Gå til innhold
Hundesonen.no

Selger håndlagede rundsydde halsbånd av reinskinn


Recommended Posts

Nå har jeg vært i nord på ferie en god stund, og kost meg med svigermors syting :)

Så nå har jeg 3 halsbånd til salgs. De er rundsydd, inni er det solid seilertau. Reinskinnet de er laget med er hjemmegarvet, med barkeavkok. Så det er 100% naturlig, mykt og sterkt. Slikt skinn bare varer og varer, og blir bare finene med årene.. :) Til sytråd er det brukt sennatråd som også er veldig holdbart.

Så vidt jeg vet er det ingen andre som syr hundehalsbånd av hjemmegarvet reinskinn ;) Tar en noe høy pris da det tar en god stund å sy dem, og at hjemmegarvet skinn er sykt dyrt hvis man skal kjøpe det.

60 cm (når ringene er helt borti hverandre. Kan nok fint brukes av hunder som til vanlig bruker 50-55 cm i halsbånd). Kobberfargede ringer. 490 kr.

IMG_0616_zps357083b8.jpg

ca. 49 cm. 390 kr. Kobberfargede ringer, sølvfarget kjetting.

IMG_0621_zps033e7530.jpg

ca. 46 cm 390 kr. Sølvfargede halvmåneringer, sølvfarget kjetting

IMG_0623_zps2752c4f8.jpg

Kan hentes i Bergen fra den 5. April, eller sendes mot at kjøper betaler porto :)

Edit: Glemte å skrive; har en svipenn så kan godt svi mønster/navn/nummer på hvis det er ønskelig, uten noe tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med respons og skryt! Har vurdert å sy noen halvstruper i bredt design også faktisk. :) Men det får bli etterhvert da syingen er så krevende.. :)

Aslan; Blir sikkert å lage noen flere hvis det blir interesse, sånn etterhvert. Så ikke tenk på det :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med respons og skryt! Har vurdert å sy noen halvstruper i bredt design også faktisk. :) Men det får bli etterhvert da syingen er så krevende.. :)

Aslan; Blir sikkert å lage noen flere hvis det blir interesse, sånn etterhvert. Så ikke tenk på det :ahappy:

Ønsker meg gjerne et slikt halvstrup til en giga sheltie, om det lar seg gjøre. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vert for dårlig økonomi og altfor mange halsbånd fra før av hadde jeg garantert slått til! Fiiiiine bånd! :D:drool:


Kjøpte faktisk et veldig likt ett for litt siden (i dyrebutikk) og betalte mer enn det der altså!
Synd helstrupen er for stor til mine 2 :(


Den nederste halvstrupen kan kanskje passe Beaglen når den blir voksen. Min bruker ca 46cm i halsbånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh si fra om du skal lage brede på bestilling etterhvert da. *spare* Kan hende jeg vil ha for brede til at du kan lage, men er jo lov å håpe?

Jeg skal nok kunne sy veldig bredt ja. Skriver her jeg når jeg har fått øvd meg på bredt design :)

Ønsker meg gjerne et slikt halvstrup til en giga sheltie, om det lar seg gjøre. :)

Det skal jeg klare i løpet av et par dager. Bare send målene på PM du. :)

Kjære deg.. Dyrt synes jeg ikke det er! Dyrebutikkbransjen tar ofte over 500 for slike, og de er masseprodusert.

De er sikkert supre :) Mine har alt slike, men hadde lett kjøpt om jeg trengte nytt :)

Og nei de var ikke dyre altså!
Kjøpte faktisk et veldig likt ett for litt siden (i dyrebutikk) og betalte mer enn det der altså!

Synd helstrupen er for stor til mine 2 :(

Så fint at dere ikke syns det var for dyrt. Prissetting er så vanskelig!

Hadde det ikke vert for dårlig økonomi og altfor mange halsbånd fra før av hadde jeg garantert slått til! Fiiiiine bånd! :D:drool:

Den nederste halvstrupen kan kanskje passe Beaglen når den blir voksen. Min bruker ca 46cm i halsbånd :)

Takk for skryt, veldig hyggelig :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Khela sitt halsbånd ferdig. Fikk kjøpt mindre ringer, så det ble veldig nett. Måtte sette på et lite bling, en smal kjede med en glassperle på, siden det ble så søtt :ahappy: Fornøyd med det selv ihvertfall. Så får vi håpe at det passer henne perfekt. :)

368_zps3f7ca519.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Khela sitt halsbånd ferdig. Fikk kjøpt mindre ringer, så det ble veldig nett. Måtte sette på et lite bling, en smal kjede med en glassperle på, siden det ble så søtt :ahappy: Fornøyd med det selv ihvertfall. Så får vi håpe at det passer henne perfekt. :)

368_zps3f7ca519.jpg

Så nydelig! :D Sender deg PM når jeg har fått ordna på konto! Dvs betale regninger først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig! :D Sender deg PM når jeg har fått ordna på konto! Dvs betale regninger først :P

Den er grei du :) Så forresten at kjedet ble litt for langt, så kutta ned 2 cm på det.

Åh, det er jo superfint :D Sånt et hadde minien hatt lyst på og.. Men med sikkert 20 andre halsbånd i skuffen her er det kanskje greit å innse at det ikke er noe vi MÅ ha :P

Hihi, takk for skryt, det varmer veldig :) Ja det var det igjen, kjenner igjen situasjonen :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...