Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Hehe, er garantert to Enerhaugen-hunder, og dem er hopevis av i Berhem, men takk for at du tenkte på meg. :D

Sitter nå og gjør meg straks klar til launch av nettsiden min! Woho!

Haha mye mulig :P Berhem er sikkert ett kult sted kan jeg tenke meg! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Haha, skjønner :P Ja den derre tissinga har sklidd ut hos oss, så han har blitt en slitsom tissegutt.. Må jobbe med det igjen gitt. Men har finni ut at om jeg bare setter på potesokker på vil han ikke tisse :aww: Han går med potesokker på når vi skal på sykehjemsbesøk nemlig (altså, til vi kommer frem, siden jeg vasker potene hans før vi går) :P

Jaaa, det er hage vi ønsker oss! Vil vil vil! De ligger stort sett helt i grenseland på finansieringa vår da, men vi kan jo ha flaks en gang :) Jaa, vi har vært på en visning hittil, skal på noen neste uke og :) Den vi var på var virkelig drømmehuset. Dvs, tomannsbolig. Stor og fin inngjerda hage, lå helt i enden på boligfeltet slik at det var litt skjerma. Tre soverom sånn at vi kan ha familie på besøk, stor og fin stue, peis, herlig kjøkken, 1 km unna jobben jeg skal begynne på.. Vi var i banken dagen etter visninga, ganske tidlig, så vi kunne ha ordna finansieringa samme dag sånn at vi fikk vært med på budrunden, men vi droppa å stresse med det (mamma og pappa skal være kausjonister, så vi trengte masse info fra dem også, noe de ikke hadde på stående fot, og mamma er lettstressa stakkar :P), men vi tenkte at det ikke var noe stress siden det var syyykt mange på visninga, og finansieringstaket vårt var bare 110 000 over prisantydning. Gjett hva den gikk for.. 75 000 under det vi maks kunne gitt. Ikke sikkert vi hadde fått den okkesom, men vi kunne i alle dall bydd! Åh. Shit. Det var så irriterende det. Ble nesten på gråten når klokka var 10 minutt før budfristen på det den gikk for skulle gå ut og jeg visste at det der kunne vi bydd over.. **** altså. Men vi har god tid, har ingen tidsfrist vi skal ut herfra på, heldigvis, så vi får håpe at det dukker opp noe like fint snart :) Har ikke gjort det hittil, men vi har jo bare leita i et par uker.

Haha, lurt triks med potesokker :P nå kom jeg på at det må vi kjøpe, til vi skal i super kulda, greit å ha med.

Ååå, så kjipt og kjedelig at dere ikke fikk bydd på det da.. Men det dukker helt sikkert opp noe annet spennende :)

Det å se på hus, og by på hus er så spennende og nervepirrende på samme gang det, og veldig morsomt. Vi bor jo i drømme huset vårt nå, men første gang vi varpå visningen på det datt vi av lasset før vi fikk begynt å by engang, det ble solgt masse over takst, men for 3 år siden eller noe fikk vi muligheten til å kjøpe det uten visningsrunde og budrunde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lurt triks med potesokker :P nå kom jeg på at det må vi kjøpe, til vi skal i super kulda, greit å ha med.

Ååå, så kjipt og kjedelig at dere ikke fikk bydd på det da.. Men det dukker helt sikkert opp noe annet spennende :)

Det å se på hus, og by på hus er så spennende og nervepirrende på samme gang det, og veldig morsomt. Vi bor jo i drømme huset vårt nå, men første gang vi varpå visningen på det datt vi av lasset før vi fikk begynt å by engang, det ble solgt masse over takst, men for 3 år siden eller noe fikk vi muligheten til å kjøpe det uten visningsrunde og budrunde :D

Jepp, selv om lapphunder stort sett ikke sliter i kulda er det kjedelig hvis de begynner å bli kald på tottisene!

Ja, det var bittert. Den svir litt fortsatt gitt, men regner med at det kommer noe mer snart. Og det skal være eeenda finere tenk :aww: Vi skal på dette til uka http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37296015&sort=0&keyword=fannrem Det er litt lengre unna min jobb og pendlemulighet for samboer, også litt for dyrt, men siden det har liggi ute til salgs i mer enn tre måneder kan det jo vær at de godtar bud på 300 000 kr under takst :P Haha, lov å drømme :P

Åh, kjekt å slippe budrunde da! Også fikk dere drømmehuset lell! Så heldige dere er! Drømmer om at det samme skjer med vårt drømmehus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er hage vi ønsker oss! Vil vil vil! De ligger stort sett helt i grenseland på finansieringa vår da, men vi kan jo ha flaks en gang :) Jaa, vi har vært på en visning hittil, skal på noen neste uke og :) Den vi var på var virkelig drømmehuset. Dvs, tomannsbolig. Stor og fin inngjerda hage, lå helt i enden på boligfeltet slik at det var litt skjerma. Tre soverom sånn at vi kan ha familie på besøk, stor og fin stue, peis, herlig kjøkken, 1 km unna jobben jeg skal begynne på.. Vi var i banken dagen etter visninga, ganske tidlig, så vi kunne ha ordna finansieringa samme dag sånn at vi fikk vært med på budrunden, men vi droppa å stresse med det (mamma og pappa skal være kausjonister, så vi trengte masse info fra dem også, noe de ikke hadde på stående fot, og mamma er lettstressa stakkar :P), men vi tenkte at det ikke var noe stress siden det var syyykt mange på visninga, og finansieringstaket vårt var bare 110 000 over prisantydning. Gjett hva den gikk for.. 75 000 under det vi maks kunne gitt. Ikke sikkert vi hadde fått den okkesom, men vi kunne i alle dall bydd! Åh. Shit. Det var så irriterende det. Ble nesten på gråten når klokka var 10 minutt før budfristen på det den gikk for skulle gå ut og jeg visste at det der kunne vi bydd over.. **** altså. Men vi har god tid, har ingen tidsfrist vi skal ut herfra på, heldigvis, så vi får håpe at det dukker opp noe like fint snart :) Har ikke gjort det hittil, men vi har jo bare leita i et par uker.

Flaks kan man fort ha! Vi hadde kjempeflaks da vi kjøpte småbruket her, vi vant budrunden med akkurat det vi hadde å bruke. :ahappy:

Akkurat nå har jeg fikset på CV-en min som ligger på webcruiter, og skal iløpet av helgen finne noen velvalgte ord å skrive i søknaden. Gjør et forsøk på å søke på trainee-stillingene som Intro Innherred har. Hadde vært kjempespennende, og en bra start på arbeidslivet. Meeen, jeg er ikke så veldig optimistisk, så tror jeg må spørre noen "voksne" om hjelp så dårlig selvtillit (i jobbsøkesammenheng, ellers er den helt grei :P ) ikke skinner igjennom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på middag med 4 vennepar på brygga i tønsberg. Veldig trivelig. Nå skal t og svigerfar lufte hunder også er det natta.

Litt kjipt at antageligvis alle cc flaskene mine er ødelagt. Det ble dypfryst og skummer og sprayer cil ikke fungere. Driver og tiner det nå :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks kan man fort ha! Vi hadde kjempeflaks da vi kjøpte småbruket her, vi vant budrunden med akkurat det vi hadde å bruke. :ahappy:

Åh, jeg håper det altså! Er jo ikke så hett boligmarked der vi titter heller, så går an å håpe. Syns synd på venninna mi som prøver å finne seg en to-roms sentralt i Trondheim :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, selv om lapphunder stort sett ikke sliter i kulda er det kjedelig hvis de begynner å bli kald på tottisene!

Ja, det var bittert. Den svir litt fortsatt gitt, men regner med at det kommer noe mer snart. Og det skal være eeenda finere tenk :aww: Vi skal på dette til uka http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37296015&sort=0&keyword=fannrem Det er litt lengre unna min jobb og pendlemulighet for samboer, også litt for dyrt, men siden det har liggi ute til salgs i mer enn tre måneder kan det jo vær at de godtar bud på 300 000 kr under takst :P Haha, lov å drømme :P

Åh, kjekt å slippe budrunde da! Også fikk dere drømmehuset lell! Så heldige dere er! Drømmer om at det samme skjer med vårt drømmehus :P

Har du godt potesokk tips? Vet ikke hva som er bra eller dårlig jeg :P

Ohmy, det var fiiiiint! Der hadde jeg ikke flyttet fra altså! Misunnelig! Heier på at de godtar det :D

Ja, var egentlig en haug med tilfeldigheter som gjorde det slik, noen ganger tror jeg ting skjer av en mening altså :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du godt potesokk tips? Vet ikke hva som er bra eller dårlig jeg :P

Ohmy, det var fiiiiint! Der hadde jeg ikke flyttet fra altså! Misunnelig! Heier på at de godtar det :D

Ja, var egentlig en haug med tilfeldigheter som gjorde det slik, noen ganger tror jeg ting skjer av en mening altså :aww:

Hum, vi kjøpte dogbooties sine i cordura, svarte. Tror vi har en størrelse for stor, men til vårt bruk har det ingenting å si. Men for dere som eventuelt skal ha de på tur ville jeg vært nøyere på størrelsen :)

Jaaaaa, forelska i det huset, altså. Hagen er ikke optimal, men får tru vi får lov å gjerde den inn :) Vi får se hvem andre som kommer på visning :)

