Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor kjøpe langline


Kebab
 Share

Recommended Posts

Hvis du vil ha så lang så ville jeg kanskje kjøpt en paracordsnor? http://www.paracord.no De får du hvor lange eller korte du vil.

Det spørs jo litt hva du skal bruke den til. De vanlige i dyrebutikken pleier vel å være 15 meter, det holder lenge for oss når vi er på tur i skogen :)

Men blir ikke paracord veldig tung hvis den blir våt? siden den er av stoff.. Jeg har bare erfaring med sånn standard oransj plastline som ikke blir våt eller fester seg..

Og en ting til, går det an å lage et langt kobbel av paracord eller klatretau? Kunne tenke meg et langt tynt bånd til valpen, men finner ingen jeg liker i butikk.

Ikke meningen å ta over tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir ikke paracord veldig tung hvis den blir våt? siden den er av stoff.. Jeg har bare erfaring med sånn standard oransj plastline som ikke blir våt eller fester seg..

Og en ting til, går det an å lage et langt kobbel av paracord eller klatretau? Kunne tenke meg et langt tynt bånd til valpen, men finner ingen jeg liker i butikk.

Ikke meningen å ta over tråden :)

Jo det er mye mulig, men tenkte kanskje ikke det var til skogsbruk, siden den skulle være 40 meter lang?

Det går helt fint å lage kobbel av paracord, vet om mange som fletter på bestilling og selger. Bla. Stines hundedesign, hun heter Lilopilo her på forumet, går jo an å høre med henne om du ikke greier/vil lage selv :)

Men dette var fullstendig OT, beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er mye mulig, men tenkte kanskje ikke det var til skogsbruk, siden den skulle være 40 meter lang?

Det går helt fint å lage kobbel av paracord, vet om mange som fletter på bestilling og selger. Bla. Stines hundedesign, hun heter Lilopilo her på forumet, går jo an å høre med henne om du ikke greier/vil lage selv :)

Men dette var fullstendig OT, beklager!

Takk for hjelpen! Skal sjekke ut litt mer, men jeg syns det er veldig gøy å lage ting selv :P Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...