Stine Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Jeg ser at jeg burde ha lengre tau mellom hunden og kjettingen, så det skal jeg ordne. Men ser det greit ut ellers? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Det ser bra ut Litt lengere tau er nok greit ja. .. og på det øverste bildet ser man en hund som jobber helt riktig med vekta. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2014 @Stine, jeg har turselen fra Minipina med avtagbar pinnedel bak og den skal jo festes akkurat der du har hanefoten, så det burde jo være helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Tenkte bare å vise ett bilde av den spesialsydd selen til vovva (se bort ifra den misserable holdninga ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Hvor har du bestilt fra? @jma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Hvor har du bestilt fra? @jma Hardcore Harness, men de lager ikke mer seler nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Hardcore Harness, men de lager ikke mer seler nå Kjip, den var fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Litt off topic, men hvor kjøper dere kjetting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Litt off topic, men hvor kjøper dere kjetting? Kjøpte en på biltema og en på chlas olson. Billigst på førstenevnte, men chlas olson var nærmere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Litt off topic, men hvor kjøper dere kjetting? I gamledager jernvare. Nå også mekk clas olson biltema osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Biltema er et greit sted å kjøpe, vi har så mange gamle lastebilkjettinger liggendes så jeg bruker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Ok, takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2014 Jeg bruker traktor kjettinger, ja siden låven er full av avlagte og det er bare til å låne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Kjip, den var fin. Det er i Sverige som lager nesten like, www.sportingdogs.se Min forrige sele var derfra, omtrent samme kvaliteten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Ellers så lager jo Minipina her i Norge kjempefine WP seler, hun lager også kombinert WP/tursele eller rein tursele som også funker fint til kjettingtrekk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Ellers så lager jo Minipina her i Norge kjempefine WP seler, hun lager også kombinert WP/tursele eller rein tursele som også funker fint til kjettingtrekk Var overbevist om at Minipina var i Sverige. Men da tror jeg at jeg blir å sjekke ut henne, lettere med toll/post osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Ellers så lager jo Minipina her i Norge kjempefine WP seler, hun lager også kombinert WP/tursele eller rein tursele som også funker fint til kjettingtrekk Var overbevist om at Minipina var i Sverige. Men da tror jeg at jeg blir å sjekke ut henne, lettere med toll/post osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2014 Minipina bor i Oslo, så er bare å tutle bort å hente 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Driver og sjekker ut ulike "patenter" på feste med veldig lett kjetting, tror det beste blir pinnebakstykke, så må få ordnet meg det, evt koste på wp-sele. Thorvald trekker 2 kg her, han er 19 kg, og han lar seg ikke affisere et sekund til nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullsAtWork Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Anbefaler IKKE å trekke med nomesele eller andre type turseler som nevnt i starten her! Det er skadelig for hunden! Skal det trekkes kjetting så må trekkpunket være riktig å da må det brukes en weight pull sele feks fra minipina ja. Jeg synes de bildene skal fjernes så ingen lærer seg hvordan man skader hunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Så du mener at turselen fra Minipina ikke er god nok? (selv om hun bruker akkurat den samme selen til kombinertselen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Så du mener at turselen fra Minipina ikke er god nok? (selv om hun bruker akkurat den samme selen til kombinertselen) Da leser du noe annet enn meg, jeg leser en anbefaling av eks Minipina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Da leser du noe annet enn meg, jeg leser en anbefaling av eks Minipina. Minipina WP sele ja, ikke tursele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Minipina WP sele ja, ikke tursele Men har ikke turselen ringer på sidene? Regner med der er der du tenker å feste kjettingen? Og da blir det jo som kombinerte, en slags WP sele... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BullsAtWork Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 minipina sin tursele er ikke til kjettingbruk.. men Minipina selger også kombi og wp sele som kan brukes.. de ekstre tunge trekkene er det bare wp selen som anbefales til grunnen til det er att turselen sitt festepunkt er oppå ryggen, da trekkes bakparten neddover og vil ødelegge hunden på kombi eller wp selen så har hunden trekkpunktet riktig Kombi er en tursele som er satt på ekstra fester så trekkpunktet blir riktig til nettopp kjettingbruk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts