/PM-Drammen-2013.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der "pass på å få med deg" greia til NKK i siste innlegg merke jeg at jeg blir litt kvalm av. Som om man kan få med seg så mye ekstra med dette opplegget. En stakkar med min rase har ei ung datter som skal stille JH helt i andre enden. Kan ikke bare sende barn i alle aldere avgårde den veien liksom.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Drammen travbane som har dummet seg godt ut her...

Det skal være en cricketkamp på den ene delen på søndag.

Men så lenge vi bare trenger å forholde oss til ett område er jeg fornøyd.

Er mer bekymret for høljregnet som er meldt søndag Meldt fint vær lørdag. Foreløpig i alle fall. Over 30 basenjier påmeldt! (Var det 31 eller 33 tro, husker ikke eksakt, og orker ikke å sjekke)

Har nok mye med at vi har spesialen vår på lørdag. Der er det 64 påmeldt! (Inkl. valper).

33! :)

Takk for at du ikke avslører hvorfor! :P

Ble ikke nyskgjerrig nå hvertfall :lol:

Jeg og mamma parkerer 10 min unna (å gå) klokka 10, da bør vi være på plass i god tid før 11 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg var kjapp i takknemligheten min.. men altså grunnen til at Shy ikke kommer er som følger:

Jeanette oppdaget det med ringene og sa hun da ville trekke Shy pga logistikk og stress og mas. Så sa jeg at jeg kunne da komme med Shy siden jeg gjerne vil øyelyse Strider - ergo skulle Shy stilles også. Men så oppdaget jeg igår at jeg hadde glemt jeg skulle noe helt annet på søndagen.. og det jeg hadde glemt jeg skulle, er ganske pinlig å ha glemt, faktisk ganske umulig å glemme men jeg gjorde det allikevel..(nei, jeg forteller det IKKE) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke mye bistand å få fra NKK gitt, skulle jeg stille valp og voksen måtte jeg nok først melde fra om det til ringseksriæren på andre siden av veien eller kunne jeg nok miste plasse min.

Må jo si at litt vellvilje hadde jeg forventet i en slik situasjon. Men ingen Shy kommer til Drammen rett og slett (men det er flere årsaker til, men kjente at de kunne vist velvilje når jeg faktisk forespør om noe så enkelt med startnr og alt)

:huh::huh: Selv om hun ikke skal stilles allikevel, så var det veldig dårlig gjort av dem. Skulle tro de ville legge seg langflat for å gjøre det enklere for utstillerne sine nå!

... Kjenner jeg er litt glad for at jeg bare skal på basenjispesialen på lørdag, og bare feire bursdag på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg var kjapp i takknemligheten min.. men altså grunnen til at Shy ikke kommer er som følger:

Jeanette oppdaget det med ringene og sa hun da ville trekke Shy pga logistikk og stress og mas. Så sa jeg at jeg kunne da komme med Shy siden jeg gjerne vil øyelyse Strider - ergo skulle Shy stilles også. Men så oppdaget jeg igår at jeg hadde glemt jeg skulle noe helt annet på søndagen.. og det jeg hadde glemt jeg skulle, er ganske pinlig å ha glemt, faktisk ganske umulig å glemme men jeg gjorde det allikevel..(nei, jeg forteller det IKKE) :P

Glemte du at du skulle i din egen bursdag kanskje? :teehe:

(jeg vet ikke når du har bursdag altså)

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Drammen travbane som har dummet seg godt ut her...

Det skal være en cricketkamp på den ene delen på søndag.

Er vel heller Drammen kommune ;-) De som eier området :-) Snakket med mamma i sta, øverste ringen er vist heller ikke så tørr. Parkering er det heldigvis litt av d'''er oppe, men de nederste ringene har jo lite plasser ettersom det egentlig er butikkene sin parkeringsplass. Er en ungdomsskole borti gata,men vet parkering er full der på lørdav hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ser jeg var kjapp i takknemligheten min.. men altså grunnen til at Shy ikke kommer er som følger:

Jeanette oppdaget det med ringene og sa hun da ville trekke Shy pga logistikk og stress og mas. Så sa jeg at jeg kunne da komme med Shy siden jeg gjerne vil øyelyse Strider - ergo skulle Shy stilles også. Men så oppdaget jeg igår at jeg hadde glemt jeg skulle noe helt annet på søndagen.. og det jeg hadde glemt jeg skulle, er ganske pinlig å ha glemt, faktisk ganske umulig å glemme men jeg gjorde det allikevel..(nei, jeg forteller det IKKE) :P

*fniser litt enda* :teehe::flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse :D

Er forberedt på å gå langt fra parkeringen og komme frem til et gjørmehøl, så da kan det egentlig bare gå oppover :D (med unntak av jeg selvsagt har begynt å få vond hals og bihuler + vondt i hodet og propper i øra, men det skal ikke sette en stopper for en fin dag med hundefolk - håper jeg :) )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg masse :D

Er forberedt på å gå langt fra parkeringen og komme frem til et gjørmehøl, så da kan det egentlig bare gå oppover :D (med unntak av jeg selvsagt har begynt å få vond hals og bihuler + vondt i hodet og propper i øra, men det skal ikke sette en stopper for en fin dag med hundefolk - håper jeg :) )

Er det plass til Marvin og meg i teltet ditt om det skulle bli skikkelig regn? Jeg trenger ikke å så opp stol eller noe om det blir trangt altså. Bare få skjermet pelsdotten litt før man skal i ringen?

Når skal du være der? Jeg vurderer å dra tidlig pga parkering og da er det kjedelig å vente alene i noen timer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta med hundene opp en tur på lørdag for å kikke litt. Er det sånn at valper under 4 mnder ikke kommer inn? Nuka er 12 uker og fått vaksinen.

4 mnd ja, så lille pelsdott kommer ikke inn dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til Marvin og meg i teltet ditt om det skulle bli skikkelig regn? Jeg trenger ikke å så opp stol eller noe om det blir trangt altså. Bare få skjermet pelsdotten litt før man skal i ringen?

Når skal du være der? Jeg vurderer å dra tidlig pga parkering og da er det kjedelig å vente alene i noen timer :P

Vi lager plass :D Jeg bare håper ikke det er så fryktelig langt å gå fra parkeringen til ringen, for det teltet veier et tonn når man tar det på ryggen.

Jeg vet ikke helt når jeg skal være der, kommer litt an på når jeg klarer å få Jørgen opp av senga :P Men jeg har litt lyst til å dra i 8-tiden, sånn at vi er der rundt 9. Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lager plass :D Jeg bare håper ikke det er så fryktelig langt å gå fra parkeringen til ringen, for det teltet veier et tonn når man tar det på ryggen.

Jeg vet ikke helt når jeg skal være der, kommer litt an på når jeg klarer å få Jørgen opp av senga :P Men jeg har litt lyst til å dra i 8-tiden, sånn at vi er der rundt 9. Hva tenker du?

Jeg tenker noe av det samme :)

Søren. Da blir det ikke noen utstilling på oss

:(

Marianne når har du oppmøte tid på lørdag og hvilken ring?

12 tror jeg? Aner ikke hvilken ring.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ringsekretær hele helga, men på spesialer, og får dermed forhåpentligvis enklere og mer oversiktlige forhold enn dere :D

Jeg er på lapphundspesial på lørdag og dvergpinscherspesial på søndag. Ser vel kanskje noen soniser da.

Eller motsatt?

Sjekke før jeg kjører på morgenen, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...