Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo

Recommended Posts

Skrevet

Søndag 26. mai arrangerer Norsk Berner Sennenhundklubb avdeling Oslo & omegn matchshow for sennenhundrasene og uoffisielt lydighetsstevne for alle hunder.

LP-stevnet avholdes for samtlige klasser.

Det vil på dette stevnet være mulig å få belønne hunden mellom øvelsene, uten trekk i poengsummen. Det er et godt stevne for å teste om en er konkurranseklar eller klar for å rykke opp til neste klasse, og en kan få jobbet med konkurransemotivasjonen til ekvipasjen.

Tradisjonelt har vi hatt et rikholdig premiebord, og et loddsalg som bugner av premier.

Dommer LP: Line Torp, Kruttlappen hundeskole.

Mer informasjon kommer snøggast råd, men hold av datoen allerede nå!

• Like 5
Skrevet

Shit, dette har jeg lyst til å være med på! Med Marianne ringside for å steike vafler iogm at nystekt vaffel er den ultimate belønninga for Aiko, så bør dette gå veien! :lol: Hun er litt i overkant heit, leken og gøyal om dagen, men det trur jeg egentlig ikke vil gå over noengang. :P

Skrevet
Shit, dette har jeg lyst til å være med på! Med Marianne ringside for å steike vafler iogm at nystekt vaffel er den ultimate belønninga for Aiko, så bør dette gå veien! :lol: Hun er litt i overkant heit, leken og gøyal om dagen, men det trur jeg egentlig ikke vil gå over noengang. :P

Høhø, Marianne skal gå lp med Lille Mus hun :aww:

Men siden jeg er god på multitasking, så steker jeg vafler til Aiko også selvsagt :ahappy:

Skrevet
Kaaanskje vi dukker opp. Skal stille offisielt snart, og så uoff 13. mai, men kan jo være vi trenger en runde til. Hvor blir det?

Vi har pleid å være på Skullerud, den store gressletta ved hytta der, men vi venter på bekreftelse fra Oslo kommune på at vi får være der i år også.

Supert at folk vil komme!

Skrevet

Dette er jo supert! Får trent på konkurranse-sammenheng og samtidig få belønnet imellom! :) Dette må jeg få med meg :)

Skrevet
Mulig jeg kommer en tur for å glane og for å ta litt bilder :)

Ville du tatt noen bilder av oss under programmet når vi går, og 1 brukbart hodebilde + en profil etterpå, mot en liten slant eller noe?

Skrevet
Hmm.. kanskje vi har noe å trene opp mot da. Når er påmeldingsfrist?

I fjor var fristen ti dager før, så det blir sikkert noe sånt i år også, men mer informasjon kommer når jeg får annonsen.

• Like 1
Skrevet
Ville du tatt noen bilder av oss under programmet når vi går, og 1 brukbart hodebilde + en profil etterpå, mot en liten slant eller noe?

Deeet kan jeg da gjøre gratis kjære deg :) Men ja, klart jeg gjør det :D

• Like 1
Skrevet

Kommer dommeren til å være like streng ang klissing på konkurranse som hun er på kurs, eller? :P

Skrevet
Da har vi rasespesial... Ellers hadde det vært moro.

Næmen atte så teit for dette ville jo jeg være med på :icon_redface::icon_redface: Jaja da blir det rasespesialen isteden :innocent::innocent:

Guest Gråtass
Skrevet
Kommer dommeren til å være like streng ang klissing på konkurranse som hun er på kurs, eller? :P

neppe...

Skrevet
Hvem dømmer matchshowet?

Det skal jeg, og jeg skrev feil - det er åpent for alle sennenhundrasene.

Kanskje dette kunne være et greit sted å starte med min sære whipsefrøken :) kommer det link her med mer info etterhvert? :)

Jupp, mer info kommer når jeg har fått detaljene. Om det er noe konkret du lurer på, bare spør - det kan jo være at jeg ikke har tenkt på å skrive det også.

• Like 1