Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 1 og 2.juni

Recommended Posts

• Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Humle Kelpie

Meldt på 4 bikkjer Bekfreftet 23.52 i går. Lurer på hvorfor man absolutt skal vente til siste mulighet?

Lykke til med svømmeknappen og gjørmebryting i helgen alle sammen!

Skrevet
Geo skal meldes på i junior regner jeg med. Må jo prøve oss på storcert! Også kan jeg vel kanskje få øyelyst i samme slengen. :)

De er i grunnen over 15.mnd kom jeg på nå. Da kan de vel få Cacib og cert om du stiller unghund?

Pokker at jeg kom på det NÅ da *grrrrr*

Skrevet
De er i grunnen over 15.mnd kom jeg på nå. Da kan de vel få Cacib og cert om du stiller unghund?

Pokker at jeg kom på det NÅ da *grrrrr*

Sant det! Da stiller jeg nok i unghund tror jeg, bare så vi har sjansen. Kan jo hende at det kommer litt annen konkurranse og danker oss ut fra Cert-plassen uansett hvilken klasse vi stiller i, men det er en annen sak. :P

• Like 1
Skrevet

Tviler på at Mayah har noe pels i det hele tatt og mini er for ung til å være med inn.

Når jeg tenker meg om er jeg turleder den helga og.. Dårlig timing!

Skrevet
Sant det! Da stiller jeg nok i unghund tror jeg, bare så vi har sjansen. Kan jo hende at det kommer litt annen konkurranse og danker oss ut fra Cert-plassen uansett hvilken klasse vi stiller i, men det er en annen sak. :P

Men sykt kjedelig om man stiller i "feil klasse" og faktisk kan ta det. (kjenner litt på den nå ja :lol: Men det kommer flere sjangser :P )

Skrevet
Men sykt kjedelig om man stiller i "feil klasse" og faktisk kan ta det. (kjenner litt på den nå ja :lol: Men det kommer flere sjangser :P )

Sykt kjedelig å stille i feil klasse og vinne heile skiten og se den fine, hvite sløfa gå til den sure tispa på plassen bak. Nei, det der kommer jeg bare ikke over. :D

Knertis meldes på. Storcert, assa! Makan! Ender med at jeg reiser til et obskurt sted i Sverige i forsøket på å i det minste bli svensk champion, haha.

• Like 2
Skrevet

Så teit jeg er. Zoe er jo ikke gammel nok til og stilles i Drammen.

Nåja, Bliss kommer uansett for og leke show-border og agilityhund:) også blir vel Ben med for litt agility også:)

• Like 1
Skrevet
Så teit jeg er. Zoe er jo ikke gammel nok til og stilles i Drammen.

Nåja, Bliss kommer uansett for og leke show-border og agilityhund:) også blir vel Ben med for litt agility også :)

Valper i alder 6-9 mnd kan stilles på Drammen, altså. :)

Pelsen er 22 dager for ung! :-/ Men drar nok og kikker!

Har du fått ny pels? :)

• Like 1