Stine Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Såååå søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Søte små! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrobatix Skrevet 20. April 2013 Rapporter Share Skrevet 20. April 2013 Tusen takk :D Nå gleder jeg meg til de åpner øynene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Mer bilder av mor!! ❤ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrobatix Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Her Kaja Og et bilde av liten og stor 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 21. April 2013 Rapporter Share Skrevet 21. April 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 valpesyk, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Ser ut som supermini-rottweiler-valper Knallsøte! Mora også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrobatix Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Tusen takk dere Nå er de to uker og har fått øyne! De er sååå søte! Her kommer noen bilder I går fikk de større plass 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Herregud så ekstremt søte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Kjempesøte småtasser (Synd de får så skarpe tenner ) Blir artig å se dem vokse seg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrobatix Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Tusen takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Ntåh Så skjønne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2013 Jeg er så heldig å få passe valpene i helgen, det er virkelig kos å ha Kua hjemme! valpene gjør ikke så mye ut av seg enda, men søte er de <3 Vi hadde fotograf på besøk idag, fikk ta litt bilder! Mamma! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2013 Vi har besøk av valpene igjen, de har vært her siden tirsdag De har vært på eget rom for å skjerme de fra de andre hundene, noe som virket å være bortkastet da Kua syns det er helt greit at de andre hilser på. De har vært litt i hagen, og der storkoser de seg sammen med de andre hundene, men der har jeg ikke turt å ta bilder da jeg har nok å passe på med 5 små som beveger seg overaskende fort Skal prøve å få tatt litt bilder av de ute etterpå når jeg får besøk De bor nå i stua, og koser seg på stuegulvet. Her får de velge selv hvor de vil gå da det ikke er noe de kan skade seg på, under strengt oppsyn av Kua og Raptus, haha. Raptus syns valpene er veldig kule, men syns det er uhyre kjedelig å ikke få herje med de. Han er veldig flink som hører på meg, men man ser at han har veeeeldig lyst å daske Så han dasker i lufta, med god klaring til de små. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2013 Åh Herlige Kaja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts