Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke kommet over ostehimmelen helt enda. :hyper:

549745_10151312971487330_1484288693_n.jp

Tenk at det finnes en slik butikk!!!! Med ost i alle varianter og fasonger! Må dit en dag når det er åpent, og ikke bare stå på trappa og sikle på yttersiden av en låst dør. :cry:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Det er best, det, faktisk :D. Synd hodet mitt sliter litt med sånn ikke-gjøre-noen-ting, for da blir hodet så kreativt og tenker bare på alt jeg BURDE gjort i stedet for å ligge på sofaen og slaske seg :lol:

Akkurat sånn er jeg også! Det er faktisk litt irriterende :lol:

Men jeg var kjempeflink. Nå har jeg støvsugd hele huset, vasket alle gulv, satt på en maskin med vask, skiftet på senga OG vasket badet.

Puh!

Jeg fortjener litt godbiter. En diger jackpot faktisk! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg på kurs i dag jeg tenk! Heldig er jeg :) Skal i morgen også. Åh, elsker å gå kurs altså :ahappy: Nå må jeg tenke litt på hva vi skal jobbe med i morgen da. Tror det må bli ruta iallefall, og kanskje begynne med dekk under mars o.l :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg GLEDER meg til å klippe gresset...

Du gleder deg til Lars skal klippe gresset heter det :lol:

Tilbake i huset. Ferdig med to strøk grunning på panelveggene på soverommet, handlet tapet og gardinstenger. I morra skal jeg male et strøk på veggene på soverommet pluss tapetsere en vegg på stua. Sliten. Mat.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg var kjempeflink. Nå har jeg støvsugd hele huset, vasket alle gulv, satt på en maskin med vask, skiftet på senga OG vasket badet.
:banana:

Sirkus Samurai og jeg har vært på Bygøy og tatt bilder av en kompis av meg. Vi har det så fint sammen. :wub: Nå har jeg drømt om min grilla kylling som vi kjøpte i morges i 4 timer, så den kommer til å gli ned på høykant, for å si det sånn. Utrolig hvor sliten en blir av å bare tusle rundt i noen timer. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da, du skal få lov til å være fornuftig *fnis*.

:lol: takk - tror jeg. *fnis* Ikke så ofte jeg blir beskyldt for å være fornuftig her, tror jeg. :aww:

Utleie hadde nok gått fint, skal du se :lol:. Jeg må seriøst slutte å lese så mye makaber krim :aww:.

:lol: ! Næææsj, bare artig det.

Denne graviditeten er den beste slankekuren jeg har vært borti. Når jeg endelig ikke er spesielt kvalm så det faktisk frister med litt mat, så er det jo ikke plass til mer enn en kvart porsjon. :lol:

Velvel - jeg har en date med minde risbrød og pops i kveld. :aww: Siiikkert mer plass til godteri enn vanlig mat.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sløv dag! Kjeder meg igjen... ingen venner igjen i byen denne helgen, sukk... og nå har vi ikke flere forelesninger før vi får eksamen, så strengt tatt burde jeg nilese nå. Men det klarer jeg såklart ikke, blir bare helt apatisk. Må nok dra på skolen på mandag og sitte der, så får jeg kanskje gjort noe...

Nå skal jeg lage min fantastiske suppe, og bake ut mitt fantastiske grovbrød ^^

Gjorde forresten noe skikkelig fælt i stad! Gikk forbi en dame med en dritsøt valp, og da glapp det jo ut av meg en :wub: med lyd, og "skal vi bytte"... tenk at jeg kunne si noe slikt da! Angret meg i det det kom ut, stakkar lille Casper, han er jo verdens beste for meg og ville ikke byttet ham ut for all verdens søte valper... (dessuten er han jo dritsøt selv, så jeg trenger ingen valp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeei! :frantics:

Jeg har vært uten nett på pcen, og helt avkutta fra omverdenen siden to-tre-tida i dag! :o

Hadde nett på mobilen, så var bare pcen som var teit og ikke ville. Prøvde å restarte modem og router, pc, errrrrrrrything, deaktiverte og aktiverte nettverkskort, men neiida. Fikk vaska og hengt opp et par klesvasker, skifta sengetøy, og hørt på musikk og sang og dansa rundt. Fredrik er ikke hjemme i dag, nei. :P Ogsåååå pakka jeg bikkjene i bilen, også dro vi til Åletjern, og der gikk vi tur rundt, og ble gode og svette (jeg ble, ihvertfall), også gikk vi forbi hundeparken på vei til bilen, og der var det ingen, så da gikk vi dit, så Pippa kunne burne litt. Så satt jeg der og sola meg, og da kom det noen forbi med en Breton-hannhund, og de spurte om Pippa ville leke, og det ville hun, jo! Og de storkoste seg sammen! De var kjempeglade, for de sa det bare var en annen hund som han lekte sånn med, for han er litt hormontroll, så han havner visst i bråk noen ganger, selvom han er myk som smør. Men Pippa og han hadde det så gøy at hun lå utover snø-snart-slaps og gnei seg og spiste snø, før de burna videre. Så kom søstra mi og kjæresten hennes, og litt etterpå, ei jente med to papilloner. Den ene ville baaare jokke på Pippa, stakkar, så vi og de med Bretonen gikk litt etter at de kom, så fikk de være der aleine, haha. :D

Fikk fortsatt ikke nett da jeg kom hjem da, så etter at søster og kjæreste dro, så lagde jeg middag, og snakka med en datafyr på Facebookchatten på mobilen, men jeg ga opp, og til slutt ringte jeg Telenoreksperten, som fikk meg til å avinnstallere hele nettverkskortet, og da jeg restarta pcen så fant den jaggu nett. Ville den koble til nett? Nei. :P Det gikk på tredje forsøk, da. Så nå kan pc oppføre seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Nedtelling på forsiden av VG.no for hvor mange dager det er igjen til Justin Bieber kommer til Norge? Virkelig? :huh:

Har ikke noe imot Justin Bieber jeg, men noen ganger lurer jeg på om ikke journalistene er mer hysteriske enn tenåringsjentene. :P

Hmmm. Andre innlegget mitt om Justin Bieber i dag. Har jeg blitt smittet av Bieber fever?

Vel, etter nærmere ettertanke så må jeg konkludere at tenåringsjentene går journalistene en høy gang når det gjelder dette hysteriet.

Lurer på hvordan det kommer til å bli i Oslo denne gang. :blink: Nesten så jeg synes litt synd på Bieber. Hjelpes.

Ellers så må jeg jo si at operataket var en ganske kul konsertarena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden AnetteH ikke legger ut bilder, så spammer jeg! Takk til AnetteH for fine bilder og lån av børster.

549529_10152705274325464_1447041145_n.jp

Fine prinsessen min :wub:

72861_10152705274360464_2045677819_n.jpg

Mocca kan gå pent hos tanten sin hun :wub:

547872_10152705272745464_1159578763_n.jp

Mocca er glad i tanten sin, Nix er glad i Mocca og jeg er glad i begge to :wub:

547187_10152705269215464_1867925108_n.jp

Issi er en fullgod erstatting sier Nix. Heldigvis synes Issi at Nix er helt ok også :)

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Andre innlegget mitt om Justin Bieber i dag. Har jeg blitt smittet av Bieber fever?

Vel, etter nærmere ettertanke så må jeg konkludere at tenåringsjentene går journalistene en høy gang når det gjelder dette hysteriet.

Lurer på hvordan det kommer til å bli i Oslo denne gang. :blink: Nesten så jeg synes litt synd på Bieber. Hjelpes.

Ellers så må jeg jo si at operataket var en ganske kul konsertarena.

Det er noen ørsmå forskjeller fra gratiskonserten på Operataket, og konsertene i Telenor Arena. For det første, så er det tre dager istedetfor en. Det er billettkjøp, ikke gratiskonsert. Fjortisene veit hvor han kommer til å være hen. Ingen får stille seg i kø på arenaen før tidligst kl. 10.00, bussene fra Sentralbanestasjonen til Telenor Arena begynner å gå kl. 12.00. Dørene åpnes kl. 17.00, det er vel omtrent da disse Bieber-bussene kommer fra de andre store byene. Politiet er bedre forberedt på å ta i mot horder av hormonhysteriske fjortiser denne gangen enn de var forrige gang. Røde Kors er vel også på plass denne gangen.

Jeg har for øyeblikket to belibers i hus. De skal på Telenor Arena på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke dauer, så må det vel være bra. :P

Man vet jo aldri - kanskje den klapper sammen og kveler besøket? :lol:.

Akkurat sånn er jeg også! Det er faktisk litt irriterende :lol:

Ja, det er kjempeirriterende faktisk :D

:lol: takk - tror jeg. *fnis* Ikke så ofte jeg blir beskyldt for å være fornuftig her, tror jeg. :aww:

Ja, altså - det satt langt inne, men... *ler*.

:lol: ! Næææsj, bare artig det.

:aww:

De innbakte kyllingklubbene ble aldeles smaskens, om jeg selv får si det :). Nå spiser jeg After Eight :D.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Aïda har vært og besøkt en venninne i sentrum idag vi, og det er jo så koselig å ta tuben! Alle kommer med sukkelyder og smiler når de ser Aïda :wub: og hun blir overøst med kosing, hun syns jo det er rene julaften å kjøre tuben hun :lol: Sånn bortsett ifra det så var besøket eksamenslesing, og vi kom oss gjennom alt av hormonpensumet, som er gigantisk :geek: Så nå er det strikking, vin og "tv" resten av kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter på irsksetterklubbens avlsråd sine forslag for generalforsamlingen. De ønsker krav for DNA-testing av PRA, von Willebrand sykdom og CLAD i tillegg til HD-røntgen før avl. Her skjer det ting må jeg si!

Det har vært krav om CLAD og HD-røntgen for irsksetteren i mange år allerede, men jeg var faktisk ikke klar over at det ikke er et krav på den røde og hvite om kjent HD-status. Alle(dvs. de to-tre oppdretterne av IRHS som finnes i Norge) røntger jo hundene sine likevel.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...