FibiFrøken Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Hei Jeg er helt ny på forumet og gleder meg til å utforske her inne og bli kjent! Det er første gang for oss å ha hund og hun er planlagt i nesten ett år. Endelig er hun i hus Heter Phoebe (uttales Fibi...mange som lurer på det så derfor jeg skriver:) Vi er familie på 4 med to gutter, en på 7 og en på 5. Har tatt meg fri i ei uke og så skal vi ha henne med oss på jobb en stund og prøve samtidig å lære henne å være selvstendig og klare seg i bur mens vi er på jobb. Vi fikk henne på lørdag, 9. februar, kjøpt av Kåpåsens kennel i Sverige. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 For en nydelig liten sak. Gratulerer med valpen og lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 åh helledussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 ÅÅÅ så SØØØØT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 En nydelig liten sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Åhhh,herlighet! :wub: :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Kjempesøt valp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2013 Gratulerer med en nydelig valp! Kjempesøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2013 Veldig pen! Det er ikke mange cockere på forumet, så det var fint du kom og kan bidra med litt bilder . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Jeg vil ha flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Kjempesøt Coker jente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts