Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo


SFX
 Share

Recommended Posts

Da har jeg mer info:

Pris: 150 kroner (200 om du deltar i både LP og matchshow, men matchshowet er kun åpent for sennenhundrasene)

Påmeldingsfrist: 21. mai

Betaling til kontonummer 0540 08 81040.

Påmelding på PM til meg eller på mail til Anita; anidrei@online.no

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag fikk vi bekreftelse fra Oslo kommune at vi får være ved Skullerudstua, som jeg mener er lett å finne fram til via kollektivt også.

Så bra! Og jepp, bare noen ganske få minutter å gå fra t-banen. :) Benedicte, Maria og jeg surret litt rundt der før vi fant fram for to år siden, men når vi først skjønte hvor det var tok det jo ikke akkurat lang tid å gå. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da altså ved Skullerudstua, og ikke ved friområdet på Skullerud?

Det er en parkeringsplass nesten tvers overfor Plantasjen, i Olaf Helsets vei. Rett innenfor gangveien er Skullerudstua på høyre side, og nedenfor er ei diger gressmatte, hvor vi avholder arrangementet vårt på venstre side av gangveien/turveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en parkeringsplass nesten tvers overfor Plantasjen, i Olaf Helsets vei. Rett innenfor gangveien er Skullerudstua på høyre side, og nedenfor er ei diger gressmatte, hvor vi avholder arrangementet vårt på venstre side av gangveien/turveien.

Jeg vet hvor Skullerudstua er, men av en eller annen grunn hadde jeg fått det for meg at det skulle være ved friområdet, og det er et stykke lengre bort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor Skullerudstua er, men av en eller annen grunn hadde jeg fått det for meg at det skulle være ved friområdet, og det er et stykke lengre bort. ;)

Skjønner.

Vi er ved hytta, så har vi toaletter og matsalg i nærheten, i hvert fall fram til de stenger i firetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg mer info:

Pris: 150 kroner (200 om du deltar i både LP og matchshow, men matchshowet er kun åpent for sennenhundrasene)

Påmeldingsfrist: 21. mai

Betaling til kontonummer 0540 08 81040.

Påmelding på PM til meg eller på mail til Anita; anidrei@online.no

Er det overhodet mulig å melde på på stedet eller må man melde på i dag? "Noen" er litt avhengig av dagsform og slikt ennå, nemlig... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det overhodet mulig å melde på på stedet eller må man melde på i dag? "Noen" er litt avhengig av dagsform og slikt ennå, nemlig... :aww:

Send en mail og spør - de har jo gjort det før, men jeg tør ikke love noe når jeg ikke har med den avgjørelsen å gjøre.

Jeg vet vi har fått problem med nok deltagerpremier når en har tatt imot påmeldinger på stedet før, men det er kanskje ikke det viktigste heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send en mail og spør - de har jo gjort det før, men jeg tør ikke love noe når jeg ikke har med den avgjørelsen å gjøre.

Jeg vet vi har fått problem med nok deltagerpremier når en har tatt imot påmeldinger på stedet før, men det er kanskje ikke det viktigste heller.

Ok. :) Nei, melder jeg på på stedet får jeg evt heller tåle å ikke få deltagerpremie. Skal sende mail. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...