Benedicte Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2013 Det blir 9 (dag 23), 10 eller 11. desember da tenker jeg. Etter planen den 11., men det spørs om jeg klarer å holde meg så lenge 5 Siter
Chako Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Gleder meg til å følge denne tråden videre. Så spennende med valper på gang! Siter
Calina Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Benedicte, optimalt bør en vente litt med UL, til iallefall 4 uker, men jeg vil vite ASAP. På Jippi tok vi UL dag 23, og så tydelig 4-5 Det er godt å se at noen har det "verre" enn meg... Igjen masse lykke til. 2 Siter
mokken Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Røde/hvite OG tricolour...??? GUUUUUD....! Lykke til. Ultralyd tar vi rundt 6 uker etter paring, og røngten en uke før fødsel. Jeg er litt sånn "jeg håper det er mange inni der/ herregud hva om hun er skinndrektig/hjelpe meg, hvor skal vi plassere dem" *ler* -mulig det kun er meg som er hysterisk bestemor...hahaha! Du hadde kledd en jodler! Siter
MissHeike Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Så spennende Og fin pappa Siter
Calina Skrevet 26. November 2013 Rapporter Skrevet 26. November 2013 Du hadde kledd en jodler! Ja, jeg trenger jo noen til å synge med i refrengene her! Og P.S: Nei, det er ikke nå jeg skal bli minnet på kennel Doberguard...haha... 1 Siter
Benedicte Skrevet 28. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2013 Det er så vanskelig det her. Man "ser" jo tegn hele tiden, og placeboeffekten er stor om dagen Anders mente at Pim kanskje hadde fått litt større patter. Jeg var litt enig (eller lurte meg selv til å være enig!), men det er kanskje for tidlig å se slikt enda? Hun er to uker på vei i morgen. Hun er også blitt større, men det er nok pga all maten hun får 1 Siter
Kiyomi Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Selvfølgelig! Jeg ser det i øynene hennes! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Benedicte Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2013 Dag 14! Fortsatt 36 cm rundt buken 2 Siter
Benedicte Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2013 Ooooog se hvem som akkurat kastet opp! 6 Siter
Bananen Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Bare hundeeiere med gravide tisper viser glede når tispa deres kaster opp OG tar bilde av det! 12 Siter
Guest Jonna Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Ooooog se hvem som akkurat kastet opp! Hurra Siter
Chako Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Ooooog se hvem som akkurat kastet opp! Fantastisk uttrykk i ansiktet da 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Det lille rynkefjeset... 2 Siter
soelvd Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Ooooog se hvem som akkurat kastet opp! Stakkars, ha litt omtanke for gravide stakkarser som kaster opp Lykke til videre 1 Siter
MegaMarie Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Bare hundeeiere med gravide tisper viser glede når tispa deres kaster opp OG tar bilde av det! What she said 1 Siter
Anette Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 grattis og jeg tenkte bare haha, det gulvet har sett sånn ut ganske mange ganger 1 Siter
Guest Sunspring Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Lykke til! Dette er spennende å følge med på! Siter
Benedicte Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Når begynte dere å merke drektighetstegn på deres tisper? Siter
tm100021 Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Uke to og halv ca. Dag 24-25 kunne jeg kjenne det ved palpering. Siter
Yodel Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Oppkast rundt dag 20, litt større pater omtrent samme tid, palpering rundt 23-24 dager. Markant mer kosete og klengete rimelig fort etter parring. Siter
Benedicte Skrevet 3. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Okei. Hun er på ca dag 20 nå (dag 18 siden inseminering + 2 dager). Syns hun har noe større patter og hun har jo kastet opp. Det er vanskelig å si om hun har endret atferd ellers. Hun ligger opp ned i sofaen og snorker høylytt de fleste timene av døgnet, men det gjør hun forsåvidt alltid. Hun er ogå like leken utendørs og vil løpe raptus med Tia i hagen stadig vekk. Har ikke merket at hun har blitt mer kosete. Må. Ta. Ultralyd. Snart. Kanskje jeg kan ta det på fredag? Siter
Yodel Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Skrevet 3. Desember 2013 Okei. Hun er på ca dag 20 nå (dag 18 siden inseminering + 2 dager). Syns hun har noe større patter og hun har jo kastet opp. Det er vanskelig å si om hun har endret atferd ellers. Hun ligger opp ned i sofaen og snorker høylytt de fleste timene av døgnet, men det gjør hun forsåvidt alltid. Hun er ogå like leken utendørs og vil løpe raptus med Tia i hagen stadig vekk. Har ikke merket at hun har blitt mer kosete. Må. Ta. Ultralyd. Snart. Kanskje jeg kan ta det på fredag? Det skal være mulig å se noe på fredag (det har vært mulig å konstatere drektighet så tidlig som 18 dager etter parring), men også mulig dere ikke ser noe, selvom det skulle være noe der. Jeg har både opplevd å se noe så tidlig, samt å ikke se noe. Den gangen vi ikke så noe prøvde vi igjen en ukes tid senere og så 4 tydelige. Det kom 5 1 Siter
Benedicte Skrevet 6. Desember 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2013 Dag 21 (23) i dag. Pattene hennes har begynt å bli såvidt hovne og større. UL i morgen om veterinæren har tid (jeg jobber i morgen selv) eller på mandag:-) Bilder kommer senere i dag! 6 Siter
Recommended Posts