AussieAllTheWay Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2013 Hexa! KULT!! Men vet ikke helt om jeg tørr kalle henne det. Blir kanskje litt mye hekserier? Om de ikke er slik som de i Charmed da Siter
giggi Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Gratulere med supersøte valper! Tror jeg husker ditt forrige kull også jeg, noen helt nydelige valper som brant seg fast i minnet om jeg ikke tar helt feil Siter
AussieAllTheWay Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2013 Ups- mangler kanskje litt bilder her? De små er nå 4 uker, og jeg vil beholde de ett par ekstra uker i denne alderen. De er bare så utrolig søte, nusselige, deilige, smårampete og ja nei, det finnes ikke ord Taco Biffen krangler med storesøster Vakreste Benny drømmer om sin egen saueflokk Storesøster Mia og mamma Choco må også få være med Gutta krangler som vanlig Biffen WHAT?? 7 Siter
mokken Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Nå er awwww faktoren høy gitt! Nydelige små Siter
Shlush Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Naaaw! :D Det er vell egentlig ikke lov å være valpesyk når man har 13 uker gammel valp selv? men det er jeg likevell Benny er min favoritt Siter
LinL Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Jeg liker biffen jeg! Han ser litt biff ut, han blir en tøffing, det er jeg sikker på 1 Siter
AussieAllTheWay Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Verdens flotteste trekløver foreviget på trappa i dag Hadde de enda kunne vært slik noen ekstra uker Taco, Biffen og Benny. 9 Siter
Red Merle Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Verdens flotteste trekløver foreviget på trappa i dag Hadde de enda kunne vært slik noen ekstra uker Taco, Biffen og Benny. For et hærlig bilde Siter
borderen Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Benny får jo blått øye også ser det ut som! Herlig gjeng, altså - perfekte alle sammen Det er egentlig umulig å veldig noen favoritt på bildene, for alle har liksom sin egen helt spesielle sjarm (ihvertfall på bildene). Den brune har virkelig ett bein i hvert hjørne De får vel nok av mat disse tre. Siter
AussieAllTheWay Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 De har virkelig sin egen sjarm. Benny med sitt ene blå øye er veldig selvsikker, leken og virker også å ha en godhet over seg (kan man si det om en liten piraja tro? ) Biffen er som han ser ut- solid og rimelig tøff i leken, knurrer, drar imot og rister den- og han kan bite hardt! Taco er ei artig lita skrue som får fram latteren- hun kan sitte å se på deg, før hun plutselig bjeffer i og hopper opp etter nesen din Ei urokråke som ikke har tid til å sitte rolig Taco har arvet bredden til mamman sin (og søster Mia) De er virkelig brede i fronten, skal bli spennende å se om hun ender opp som en liten kompakt bjørn som sin mor, eller en lenger type som Mia. Uansett så blir hun sikkert helt perfekt Siter
Shlush Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 åååh, er litt forelska i Benny Utrolig nydelige alle tre!! :D Siter
Stine Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Skrevet 16. Mai 2013 Herregud, går det ann å bli søtere?!? :wub: Siter
Recommended Posts