FibiFrøken Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 Hei Jeg er helt ny på forumet og gleder meg til å utforske her inne og bli kjent! Det er første gang for oss å ha hund og hun er planlagt i nesten ett år. Endelig er hun i hus Heter Phoebe (uttales Fibi...mange som lurer på det så derfor jeg skriver:) Vi er familie på 4 med to gutter, en på 7 og en på 5. Har tatt meg fri i ei uke og så skal vi ha henne med oss på jobb en stund og prøve samtidig å lære henne å være selvstendig og klare seg i bur mens vi er på jobb. Vi fikk henne på lørdag, 9. februar, kjøpt av Kåpåsens kennel i Sverige. 6 Siter
Raksha Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Skrevet 13. Februar 2013 For en nydelig liten sak. Gratulerer med valpen og lykke til! Siter
LilleZara Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Åhhh,herlighet! :wub: :wub: Siter
Irenen Skrevet 16. Februar 2013 Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Gratulerer med en nydelig valp! Kjempesøt! Siter
Mirai Skrevet 17. Februar 2013 Rapporter Skrevet 17. Februar 2013 Veldig pen! Det er ikke mange cockere på forumet, så det var fint du kom og kan bidra med litt bilder . Siter
Recommended Posts