Ja, det tror jeg og! *drømmer fortsatt om at megleren på drømmehuset vårt ringer og sier at de som fikk tilslaget ikke fikk til det økonomiske* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg på hvor *Nina* skal på visning hen :)

Nina skal på visning i asker. :) Leiligheten hadde vært perfekt men han sa det var mange andre som skulle se på den også. Men kjæresten kjører meg i hvert fall til asker på visning på mandag så skulle jeg få beskjed på tirsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå at jeg har direkte julestemning, men jeg synes det er koselig for det. Og jeg er av de som tar opp julepynten sent, for jeg synes ikke jula begynner midt i oktober, også koser jeg meg heller med den en stund etter jula, mens julegaver er nye og spennende, og en har igjen rester av både julemat og julesnop.

Jeg synes det er mye bedre å pynte tidlig og så fjerne alt så snart nyttårshopprennet er ferdig :). Da er det jo ikke jul, da går det mot lysere tider, da nærmer påske seg - jula er over :).

Fikk akkurat en creepy telefonsamtale. Det var skjult nummer og min bestemor Maren fra Afrika som ringte, hun lurte på noe ang. pengene jeg hadde sendt. Og for the record, jeg har ingen bestemor Maren, og ihvertfall ingen bestemor i Afrika... luktet svindel, men noen som har hørt noe om det?

Jepp - det er helt klart svindel, selvsagt.

Lang dags ferd mot natt... :).

Hadde planer om skitur med Willy i dag, men måtte brått utsette dem litt, da jeg ved morgentoalettet oppdaget at dassen var tett. F..ck... Gleden ved å være huseier, det :). Så var det å ringe rundt til rørleggere og høre om noen hadde vakt - fikk prata med en fyr som godt kunne komme, men om det ikke var superkrise mente han det var smart å vente til mandag, siden helgetillegg var dyrt. Det var jeg jo enig med ham i. Han kom med en del gode råd over telefon - som ble testet ut uten hell. Jeg så da for meg ei artig helg med ute-tissing - og nabobesøk for å gjøre andre ting - inntil jeg kom på at jeg hadde campingdoen i campingvogna :D. Den har nå fått flytte inn på badet... :D

Vel - Willy og jeg kom oss da ut på tur - litt forsinket (hadde tenkt å gjøre unna turen tidlig siden jeg skulle ha middagsgjest i kveld). Og hvilken fantastisk deilig tur det ble. Glad og ivrig hund, flotte løyper, perfekt føre, strålende sol og ganske varmt faktisk. Vi møtte selvsagt masse folk, og alle var blide og hyggelige, mange lurte på hvilken rase Willy var (jada, man snakker jo med folk selv om man går på ski), folk kommenterte den åååååå så søøøøøte hunden når vi fòr forbi dem i løypa - rett og slett en herlig tur :).

Vel hjemme var det bare å kaste seg i dusjen og så forberede middagen. Satset på kyllingsuppe med peanøtter i dag, og til dessert ble det is med varme skogsbær - og kaffe. Nammis :). Veldig trivelig med besøk altså :).

I morgen tror jeg jammen det må bli en skitur igjen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina skal på visning i asker. :) Leiligheten hadde vært perfekt men han sa det var mange andre som skulle se på den også. Men kjæresten kjører meg i hvert fall til asker på visning på mandag så skulle jeg få beskjed på tirsdag. :)

Å, spennende! Håper virkelig du får den :) Krysser fingrene for deg!

Nå er jeg trøtt, leser genetikk og avl men nå driver hjernen og surrer med meg. Så da bør jeg kanskje legge meg istedet :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, spennende! Håper virkelig du får den :) Krysser fingrene for deg!

Nå er jeg trøtt, leser genetikk og avl men nå driver hjernen og surrer med meg. Så da bør jeg kanskje legge meg istedet :yawn:

Takk! Håper jeg også!!! :)

Genetikk ja. Lese til eksamen burde jeg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står vinduet på vidt gap her, og jeg får litt vårstemning av luften! :D Selv om det sikkert er -15 eller mer ute. Eller mindre? Har aldri lært meg det der. Det er som danske tall, noe mystisk som jeg vet er der men aldri helt får tak i.

Uansett. Det jeg skulle si var egentlig... ja det var vel sånn sett bare dette jeg skulle si.

Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååå typisk gubben å gå på butikken, handle AKKURAT det vi trenger (det jeg sier vi mangler) og så ikke kjøpe noe som helst annet. Han har ikke forstått det der med å kose seg på en lørdagskveld han!

Høres kjent ut. Jeg er også slik, og misliker at min samboer har en tendens til å kjøpe en chipspose for mye og annet vi ikke trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verrrrden så kjedelig å være bevegelseshemmet, og i tillegg til kjedsomheten så må alt planlegges! