C.J Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Jeg er fullstendig hektet på den ikke ukjente triologien Fifty Shades of Grey... Jeg mener det... helt fullstendig oppslukt i historien Jeg er ikke kommet lenger enn to tredeler inn i den første boken, "Fanget", men har alt begynt å tenke på hvilke skuespillere som kunne ha passet rollene som Anastasia Steele og Christian Grey i filmen som jeg hører rykter om at kanskje kommer sommeren 2014. Mine mannlige favorittskuespillere er stort sett over 40-50... Christian Grey er 27 år... Men jeg har da kommet frem til et par som kunne ha passet. Kjekke Chris Hemsworth med sitt intense blikk er for meg en brukbar kandidat: Det samme er Alexander Skarsgard. Han er faktisk rimelig lik slik jeg har sett for meg Grey: Ana ser jeg for meg som en yndig, søt og uskyldig brunette, men som også er litt gutteaktig og røff. Liker godt Kristen Stewart og kan lett se for meg henne i rollen: Hva med dere andre Fifty Shades-tilhengere? Noen tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Matt Bomer i rollen som Grey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Garrett Hedlund. (for han så jeg i trailer på youtube) <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Gled deg til resten av bøkene, dei er herlege Stephen Amell som Christian *sikle* Og Mila Kunis som Ana 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Historien er jo først og fremst skrevet om Bella og Edward (Twilight) som en fanfiction, så jeg greier ikke se for meg noen andre enn Kristin Stewart spille Anastasia. Gutten er det samma for meg, men han må være utenomjordisk digg. Jeg ble også helt oppslukt av den første boka, men jeg er midt i nummer 2 nå (Bundet?), og jeg er så lei av all sexen og orgasmene De gjør seriøst ikke noe annet i hele boka omtrent! Og da blir det ikke så veldig spennende å lese heller, det blir mer sånn "Seriøst, IGJEN?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Gled deg til resten av bøkene, dei er herlege Stephen Amell som Christian *sikle* Han her var jo ganske så kjekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Mine mannlige favorittskuespillere er stort sett over 40-50... Christian Grey er 27 år... Men jeg har da kommet frem til et par som kunne ha passet. Kjekke Chris Hemsworth med sitt intense blikk er for meg en brukbar kandidat: *snipp* Sign! Christian Hemsworth er absolutt droolworthy! *swoon* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 IAN SOMERHALDER *sikle sikle* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Historien er jo først og fremst skrevet om Bella og Edward (Twilight) som en fanfiction, så jeg greier ikke se for meg noen andre enn Kristin Stewart spille Anastasia. Gutten er det samma for meg, men han må være utenomjordisk digg. OT: Seriøst? Er de? (ikke lest og ingen planer om - så ingen meninger om skuespillerne) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Han her var jo ganske så kjekk Om du har sett Arrow, så skjønar du at han passar perfekt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Jeg syns hun som spiller hun dattera i Gilmore girls kunne passet veldig bra. Hun ser passe uskyldig ut Ang HAN så syns jeg det beste hadde vært en helt ukjent,ny, kjekk skuespiller. Litt av en debut, men jeg er sikker på det er mange dritkjekke unge menn som kunne tenke seg til det. Syns mange av disse kjente skuespillerne er litt oppbrukt i andre roller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Timothy Spall og Roseanne Barr. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Ble bare tull. DOBBEL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Historien er jo først og fremst skrevet om Bella og Edward (Twilight) som en fanfiction, så jeg greier ikke se for meg noen andre enn Kristin Stewart spille Anastasia. Gutten er det samma for meg, men han må være utenomjordisk digg. OT: Seriøst? Er de? Ja, helt seriøst! Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Timothy Spall og Roseanne Barr. Jeg er glad jeg ikke hadde cola i munnen, for da hadde pc vært død nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 http://youtu.be/swSA_GiB0g0 Denne er fake sies det, men jeg syns de passer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanettee Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Da trur jeg jaggu jeg skal se den filmen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Gled deg til resten av bøkene, dei er herlege Stephen Amell som Christian *sikle* digg stemme har han til og med !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Jason Momoa som han kællen, og hvis han skulle ha spilt han, hadde jeg ikke hatt noe imot å spille mot han for å si det sånn *kremt* Chris Hemsworth funker også. Som kjerringa.. Denne er vanskeligere. Kirsten Stewart ER pen, men fader altså, jeg liker å se filmer hvor folk har mer enn ett ansiktsuttrykk Mila Kunis var et interessant forslag synes jeg! Hun virker så søt og uskyldig, men tipper hun kan være en sulten liten tigerpus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Hele tiden mens jeg leste bøkene, så var Christian Grey helt lik på Christian Bale, bare litt yngre så klart, så i midt hode passer det utmerket. Han ser litt mystisk og bad ut også føler jeg. Ellers er jeg enig i at Matt Boomer kan passe, han ser bare litt for uskyldig ut til tider. Eller Ian Somerhalder Her snakker vi bad to the bone! Men han har kanskje en litt for rufsete look til å spille fin polerte Christian Grey. Jeg har egentlig ingen spesiell mening om Anastasia. Hun har jeg ikke et helt klart bilde i hodet av hvordan ser ut. Jeg håper, og tror, de kommer til å velge noen litt ukjente skuespillere til å spille i filmen Litt sånn som med Twilight. Nesten ingen visste hvem Kirsten Stewart og Robert Pattinson var før den filmen Uansett blir det en stor og vanskelig rolle å spille Christian Grey, jeg er spent på hvordan skuespilleren som får jobben tar den 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Ian Somerhalder!! Håper virkelig IKKE de velger Kirsten Stewart til Anastasia, hun har ETT annsiktsutsrykk og kan virkelig ikke spille skuespill. Mila Kunis eller hun dattra i gilmore girls syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Altså, NAM :drool: :drool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Channing Tatum blir nok for søt og uskyldig.. Men jeg ville definitivt ha sett mer av det her !!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Jeg har ikke lest bøkene, men kommer nok til å se filmen om den kommer. Dvs, dersom det IKKE blir Kirsten Stewart som får rollen. Makan til grinete, sutrete og tungpusta dame! Det bør jo være mennesker folk har lyst til å se nakne som spiller i filmen, mener jeg. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Leste alle 3 bøkene på 1 uke. er enig i at Ian Somerhalde kunne gjort seg bra i rollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts