Raksha Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Hottie aka hottentotten/totten/tottelotten er på ferie hos oss. De første dagene så vi absolutt aller mest av henne i denne stillingen: Men brått så kom den ordentlige Hottie frem, og i dag så ble de foreviget på kamera. Ps. Kasko ønsker seg sånn grønn fin joggedress. Løpe nedover innkjørsla bak gamlehuset er perfekt som oppvarming, og man får så utrolig fin fart når man kommer opp igjen! Gutta vet at de ikke skal løpe den veien, så de venter "pent": Jage litt på lukisen: "sa du pølse?" Byjenter kan også fjase i snø. men dette var litt i overkant mye: Lukisen viser hvordan det SKAL gjøres: Tottenrompe i farta: Villoggæernlukis: Med villoggæernTott: Jeg kom i skade for å si "kom!" og de vet at jeg har pølse i lomma Omtrent her har kasko krasja i beinet mitt, så var det bare de to andre igjen: Det var det - tottelott har tint opp. 23 Siter
Monica123 Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Så herlig og se at hun virkelig har tint opp også fine fine Lupin da Kasko er også er knakandes god kar 1 Siter
Artemis Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Så fine bilder! Ser ut til at de koser seg i det fine været. 1 Siter
Stine Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Herlige bilder! Si ifra når du er lei av hu, synes hun hvisker at hun godt kunne tenkt seg å være på Gran en stund 1 Siter
Raksha Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Takk og ja, er digg å se at hun koser seg sånn. Hun har gjort jobben sin fra dag en, for gutta elsker å ha henne her. Men nå får hun trimmet dem litt også Herlige bilder! Si ifra når du er lei av hu, synes hun hvisker at hun godt kunne tenkt seg å være på Gran en stund *fnis* Må ikke si sånt, brått så står hun på døra! 1 Siter
Wednesday Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Åh Korthårssalukier er ganske fine de også Siter
Raksha Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Åh Korthårssalukier er ganske fine de også Jaa hun er nydelig Enda penere uten den grønne joggedressen sin da Men hun mente at det var nødvendig å ha den på. Siter
Tøfflus Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Jeg bare VISSTE det, at hun 1) ville tine opp snart og 2) eeeeeelsker å bo på gård Herlig å se skal jeg si deg 6 Siter
MegaMarie Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Jeg elsker at Tøfflus bare sendte Hottie avgårde da Raksha søkte en løpekamerat til Lupin Sonen altså og ikke minst Kristin altså Fine Hottie 2 Siter
Tøfflus Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 *det satt ikke så innmari langt inne da, men det behøver jeg ikke si og heller beholde min* 4 Siter
ToneS Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Så herlige bilder av herlige hunder! Og for en joggedress 1 Siter
Raksha Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 *det satt ikke så innmari langt inne da, men det behøver jeg ikke si og heller beholde min* Og jeg som skulle si at det er nå din feil at jeg har Lupin så skulle bare mangle Lupin er sliiiiiiiiten - har ikke sett han så sliten siden lenge før kahlo ble borte. Han har da aldri trengt å sette inn full fart i mer enn et par sekunder for å dra unna andre hunder - men denna damen her henger i rompa på han og sier han er feit, så han må løpe fortere. Han som hater kloklipp, klippet nettopp begge bakbeina hans og han sov fremdeles. 4 Siter
Poter Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 (endret) Herlige bilder! Har du fått deg en til eller er hun på pass? EDIT: Haha, ja, der står det jo at hun er på ferie. Fint å lese hele teksten. Endret 21. Mars 2013 av Poter 2 Siter
ida Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Jaa hun er nydelig Enda penere uten den grønne joggedressen sin da Men hun mente at det var nødvendig å ha den på. Hottie 1 Siter
Krilo Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 fantastiske bilder av herlige glade fine hunder! 1 Siter
Raksha Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Åh jeg blir barnslig glad for kommentarer - dere er så gode. kommer nok flere bilder, foreløpig er det for mye snø til å løpe på jordene men det kommer. Siter
KristinR Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Herlige bilder! Si ifra når du er lei av hu, synes hun hvisker at hun godt kunne tenkt seg å være på Gran en stund Jeg har ei som ligner. Bare si fra så kan du få passe henne når som helst Siter
Evelzz Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Nyyyyyydelige bilder Rak, for et hundeparadis! Herlig gjeng 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Herlige bilder Hvor lenge skal hun være hos deg? 1 Siter
Raksha Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Herlige bilder Hvor lenge skal hun være hos deg? Hun er her på ubestemt tid egentlig, men regner med hun skal hjem senest i august hvertfall. 2 Siter
Stine Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Skrevet 21. Mars 2013 Jeg har ei som ligner. Bare si fra så kan du få passe henne når som helst Jaaaaa! synd du bor bittelitt langt unna 1 Siter
Recommended Posts