Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår og hundebæsj.


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Vi bor jo ikke akkurat i verdens navle, så her er det ikke søppeldunker langs veien. Det er ikke noe stort problem, da de fleste hundene går på do langt uti grøfta, hvor man vanligvis ikke går (i alle fall ikke noen jeg har sett).

Heldigvis er det sjelden at det er behov for (eller mulig...) å plukke opp etter Lyng når vi er hjemme, for han vil for det meste bæsje mens han balanserer på tre bein og trykker bakenden inn i en busk eller oppå sånne småtrær i grøfta :|

Plukker selvfølgelig opp i tettbygde strøk og langs turstier og sånn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippin sin spesialitet er å bæsje inn gjennom gjerder sånn at jeg ikke får plukket opp uten å finne en grind og gå inn i hagen til folk. Og det gjør jeg ikke altså. Prøver å avverge situasjonen men lykkes ikke alltid. :icon_redface:

Sorry men :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ALLTID hvertfall tre bæsjeposer i jakka/hettegenserne mine, det er ikke noe som er flauere når man er på tur med droget enn at han bæsjer og noen ser at det ikke plukkes opp! Jeg gremmes!

Tror ikke vi som er her inne er de som fyller gatene med bæsj, akkurat.

To gater bortenfor huset mitt er gangstien langs the Thames og det er bæsj, bæsj og atter mer bæsj. Det skal faktisk ikke så mange late eiere til før en tursti/gangvei bli fylt med bæsj i løpet av en uke hvis hunden får bæsje der to ganger om dagen.

Har vært inne på tanken om å gå der og plukke opp en haug, men det er vel et nytteløst prosjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene fortauet her er ganske smalt og i det siste så har de hundeeier bestemt seg for å gi fa*** i å plukke opp etter hunden sin, man ser det er samme hunden på bæsjen.

Er ikke akkurat gøy å gå på fortauet som er så smalt, også ligger det bæsj både her og der, tenker på andre som ikke eier hund, de må da iallefall gremmes.

Før idag så ble jeg så lei av å se bæsjen at jeg plukket opp alt bortover fortauet og det ble MYE, men nå er det iallefall fint.

Jeg har vel en liten "tvangstanke" i hodet mitt, klarer ikke å gå ut uten at jeg har minst to poser i jakke eller bukselomma.

Må være så utrolig flaut hvis man ikke har med pose og andre folk ser ned på deg, huff...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler folk. Nå er jeg på besøk hos min mor, og bare i dette nabolaget er det tre søppelkasser til hundemøkk + gratis poser. De er flinke til å tømme og fylle på poser, men likevel ligger møkka over alt. Selv en halvmeter fra en slik kasse! Jeg fatter ikke at det går ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler folk. Nå er jeg på besøk hos min mor, og bare i dette nabolaget er det tre søppelkasser til hundemøkk + gratis poser. De er flinke til å tømme og fylle på poser, men likevel ligger møkka over alt. Selv en halvmeter fra en slik kasse! Jeg fatter ikke at det går ann.

DET er mer enn jeg kan forstå altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva som feiler folk. Nå er jeg på besøk hos min mor, og bare i dette nabolaget er det tre søppelkasser til hundemøkk + gratis poser. De er flinke til å tømme og fylle på poser, men likevel ligger møkka over alt. Selv en halvmeter fra en slik kasse! Jeg fatter ikke at det går ann.
Griseri rett og slett :(

Lurer på hvordan disse folkene har det hjemme når de er så sløve ute blandt folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...