Gå til innhold
Hundesonen.no

Logo ønskes!


Recommended Posts

Hei! Jeg fortsette prosessen med å fikse litt på firma mitt. Det ser ut til at navnet endte opp som "Teiens Hundekunnskap" (etter store diskusjoner med familie og trengskompiser ;) )

Jeg har lite ideer om hvordan en fin logo bør se ut, derfor har jeg lite forslag/restriksjoner:

- Må inneholde en hund

- Kunne trykkes i svart/hvitt

- Skal symbolisere hundetrening, samspill, kunnskap eller lydighetssport

- Kan ikke være låst til navnet Teiens Hundekunnskap, da det er mulig at navnet endres etterhvert.

Om noen har lyst til å prøve seg så blir jeg veldig glad. Dere må gjerne komme med noen enkle skisser i første omgang.

Kom med prisforslag.

Kontakt meg på PM eller marenteien @ gmail . com (fjern mellomrom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hyra pippin her på sonen for å utvikle min logo, og er superfornøyd. Makan til nøye og kreativ prosess, hun anbefales virkelig!

Ja, det var godt tips!

Jeg ser for meg en sittende bc med sånn graduation-lue (og kanskje en apport i munnen?)! Men er elendig til å tegne da.

Det ringte en liten bjelle når du nevnte det, for hundeakademiet har dette i sin logo allerede:

medium_984_AGILITYKURS_dogacademy.gif

Men absolutt en god tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var godt tips!

Det ringte en liten bjelle når du nevnte det, for hundeakademiet har dette i sin logo allerede:

medium_984_AGILITYKURS_dogacademy.gif

Men absolutt en god tanke :)

Jeg er hjernevasket. :P (har gått 3 kurs der).

Men, sittende, forfra, men apport/diplom i munnen kan kanskje bli annerledes nok? (a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...