Symra&Pippin Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Hm, er det her jeg skal presentere meg selv tro? Snublet nettopp inn i dette forumet, og har ikke helt forstått hvordan det funker ennå. Det føles litt som å befinne seg i et fremmed hus... Jeg heter iallfall Heidi, og er den stolte eier av en brunsnutet wheatenterrier som en sjelden gang innimellom lyder navnet Pippin. Han er verdens mest rampete og verdens snilleste i en og samme hund! Pippin, jeg, mannen min og to katter bor i et hus rett ved trondheimsfjorden. Jeg trives veldig godt med jobben min som lærer og rådgiver. Hobbyer? Hund vel! Og hagearbeid og båtlivet på fjorden og oppussing av hus. Er endel på Canis, har lært mye om hund der, men det er jo et temmelig kommersielt opplegg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Hei og velkommen! Du må legge ut bilder av Pippin da...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Velkommen hit. Jeg har flyttet mer og mer fra Canis over Hundesonen, trives bedre her :-) Håper du og vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen skal du være! Pippin høres morsom ut Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Heihei, og velkommen hit til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bina Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beyond Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen skal du være. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen Gøy med flere wheateneiere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Hei hei å velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanja Olsen Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Er ny her selv, og kjenner heller ikke alle funksjonene. Godt jeg er på jobb og har goood tid til å finne det ut :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Kjempetrivelig å se deg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 hei og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-sheriff- Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuba Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen skal du være! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkomna til oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2006 Hei og velkommen Håper du kommer til å trives, sett gjerne ut noen bilder av Poppin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar