Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Jeg savner smilyene som var før nissesmilyene jeg. De som var som disse: :(:P:P :? =D> [-X Savner spesielt den "lol" smilyen som var før' date= figuren hadde jo totalt latterkrampe, den var bare konge!

Håller med! Saknar den något enormt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være sær eller noe men dette er da helt feil smileys!Hvor er L.O.L smilyen?Den var jo dødskul? :-o <--------- suprised ser jo ond ut.

Edit:ser nå at det ikke bare er meg som reagerte :wink: (<------for et utrykk :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.. Noen av de nye smileyene sr dårlig ut.. Den eneste som er søt er denne rødmende :oops:

Skal gå igjennom smileyene etter en tur med hunden så gjør jeg et nytt forsøk og ser om dere kommer til og like de bedre..

Å for en snill og oppofrende webmaster...sukk..... blir nesten litt rørt... =D> =D> =D> =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er det bare jeg og min nettleser som ikke får opp alle smiley'sene?

"Whistle", (får ikke satt den inn engang) og denne: :-& og denne: :-({|=

og denne: [-o< og denne: :-$ og denne: [-( og denne: :-k og denne: :D/ (Sick, Boo hoo!, pray, shh, not talking!, think og dancing) får jeg bare opp som rare firkanter. Er det bare IE'en min som erter meg, eller får ikke dere heller disse opp?

Er jo kjempe-nysgjærrig på hvordan de ser ut, hehe

mvh

- HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - er det bare jeg og min nettleser som ikke får opp alle smiley'sene?

"Whistle", (får ikke satt den inn engang) og denne: :-& og denne: :-({|=

og denne: [-o< og denne: :-$ og denne: [-( og denne: :-k og denne: :D/ (Sick, Boo hoo!, pray, shh, not talking!, think og dancing) får jeg bare opp som rare firkanter. Er det bare IE'en min som erter meg, eller får ikke dere heller disse opp?

Er jo kjempe-nysgjærrig på hvordan de ser ut, hehe

mvh

- HeliX

Får heller ikke de opp..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...