HHC Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Elsker hvordan de hele tiden "jeg visste det!" (Neii, kommer det brev i paradise hotell liksom? ) "Har man ikke partner så ryker man ut" 10 poeng til lille deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 YESSSSS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Ut med Amir 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Deilig å ha Amir ute! Men jeg vedder hundre kroner på at de sender han inn igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Ja, han får garantert en ny sjanse. Alle de "sterke" får det, og så blir alle forever lykkelige når de ser hverandre igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 " Magne syns det er deilig å leke seg med ball i bassenget og minner ikke om en glad og homofil hund i det hele tatt. " I love jazzgeir noen ganger azza. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Om man hadde satt på Magne en lys parykk så hadde han sett helt ut som en jente. Han gjør det fra før, men parykk hadde blitt en fin finish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Deilig å bli kvitt Amir ja,for en selvhøytidelig bæsj! Blir spennende å se hvem som kommer inn i kveld!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Haha, viste det!!! Æsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Dæver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 " Magne syns det er deilig å leke seg med ball i bassenget og minner ikke om en glad og homofil hund i det hele tatt. " I love jazzgeir noen ganger azza. Nøyaktig det samme tenkte jeg. Magne kan da umulig være hetero? Bifil kanskje? Synes han er utrolig feminin. Og så har han en så stor munn. Amir har fin kropp. Men han er en snott. Vedder bikkjene mine på at han kommer inn igjen. Men liker litt at de sterke parene også kan ryke ut tidlig. Sånn som i fjor så trumfa Kristin og Dennis igjennom lenge uten særlig bekymringer eller svette. Likte mye bedre gjengen i fjor. Likte Stian. Han virket faktisk til å ha noe mellom ørene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Dæven, så røyk Mads! Skuffa, heia på han. Bare fordi han er herfra og fordi det er mangel på bedre kandidater, men fortsatt da. Hadde håpet på at Birger røyk jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Jeg hadde også håpa på Birger. Usmakelig type egentlig. Men bare helt herlig at Kristian Renè kom tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Æsj så kom Kristian Rene inn igjen..Liker ikke han jeg synes han er en usmakelig type Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Kristian René er jo morsom:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Liker at han kom inn igjen, var som å se en gammel venn Snakker om seg selv i tredjeperson og greier... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Syns ikke Charlotta er noe grei med Birger jeg, bare hufser ham vekk når han prøver å snakke og gir absolutt nada tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Jeg liker ikke Birger. Han er bare...jeg vet ikke. Æsj liksom. Teit at Mads røyk, jeg likte han! Han var søt ^^ Kristian Renè hadde jeg overhode ikke noe sansen for i fjor. Ikke noe mer sansen for han i år heller. Han er en fjott. Men han har pen kropp da. Det må være ei veldig spesiell jente som får han som kjæreste. Nytter ikke å være pen om du er kontrollfreak og frekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Ammagad :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Herregud så stygge de er. "Han er jo tjukk og stygg!". Likte han nye godt jeg. Artig fyr med godt humør. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Triana er så opptatt med å leke deilig at jeg er litt overraska over at hun husker hva hun skal si 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Triana er så opptatt med å leke deilig at jeg er litt overraska over at hun husker hva hun skal si Haha! Ja og så står hun og vugger med hele seg hele tiden når hun prater Episoden idag er kjedelig da... Magne er jo litt søt og dum da, haha.. Og så likner han på Wallace fra Wallace and Gromit når han smiler! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Ååååååheeee hvem er morderen?! Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts