Gå til innhold
Hundesonen.no

Uoffisielt LP-stevne i Oslo


SFX
 Share

Recommended Posts

Søndag 26. mai arrangerer Norsk Berner Sennenhundklubb avdeling Oslo & omegn matchshow for sennenhundrasene og uoffisielt lydighetsstevne for alle hunder.

LP-stevnet avholdes for samtlige klasser.

Det vil på dette stevnet være mulig å få belønne hunden mellom øvelsene, uten trekk i poengsummen. Det er et godt stevne for å teste om en er konkurranseklar eller klar for å rykke opp til neste klasse, og en kan få jobbet med konkurransemotivasjonen til ekvipasjen.

Tradisjonelt har vi hatt et rikholdig premiebord, og et loddsalg som bugner av premier.

Dommer LP: Line Torp, Kruttlappen hundeskole.

Mer informasjon kommer snøggast råd, men hold av datoen allerede nå!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, dette har jeg lyst til å være med på! Med Marianne ringside for å steike vafler iogm at nystekt vaffel er den ultimate belønninga for Aiko, så bør dette gå veien! :lol: Hun er litt i overkant heit, leken og gøyal om dagen, men det trur jeg egentlig ikke vil gå over noengang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, dette har jeg lyst til å være med på! Med Marianne ringside for å steike vafler iogm at nystekt vaffel er den ultimate belønninga for Aiko, så bør dette gå veien! :lol: Hun er litt i overkant heit, leken og gøyal om dagen, men det trur jeg egentlig ikke vil gå over noengang. :P

Høhø, Marianne skal gå lp med Lille Mus hun :aww:

Men siden jeg er god på multitasking, så steker jeg vafler til Aiko også selvsagt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaaanskje vi dukker opp. Skal stille offisielt snart, og så uoff 13. mai, men kan jo være vi trenger en runde til. Hvor blir det?

Vi har pleid å være på Skullerud, den store gressletta ved hytta der, men vi venter på bekreftelse fra Oslo kommune på at vi får være der i år også.

Supert at folk vil komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kommer en tur for å glane og for å ta litt bilder :)

Ville du tatt noen bilder av oss under programmet når vi går, og 1 brukbart hodebilde + en profil etterpå, mot en liten slant eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem dømmer matchshowet?

Det skal jeg, og jeg skrev feil - det er åpent for alle sennenhundrasene.

Kanskje dette kunne være et greit sted å starte med min sære whipsefrøken :) kommer det link her med mer info etterhvert? :)

Jupp, mer info kommer når jeg har fått detaljene. Om det er noe konkret du lurer på, bare spør - det kan jo være at jeg ikke har tenkt på å skrive det også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...