Castella Skrevet 23. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2013 Nå er jeg drit lei av disse broddene som faller av 30 ganger hver tur, så jeg har bestemt for å investere i et par piggsko. Noen som har noen de anbefaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Ja icebug sine er perfekt! De finnes i ulike varianter, både joggesko og høyere variant. Bruker dem hver dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troika-09 Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg er også strålende fornøyd med mine IceBug! Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten dem før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 IceBug all the way! Fantastisk gode sko som både er behagelige og, etter min mening, bedre på isen emm brodder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Icebug altså! Tusen takk dyre da :/ 1700 kr... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dakiri Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Har du prøvd Snowline Pro brodder?(finner de hos både xxl og felleskjøpet) De sitter som støpt på, aldri opplevd at de har falt av, og med de kraftige piggene går man trygt på selv den glatteste is. Og til 400kr er de endel billigere enn piggsko.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg kjøpte først Icebug str 40, bruker vanligvis 39 i sko men ville ha litt plass til sokker. Oppdaget fort at de var for smale til foten min! Nå bruker jeg eksgubben sine i str 43 som han har glemt igjen (hysj, ikke si det), de er alt for svære, men klemmer i alle fall ikke på sidene av foten. Er det flere som synes disse skoene er veldig smale? Det er altså snakk om den høye varianten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Mora mi kjøpte slike og selv om hun gikk opp en størrelse så føltes de trang på foten slik du skriver Pippin&Symra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Jeg bruker vanlig størrelse i mine. Har den høye modellen i str 39. Men bruker bare tynner sokker i dem, og klarer å holde meg varm på beina selv om. Prisen er verdt det for det er god kvalitet. Piggene kan skiftes ut også hos de som driver med sko. Jeg har ikke opplev noe slitasje på mine som jeg bruker hele vinteren (3 året nå) og på jobb. Jeg har prøvd ulike ting i jobben min, og ingenting slår piggsko i komfor og trygghet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts