Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Alle hunder spist, og nå sover de igjen. Lånehunden har til og med vært og kost litt i sofaen, før hun ruslet inn på soverommet igjen. Det er visst knall med en DIIIGER Biabed, for da kan man ligge på kryss og tvers og med beina i lufta også.

Du må ikke ta det personlig. :D Hun er jo flokk med mine to, men synes fortsatt at det er best å ligge flatt på siden og se apatisk ut i rommet. Alternativt bli vaska av Aiko eller hyle-leke med Imouto, om hun en gang i skuddåret får ånden over seg. Det kuleste er nok å "ta" Imouto sammen med Aiko, da er de tre så lykkelige atte. :wub: Du kan jo høre med Vida om hun er hypp på å bli med på å liksombanke Noomi med Kiyomi? Da får hun kanskje fart på seg... Kaaanskje. :P

Jeg kjenner at den nye bademoten bør innføres på total "turn off" lista mi......... OMG

I 2003 var jeg på backpacking. Synet som møtte meg på ei av øyene i Thailand vil alltid forfølge meg. To israelske menn, tynne, brune og hårete, med karakteristisk langt, brunt og krøllete jesus-hår var skrekkelig glade i å kaste freesbee. Og her er vi ved stridens kjerne. De kasta freesbee dagen lang, og var virkelig engasjerte. Kasta seg etter den, slang seg, hoppa friskt. Alltid iført hver sin lyseblå "godtepose" med bare en tråd i rompa, som slang livlig rundt i takt med freesbeejakta. 2003, altså. Øynene mine smertes fortsatt ved minnet.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Endelig torsdagen overstått! Det ble en lang kjøretur på nesten 50 mil i bil på glatt og slapsete føre, og så på sykehus og operere ut 2 visdomstenner. Ikke akkurat en dag jeg har gledet meg til! Men så herlig å få det overstått! Gikk faktisk ganske bra. Vondt ja, men slapp og ta de sterkeste smertestillende.

Nå sitter jeg og slapper av. Har fått i meg mat og skal lufte meg litt senere idag. Har hamsterkinn på ene siden. Føler som noen har slått meg med et balltre i ansiktet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne hvorfor den er turn-off. :lol: Men lurer på hvem som finner på noe slikt, og hvem som går i noe slikt offentlig. :lol:

Malle- og schäferdamer er sånne blÅnde - rottisdamer har jeg ikke sett i aksjon på IPO-banen, så de skal jeg ikke uttale meg om :lol:.

Sånn apropos turn-off liksom :lol:

Bare vært på kurs og trening med noen, og de var ikke så veldig blÅnde utenpå i hvert fall. :lol:

nirm nå er du ekkel igjen :aww:

nå er det straks lunsj,så jobbe ltit, så kokosboller,så hjem til nirm :D

Det verste er at denne er både anstendig og påkledd i forhold til en del svømmetøy, både for kvinner og menn. :lol: Men skal ikke poste flere bilder, for jeg vil ikke bli saksøkt for ødelagte PCer fordi folk spyr i de. :lol:

Du må ikke ta det personlig. :D Hun er jo flokk med mine to, men synes fortsatt at det er best å ligge flatt på siden og se apatisk ut i rommet. Alternativt bli vaska av Aiko eller hyle-leke med Imouto, om hun en gang i skuddåret får ånden over seg. Det kuleste er nok å "ta" Imouto sammen med Aiko, da er de tre så lykkelige atte. :wub: Du kan jo høre med Vida om hun er hypp på å bli med på å liksombanke Noomi med Kiyomi? Da får hun kanskje fart på seg... Kaaanskje. :P

Godt det ikke bare er meg. :lol: Men nå har hun fått litt kos, og så gikk hun inn igjen. :P Og hun har sovet under en pute i natt, for den datt ned på henne. :lol:

Og Noomi er nok litt mye for de fleste, så jeg trur hun ikke har lys å liksombanke henne. Noomi ruller seg nemlig på henne da, og det er ikke kult. :aww: Samt at Vida kommer aldri til å ta liksomparti mot en i flokken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malle- og schäferdamer er sånne blÅnde - rottisdamer har jeg ikke sett i aksjon på IPO-banen, så de skal jeg ikke uttale meg om :lol:.

HEY! Jeg regner med dere snakker om sånne derre IPO-damer. For jeg er mørk, uten sminke, bikka 40 og løper kun til venstre mens jeg hoier på bikkja. Dessuten er de fleste i det miljøet ørlite granne runde i kantene og ser ørlite granne harry ut. Jeg er ikke rund i kantene og er ikke så voldsomt harry (tror jeg).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vært på kurs og trening med noen, og de var ikke så veldig blÅnde utenpå i hvert fall. :lol:

Antakelig veldig blÅnde inni seg :lol:

HEY! Jeg regner med dere snakker om sånne derre IPO-damer. For jeg er mørk, uten sminke, bikka 40 og løper kun til venstre mens jeg hoier på bikkja. Dessuten er de fleste i det miljøet ørlite granne runde i kantene og ser ørlite granne harry ut. Jeg er ikke rund i kantene og er ikke så voldsomt harry (tror jeg).

Jaja, IPO-damer seff :D.

Men du - du kan ikke BÅDE løpe venstresvinger OG hoie på bikkja :P. En ting av gangen... :D.

Har jeg vondt i øynene som igjen bidrar til litt vondt i hodet, men ikke sånn vondt at det er plagsomt altså, jeg må bare klage litt lell (når jeg strengt tatt ikke har annet å klage over :aww:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
HEY! Jeg regner med dere snakker om sånne derre IPO-damer. For jeg er mørk, uten sminke, bikka 40 og løper kun til venstre mens jeg hoier på bikkja. Dessuten er de fleste i det miljøet ørlite granne runde i kantene og ser ørlite granne harry ut. Jeg er ikke rund i kantene og er ikke så voldsomt harry (tror jeg).

Jeg er ikke blond, bruker ikke sminke eller brunkrem, er snart 40, er definitivt rund i kantene uttapå og blodharry.. Kan jeg ikke trene IPO da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fy søren, den hunden der, altså. :D

Ikke mye styr med henne akkurat... Om alle lånehunder var som henne, så ville det ikke vært noe problem. Men jeg har hatt 6 hunder her inne en gang, og vi merka de ikke. :P

HEY! Jeg regner med dere snakker om sånne derre IPO-damer. For jeg er mørk, uten sminke, bikka 40 og løper kun til venstre mens jeg hoier på bikkja. Dessuten er de fleste i det miljøet ørlite granne runde i kantene og ser ørlite granne harry ut. Jeg er ikke rund i kantene og er ikke så voldsomt harry (tror jeg).

Var IPO damene vi stigmatiserte her ja. :aww: Forøvrig er de forelska i figuranten hele gjengen. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, IPO-damer seff :D.

Men du - du kan ikke BÅDE løpe venstresvinger OG hoie på bikkja :P. En ting av gangen... :D.

Joho, klart jeg kan! Det er jo så klart en kunst i seg selv, og den har jeg øvd lenge på. Ja lengre enn jeg har hatt venstresving hunder. Det krever sin kvinne!

Jeg er ikke blond, bruker ikke sminke eller brunkrem, er snart 40, er definitivt rund i kantene uttapå og blodharry.. Kan jeg ikke trene IPO da?

Nei :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! Jeg regner med dere snakker om sånne derre IPO-damer. For jeg er mørk, uten sminke, bikka 40 og løper kun til venstre mens jeg hoier på bikkja. Dessuten er de fleste i det miljøet ørlite granne runde i kantene og ser ørlite granne harry ut. Jeg er ikke rund i kantene og er ikke så voldsomt harry (tror jeg).

Jeg er ikke blond, bruker ikke sminke eller brunkrem, er snart 40, er definitivt rund i kantene uttapå og blodharry.. Kan jeg ikke trene IPO da?

Hvis du ser litt mann ut i tillegg, så kan du ha rottis :lol:

Sent from my GT-I9100

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ramla helt av denne tråden, jeg. Men nå har jeg en velfortjent pause som skal vare resten av dagen tenker jeg. Har støvsuga sofaer og tepper, og vaska gulvene. Og så takka bekkenet for seg, og nå har jeg grisevondt. Det er meninga at man skal klage over det man kan klage over her inne, sant? :aww:

Sola skinner i det minste, så jeg får finvær når jeg stavrer meg ut på tur etterpå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute med hundene en tur. Det hjelper visst å ikke trene LP på noen år, for Onkel og jeg frisket opp gamle kunster og så flink har han aldri vært før. :lol: Var jo bare så PÅ og kontakten har aldri vært bedre. Innkalling, fvf, lineføring etc. gikk jo som en drøm.

Da vi holdt på stoppet en bil og en dame steg ut og kom bort til oss. Hun spurte om jeg kunne tenke meg, eller visste om noen som kunne tenke seg en blanding av rottweiler og berner sennenhund. Hun hadde en på 8 mnd som satt hjemme i bur hele dagen pga endret jobbsituasjon hos henne. Hun hadde kontaktet en omplasseringsorganisasjon, men de skulle ha 500 kr for å omplassere hunden (mens hunden forble boende hos eier frem til omplasseringen fant sted) så det var visst helt uaktuelt. Hun sa at hun synes at det var for gale å avlive.

Svarte nå at jeg ikke visste om noen som var på jakt etter hund, og spurte om hun hadde avertert nett etc. Det hadde vedkommende gjort uten hell. Så satte hun seg i bilen og kjørte videre. Ble litt paff egentlig, underlig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Om jeg hadde sett en med sånn badebukse (ehh?) så hadde jeg nok både glana, snudd meg og ledd veldig høyt :lol:

Snudd - jeg hadde pekt og ledd høyt og passet på å legge inn en kommentar om hvor turnoff det var........

Har jeg spist lunch og røyket, snart ha litt kaffe da kanskje så jeg kan få igang hodet. Jeg er stuptrøtt i dag kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten. Årets bademote på menn. :aww: Regner med at alle damene går crazy nå. :lol:

Åh fysj :no:

Nesten så hun ligner på en puddel, jo :lol:

Innimellom er hun en ganske søt puddel hun, og ikke bare en artig krøllebølle :ahappy:

I 2003 var jeg på backpacking. Synet som møtte meg på ei av øyene i Thailand vil alltid forfølge meg. To israelske menn, tynne, brune og hårete, med karakteristisk langt, brunt og krøllete jesus-hår var skrekkelig glade i å kaste freesbee. Og her er vi ved stridens kjerne. De kasta freesbee dagen lang, og var virkelig engasjerte. Kasta seg etter den, slang seg, hoppa friskt. Alltid iført hver sin lyseblå "godtepose" med bare en tråd i rompa, som slang livlig rundt i takt med freesbeejakta. 2003, altså. Øynene mine smertes fortsatt ved minnet.

Uff, stakkars deg! Du har min fulle medfølelse, jeg regner med at du har prøvd å snakke med noen voksne om det? :hug:

.. Har jeg oppheng på Pink og Nate Ruess med "Just give me a reason". Pink er fin hun :ahappy: Og den låta er langt bedre enn Supernova :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nei nå begynnte **** med Blaze å klø også. Veterinær time bestilt i dag, det må være noe uttøy eller noe tenker jeg nå.

Og mine tanker vandrer mot balle som var her som stresset og klødde, og jeg trodde det var en stress reaksjon. :blink:

Takk og lov så har vi faktisk ikke vært med andre hunder siden den var her om det viser seg være uttøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe og gråter nesten... Det er ikke gøy og stå opp klokken 10 når man sitter til venner og drikker pils til klokken 5.. Men koselig var det og jeg er glad for at jeg ikke skal på jobb i dag. Ettersom det er knallvær ut så tar vi turen ut sammens med ei venninde og trener LP og går oss en tur etterpå tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom er hun en ganske søt puddel hun, og ikke bare en artig krøllebølle :ahappy:

:D

Nei nå begynnte **** med Blaze å klø også. Veterinær time bestilt i dag, det må være noe uttøy eller noe tenker jeg nå.

Og mine tanker vandrer mot balle som var her som stresset og klødde, og jeg trodde det var en stress reaksjon. :blink:

Takk og lov så har vi faktisk ikke vært med andre hunder siden den var her om det viser seg være uttøy.

Jeg begynner å klø bare ved tanken... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror tass har begynt å gå i barndommen. Kan de bli senile før de er 9 år? :lol: Han blir 9 i sommer. Han er så gira og hyper at det er nesten skummelt. Brått begynt å bjeffe fra vinduet når jeg lufter hunder, bjeffet da bonden kom hjem i går kveld, hopper og spretter og hyyler og er helt tulling når han skal kose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...