Margrete Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Jeg surra med hvilken tekst som var til hvilket bilde og trodde du liksom var morsom og kalte dette for feltsøk Det kunne det fint ha vært *ler* Hadde han kunnet bære den, hadde han nok gjort det. Han var mest sinna på vippa da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Det blir vel mest lp herfra, i hvert fall sånn i første omgang. Fvf, Venus: Fvf (innlæring), Cujo: Fvf (innlæring), Kompis: Fjasing (innlæring fvf) med Ice: Ruten, Venus: Utstilling, Jago: Utstilling, Venus: Utstilling, Cujo: Utstillingstrening, Zookie: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 14. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Wiiiiii! Så mange flinke ekvipasjer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Oh, jeg fant noe mer på en gammel konto. Sporkurs: Stå under marsj: Hopp over hinder: Fant til og med gamle agilitybilder: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 14. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 Litt bilder avulven min og meg utstilling blodspor blodspor feltsøk agility agility lydighet 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 LP 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Prøvde å finne noen bedre bilder, men alt jeg har å bidra med er to bilder av trekk om sommeren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jeg har noen bedre bilder - her er fra generalprøven til utstillingen i april. Disse ble tatt i går, etter at gutten var behørig badet, børstet og fønet: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Oh, jeg fikk jo tatt trekkbilder i går! Dvs, filmet og tok screenshots Video og da, om det er lov 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Den gutten er så utrolig søt! Jeg så sikkert feil, men han så nesten litt bekymret ut der han løp og kikket bak seg, redd for å bli overkjørt av matmor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Den gutten er så utrolig søt! Jeg så sikkert feil, men han så nesten litt bekymret ut der han løp og kikket bak seg, redd for å bli overkjørt av matmor. Man ser jo på nederste filmen at han har alt å frykte Neida, altså (og jeg treffer ham ikke på filmen altså! Vi har god klaring på hverandre, han kom plutselig på at matmor var rett bak og da var det dumt å plukke opp pinner i fart). Men alle filmene er tatt i nedoverbakker, siden da har jeg hendene fri til å holde mobilen, og da ploger og svinger jeg mer, så da blir det mye rare lyder fra meg, pluss at stavene bare henger og slenger og lager masse lyder, så da er det mye for en stakkars fjortis å holde styr på Når jeg oppfører meg normalt løper han nesten rett frem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Jeg fant, jeg fant! Apporttrening: Kløv: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Her er vel litt av alt 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Lydighet Kjettingtrekk Flirtpole Kløv Utstilling 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Her er vel litt av alt Hva er det dere holder på med på bildet i midten nederst? Hva søker dere etter der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Der var vi på luktdiskrimineringskurs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Oki, høres spennende spennende ut. Synes å huske at Huldra her inne gjorde noe slikt med den eldste springeren sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Såklart er det lov med video også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Kjettingtrekk: Kløv: Pulk: Allsidig turhund: Trekke rullestol over Hardangervidda: Spann: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Mana med kløv Mana foran kickbiken Mana i spann Mana i LP - tenk om hunvar like flink nå som da Mana trekker vogn 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Marvin trener lydighet Dany går spor 5 mnd gammel Dany trener flatdekk Vi trener ruta Foto: Monica Nilsen Innlæring av ruta, Dany 5 mnd Fvf Dany i sommer Brukslydighet og Siri var fotograf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 På utstilling Marvin mener det er viktig å ikke bli høy på pæra når det går frammover i karrieren. Her med fangsten fra Ransäter i forifjor Jeg prøver iherdig å få litt lydighet på stell med denne villkatten Soppen har tatt bilde av oss trene hinder Marvin 2.beste champion WDS Paris 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Vi får opprykk til LP2 På Sonenmesterskapet for to år siden, Benedicte var dommer På trekktur med Kiter. Dany har ikke tid til pauser Marvinius bærer tungt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Dany BIM valp (Foto: Ingvild til Geo) BIM og Cert NKK Kristiansand i helgen. Marvin går spor på NBF Sølen 2012 (sporsele legger vi igjen i bilen) Siri er fotograf her også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts