Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Nå baker jeg texaskake som skal bli "kvikk-lunsj-kake". Seriøst, den tingen har stått 2 1/2 time i ovnen og er enda ikke ferdig. :lol:

Når den er ferdig stekt stikker jeg på trening, så jeg ikke skal begå den tabben det er å pynte varm kake med glasur og kvikk-lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes inni-bilen-vask er så ekkelt :lol::P eklere enn sluket på badet og alt sånn :P vet ikke hvorfor :(

Det ER det.... masse ekkelt og rart som ligger klistret fast i gulvet f eks... og støv og sand og grus og gudenevethva.. *urk*.

Ble ikke vi enige om dette i påska? Skal! Skal, Siri :aww:

Ehhhhhhh... Det var mange som ble enige om det, ja, men...

Da ble det disse sofaene:

aWilliamvintage_zps99079eaf.jpg

og dette bordet:

astuebord_zps898ee3df.jpg

:)

Åååååååå - så fiiiiiine!!! Den sofaen så skikkelig deilig ut, og dritstilig. Sånne møbler liker jeg :).

Det er fremdeles ikke et dilemma. Du har plass, du har tid, du har lyst - hvor er dilemmaet?..

Jeg har plass - men har jeg tid? Har jeg lyst? Jeg vil ikke ha tispe, men passer en hannhund til inn her? Hva om den blir like... ehhhhh... "ivrig" som Willy? Greier jeg å håndtere begge to samtidig? Hva om jeg brått finner ut at nei, det greier jeg ikke. Da må jeg til å gå to turer, sykle to turer - og gjøre alt dobbelt opp - og DET gidder jeg faktisk ikke :D.

Jeg skjønner dilemmaet jeg. Det er mye som er enklere når man har bare en hund. Men ærlig talt Siri, du er da ikke av dem som velger det enkleste når du kan velge det som er mest interessant, spennende, morsomt og koselig? :lol:

ALT er enklere når man har bare en hund. Enkelt og greit *ler*. Også VET jeg jo ikke om det er verken spennende, morsomt eller koselig? Hva om Willy blir en skikkelig Daddy from Hell?

Forresten fant jeg ut i dag at bernere hopper høyt..... Vi sykla forbi gården der de har tre bernere - og en av dem bare jumpa rett fra stående og over gjerdet for å hilse på Willy, han. Spretten sak, kan man si :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å ha overlevd debuten, uten å bli helt skremt. :ahappy: Når stiller du neste gang? :)

Jeg venter spent på resultatene til et par av de jeg trener mest sammen med. Syns de er veldig treige med å oppdatere. :aww:

Ja nei vi hadde ikke høye forventningene, og målet var jo flere øvelser med poeng enn 0, og det klarte vi jo (3 0'er) :) Er jo ikke noe annet å gjøre enn å ta det med et smil, jeg har på ingen måte elite-ambisjoner, jeg er ikke en god nok fører og hunden min er ikke lagd for det, men vi vil knote og styre i de laveste klassene så lenge vi gidder. Drømmer om sølvmerke og opprykk til LP2 da, håper det er innafor dette året :)

Neste gang blir Levanger 12 mai :)

Hjemme fra lp debut jeg også, og den kunne vel ikke gått stort verre egentlig :P Har prøvd å ta det med greit humør, men jeg kjenner at jo mer jeg tenker på det dess mer skuffa blir jeg.. Teit av meg, jeg veit, men det er litt surt når man har trent så lenge og vært så nervøs for denne starten også går det sånn.

Blaze ble altså jaga ut av ringen av to svære hunder i dag under fellesdekken. En av hundene som jaga han reiste seg og begynte å jokke på sidemannen, som etter å ha holdt ut lenge reiste seg. Da gjorde Blaze det samme og kom mot meg.Da kikka jaktinstinktet inn på to stykker og han ble jaga rundt på plassen.

Fikk tilbud om å starte fellesdekk med neste gruppe etter starten vår, men valgte å trekke han etter tredje øvelsen for han var bare redd og fulgte ikke med. Håper bare det ikke påvirker han fremover :/

Jeg er fortsatt så sint og trist på deres vegne :( Det var så utrolig kjip situasjon, helt marerittsituasjon å se på for meg som tilskuer, og sikkert ubegripelige mange ganger verre for dere :( Stakkars lille Blazern, det er så urettferdig at det skulle skje med ham.

Dusteschäferidiot :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger jeg ut bilder fra facebook? På padda har jeg ikke den knappen, som er på pc, p husker ikke hva man skriver før og etter :P

Jeg pleier å måtte gå inn på nettversjonen via safari, ikke mobilappen, da kan man velge "se i full størrelse" når man går inn på et enkelt bilde (eller "syn i full storleik" som det heter hos meg :lol: ), og klikker du på den for du en link en kan lime inn her :)

Da skriver du bare inn [ img ] foran og [ / img ] bak bildelinken, uten mellomrom, så skal det funke :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER det.... masse ekkelt og rart som ligger klistret fast i gulvet f eks... og støv og sand og grus og gudenevethva.. *urk*.

*lalalala I can't hear youuuuu*

Får ståpels på arma av grøss over hvor ekkelt sånne ting er :lol: Takke meg til hundespy og diare og sånne biologiske ting, gudene må vite hva slags livsformer som lever i dørken på bilen.

0Gdbs.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra lp debut jeg også, og den kunne vel ikke gått stort verre egentlig :P Har prøvd å ta det med greit humør, men jeg kjenner at jo mer jeg tenker på det dess mer skuffa blir jeg.. Teit av meg, jeg veit, men det er litt surt når man har trent så lenge og vært så nervøs for denne starten også går det sånn.

Blaze ble altså jaga ut av ringen av to svære hunder i dag under fellesdekken. En av hundene som jaga han reiste seg og begynte å jokke på sidemannen, som etter å ha holdt ut lenge reiste seg. Da gjorde Blaze det samme og kom mot meg.Da kikka jaktinstinktet inn på to stykker og han ble jaga rundt på plassen.

Fikk tilbud om å starte fellesdekk med neste gruppe etter starten vår, men valgte å trekke han etter tredje øvelsen for han var bare redd og fulgte ikke med. Håper bare det ikke påvirker han fremover :/

Herlighet så kjipt! :no: Jeg hadde blitt både sur og lei meg tror jeg ...

Ja nei vi hadde ikke høye forventningene, og målet var jo flere øvelser med poeng enn 0, og det klarte vi jo (3 0'er) :) Er jo ikke noe annet å gjøre enn å ta det med et smil, jeg har på ingen måte elite-ambisjoner, jeg er ikke en god nok fører og hunden min er ikke lagd for det, men vi vil knote og styre i de laveste klassene så lenge vi gidder. Drømmer om sølvmerke og opprykk til LP2 da, håper det er innafor dette året :)

Neste gang blir Levanger 12 mai :)

Ikke alle trenger å ha eliteambisjoner (og derfor hadde det jo vært fint med LP-titler), og det er jo å oppnå egne mål som teller. :ahappy:

Da får jeg sett dere, Bris og jeg skal være tilskuere nemlig. Jeg tror i alle fall jeg drar til Levanger for å kikke, må telle opp hvor flest kjentfolk skal starte - der eller Steinkjer. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så kjipt! :no: Jeg hadde blitt både sur og lei meg tror jeg ...

Ikke alle trenger å ha eliteambisjoner (og derfor hadde det jo vært fint med LP-titler), og det er jo å oppnå egne mål som teller. :ahappy:

Da får jeg sett dere, Bris og jeg skal være tilskuere nemlig. Jeg tror i alle fall jeg drar til Levanger for å kikke, må telle opp hvor flest kjentfolk skal starte - der eller Steinkjer. :P

Jeg vil så iiinderlig ha LP-titler! Vurderer å registrere Thorvald i SKK og konkurrere i Sverige istedetfor :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra lp debut jeg også, og den kunne vel ikke gått stort verre egentlig :P Har prøvd å ta det med greit humør, men jeg kjenner at jo mer jeg tenker på det dess mer skuffa blir jeg.. Teit av meg, jeg veit, men det er litt surt når man har trent så lenge og vært så nervøs for denne starten også går det sånn.

Blaze ble altså jaga ut av ringen av to svære hunder i dag under fellesdekken. En av hundene som jaga han reiste seg og begynte å jokke på sidemannen, som etter å ha holdt ut lenge reiste seg. Da gjorde Blaze det samme og kom mot meg.Da kikka jaktinstinktet inn på to stykker og han ble jaga rundt på plassen.

Fikk tilbud om å starte fellesdekk med neste gruppe etter starten vår, men valgte å trekke han etter tredje øvelsen for han var bare redd og fulgte ikke med. Håper bare det ikke påvirker han fremover :/

Jeg skjønner deg godt jeg. Det hjelper strengt tatt ikke og bruke energi på og irritere seg over det, men det er jo kjedelig når slikt skjer. Jeg hadde nok vært både irritert og lei meg selv viss det var oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååå - så fiiiiiine!!! Den sofaen så skikkelig deilig ut, og dritstilig. Sånne møbler liker jeg :).

Jeg også :) Måtte prøvesitte før jeg kjøpte. Den er veldig god å sitte i :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hjemme etter en laang dag. Må bare få kommentere hvor søt Thorvald er! :wub: Artig å se sonenhundene i aksjon!

Tror vi og skal trene litt mer lydighet fremover, ikke bare agility.. Finpusse og gjøre ferdig enkelte øvelser, ta bronsjemerket og kanskje en start til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter en laang dag. Må bare få kommentere hvor søt Thorvald er! :wub: Artig å se sonenhundene i aksjon!

Takk :D Jeg så en dame med setter og gjetta på at det var deg, men var i min egen boble gitt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute i to timer. Gått fin tur i skogen og rundtom. Trent budføring midt inne i skogen og det syntes issi var heeeeelt topp så hun ble helt :hyper:

935176_10152753495160464_86598731_n.jpg

Så rundet vi Bogstad Gård og trasket hjemover.

Men hvorfor har vi fortsatt is??? :baby:

942142_10152753548220464_645363432_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk :D Jeg så en dame med setter og gjetta på at det var deg, men var i min egen boble gitt :lol:

Stemmer det ja. Tenkte jeg skulle komme bort å hilse på alle, men man er litt sjenert da sjø :P

Tror vi kommer på Levanger også, så da får jeg kvinne meg opp til å si hei!

forresten så syns jeg Varga var utrolig flink og tålmodig i den første fellesdekken med schaferen hengende over seg! Og utrolig synd med Blaze, håper ikke det henger igjen neste stevne. Sto litt målløs å så på når de jaga han forbi oss stakkar.

Nei, ut å kjøpe seg middag også daffe på sofaen resten av dagen. Digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens klem går til Tonje! :hug:

Støttes!

Jeg også :) Måtte prøvesitte før jeg kjøpte. Den er veldig god å sitte i :)

Og jeg venter til du har brukt den litt så jeg vet hvordan den takler hunder :P

Har jeg jammen blogget litt. Jeg er så stolt av Asti!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klemmer også litt på Tonje.

Jeg også :) Måtte prøvesitte før jeg kjøpte. Den er veldig god å sitte i :)

Kjempekoselig sofa! Jeg tror jeg må ha noe sånt neste gang, det er litt slitsomt med lys beige tøysofa som enten må dekkes med fleecetepper eller bli dritstygg. Nekte hundene adgang? Hvem skal jeg kose meg med i sofaen da da? :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...