borderen Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Hei! Jeg fortsette prosessen med å fikse litt på firma mitt. Det ser ut til at navnet endte opp som "Teiens Hundekunnskap" (etter store diskusjoner med familie og trengskompiser ) Jeg har lite ideer om hvordan en fin logo bør se ut, derfor har jeg lite forslag/restriksjoner: - Må inneholde en hund - Kunne trykkes i svart/hvitt - Skal symbolisere hundetrening, samspill, kunnskap eller lydighetssport - Kan ikke være låst til navnet Teiens Hundekunnskap, da det er mulig at navnet endres etterhvert. Om noen har lyst til å prøve seg så blir jeg veldig glad. Dere må gjerne komme med noen enkle skisser i første omgang. Kom med prisforslag. Kontakt meg på PM eller marenteien @ gmail . com (fjern mellomrom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg hyra pippin her på sonen for å utvikle min logo, og er superfornøyd. Makan til nøye og kreativ prosess, hun anbefales virkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg ser for meg en sittende bc med sånn graduation-lue (og kanskje en apport i munnen?)! Men er elendig til å tegne da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 8. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg hyra pippin her på sonen for å utvikle min logo, og er superfornøyd. Makan til nøye og kreativ prosess, hun anbefales virkelig! Ja, det var godt tips! Jeg ser for meg en sittende bc med sånn graduation-lue (og kanskje en apport i munnen?)! Men er elendig til å tegne da. Det ringte en liten bjelle når du nevnte det, for hundeakademiet har dette i sin logo allerede: Men absolutt en god tanke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Jeg ville spurt pippin :-P eller sandra86 som vant logo konkurransen og jeg tror jobber med dette daglig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Ja, det var godt tips! Det ringte en liten bjelle når du nevnte det, for hundeakademiet har dette i sin logo allerede: Men absolutt en god tanke Jeg er hjernevasket. (har gått 3 kurs der). Men, sittende, forfra, men apport/diplom i munnen kan kanskje bli annerledes nok? (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2013 Ja, det var godt tips! Det ringte en liten bjelle når du nevnte det, for hundeakademiet har dette i sin logo allerede: [img=http://www.kursagenten.no/logo/medium_984_AGILITYKURS_dogacademy.gif] Men absolutt en god tanke Teit at det er tatt, for det hadde absolutt passet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts