mokken Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Herlighet så søte! Når kommer hun hjem? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åååååå er så svak for sånne minibuller.. og det blir jo ikke bedre av at de er utrolige å se på som valper også. Spennende med Putle da Mari! Bestille flybillett du, da blir det brått veldig veldig virkelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Så herlig å lese altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jeg håper hun kommer hjem den 2. juli! Er nok litt skranten og ubepelset etter valpekullet, og oppdretter lo da jeg sa at jeg drit i om bikkja var stygg så lenge hun var klar for å dra og ikke minst vår! Sitter og ser på flybilletter nå og er så usikker på hva jeg skal velge! Mellomlande må vi, skal jeg sjanse på kort tid i mellomlandingen og at det ikke er forsinkelser? Eller skal jeg bruke lang tid på retur slik at jeg safer forsinkelser men at hun må ha lengre flytur? Jeg heller mot det siste gitt, men får litt vondt av henne også. KAAAANGER???? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åh, som jeg gleder meg til å møte henne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åh, som jeg gleder meg til å møte henne! Hun er her når du kommer! Jeg tenkte på deg når jeg la slagplanene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Herregud, så søtt valpetryne! Dette blir stas Mari! Kjenner litt på misunnelsen, hun høres ut som en perfekt hund til en småbarnsfamilie. Du må poste masse bilder og fortelle om hver fjert! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Denne tråden gjør meg glad! Og selvom jeg ikke kjenner deg, så er jeg så glad på dine vegne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Og folkens? Hold dere fast... Nei, nei, nei, nei! Å herreguuuuud! Ta med en til meg også, jeg døøøør på meg! Bull terriere er de vakreste i hele verden, seeee på det fine lille smilet til den i profil. Den som sa at lykke ikke kan kjøpes altså... Det der er 12 (15?) 000 kr pur lykke pr stk! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Nei, nei, nei, nei! Å herreguuuuud! Ta med en til meg også, jeg døøøør på meg! Bull terriere er de vakreste i hele verden, seeee på det fine lille smilet til den i profil. Den som sa at lykke ikke kan kjøpes altså... Det der er 12 (15?) 000 kr pur lykke pr stk! Jeg er ei ond kjerring. Feast your eyes on this! And THIS! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Dere er så søte og fine! Sonen er best. Klart det blir bilder og historier! Sikkert litt skranten og oppspist av valper i begynnelsen, men så får dere ta del i den magiske forvandlingen fra den stygge andungen til en vasekte svane... kremt... marsvin. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åherregudåherregudåherregud! Det spiller ingen rolle hvem, bare græbb en med deg i det du drar! Jeg døøøøør! Du er verdens heldigste som får ha bullterrier altså! Send masse bilder, jeg vil tapetsere kontoret mitt med de! *forelsket* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jo! Jeg trenger en handler i Trondheim! Har sagt at jeg kan stille henne litt i håp om championatet, men jeg kan jo virkelig ikke sånt og har ingen illusjoner om at jeg evner å lære meg. Elisabeth Bugge-Olsen bor jo rett borti gata fra deg, hun gjør gråstein om til gull, så du skal se at du får til heeeelt sjøl 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 ÅKJÆREVENE!!! Noe så ekstremt søtt!!! OIOIOI! Når jeg er klar for å få maskothund, skal jeg spørre deg, Mari, om å finne en Putle til meg også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åherregudåherregudåherregud! Det spiller ingen rolle hvem, bare græbb en med deg i det du drar! Jeg døøøøør! Du er verdens heldigste som får ha bullterrier altså! Send masse bilder, jeg vil tapetsere kontoret mitt med de! *forelsket* Du er herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Elisabeth Bugge-Olsen bor jo rett borti gata fra deg, hun gjør gråstein om til gull, så du skal se at du får til heeeelt sjøl Hvem er det? ÅKJÆREVENE!! Noe så ekstremt søtt!! OIOIOI! Når jeg er klar for å få maskothund, skal jeg spørre deg, Mari, om å finne en Putle til meg også Dude, I know! De er til å dø av. Og så skal jeg raske med meg morra liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 sldkalgdjadjgøajgd Neineineineinei. Jeg skal jo ikke ha en, det passer ikke, hvor skal jeg ha plass til en liksom, det GÅR BARE IKKE men ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh. Barndomsdrømmen det da, å få en sånn inn i hus. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Åh, fikk akutt behov for minibulle ! Så utrolig kule de er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Hvem er det? Dude, I know! De er til å dø av. Og så skal jeg raske med meg morra liksom? Jada, det går fint, for valpe -og unghundstiden er bare oppskrytt Sååå praktisk å få en voksen og samlet hund! Men jeg skjønner problemet, altså! Kanskje hun kan få valper hos deg en gang? Eller skulle hun steriliseres? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 A ma gaaaad! :wub: :wub: :wub: Bugge Olsen er partneren til Arne Foss i GD oppdrett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Seriøst! Er det mulig å være så fine?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jada, det går fint, for valpe -og unghundstiden er bare oppskrytt Sååå praktisk å få en voksen og samlet hund! Men jeg skjønner problemet, altså! Kanskje hun kan få valper hos deg en gang? Eller skulle hun steriliseres? Jeg er usikker på hva vi gjør ang sterilisering, tipper vi ser det litt an kanskje? Valper her jeg bor nå er uaktuelt, men en gang vil vi gjerne over i et rekkehus. Og ja, jeg er stor fan av voksne omplasseringshunder! Valper er mest søte på bilder og når de sover. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 A ma gaaaad! :wub: :wub: :wub: Bugge Olsen er partneren til Arne Foss i GD oppdrett Ah. Kanskje hun kan la seg bestille. Evt soniser... Hintehint. Seriøst! Er det mulig å være så fine?! Jeg tror kanskje ikke det? Nå er jeg såååå >< nær å bare bestille billetter selv om jeg sa til oppdretter at jeg skulle gjøre det i morgen i tillfelle datoen ikke skulle passe alikevel. Tenk om de forsvinner? Tenk om de blir dyrere ved midnatt? Men tenk om det ikke passer alikevel og så går billetten i dass? Tenk om, tenk om? Sommerfugler ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Jeg er usikker på hva vi gjør ang sterilisering, tipper vi ser det litt an kanskje? Valper her jeg bor nå er uaktuelt, men en gang vil vi gjerne over i et rekkehus. Og ja, jeg er stor fan av voksne omplasseringshunder! Valper er mest søte på bilder og når de sover. ... og når de henger som krokodiller i myke bitepølser! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts