Gjest Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 http://dyrebeskyttelsen-tromso.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1646&Itemid=36 Holy crap for en rar blanding! Blåøyde cane corso - hvor ofte finner man DET?! Disse hadde vært interessante å se som voksne... Siter
pippin Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Å hoi! Haha! De kan jo bli litt stilige, haha...! Siter
julnil Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Disse har jo ligget på finn.no for salg Siter
Puttiva Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 De var sinnsyk fine, men aldri i verden om jeg hadde tatt en av disse inn i hus 1 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Stilig utseende, men at de har blå øyne betyr vel ikke nødvendigvis at de blir sånn? Yaris hadde blå, så grønne, så gule og tilslutt har de endt opp som brune. Siter
Kiyomi Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 http://dyrebeskyttelsen-tromso.no/index.php?option=com_content&task=view&id=1646&Itemid=36 Holy crap for en rar blanding! Blåøyde cane corso - hvor ofte finner man DET?! Disse hadde vært interessante å se som voksne... Dogo Canario står det i annonsen da..? Definitivt ikke en hund jeg skal ha uansett. Siter
KristinR Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 De minner meg om sibirboxerne som har ligget på Finn rimelige lenge nå. Verken de eller disse her tror jeg er blandinger for uerfarne. Glemte å skrive at disse sibirboxerne er blanding mellom boxer og sibirian husky. Siter
Gjest Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Dogo Canario står det i annonsen da..? Definitivt ikke en hund jeg skal ha uansett. Crap, jaja, same same...ish Siter
Castella Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Vakre! Håper de får gode aktive hjem 1 Siter
Tinkie Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 De minner meg om sibirboxerne som har ligget på Finn rimelige lenge nå. Verken de eller disse her tror jeg er blandinger for uerfarne. Glemte å skrive at disse sibirboxerne er blanding mellom boxer og sibirian husky. Sibirboxerne var jo ennå verre da, der annonseres de jo som "SJELDNE HUNDER" med løfter opp og ned og i mente om hvilke egenskaper de arvet fra hvilke foreldre Siter
Guest Belgerpia Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Jeg lurer på hvordan noen i det hele tatt kan komme på ideen jeg............ Sibirboxer og Canehusky liksom - noen må jo ha røyka mer enn ett par sokker. Siter
Penøttsmør Skrevet 27. April 2013 Rapporter Skrevet 27. April 2013 Jeg lurer på hvordan noen i det hele tatt kan komme på ideen jeg............ Sibirboxer og Canehusky liksom - noen må jo ha røyka mer enn ett par sokker. Tjuvparring håper jeg.. Siter
Recommended Posts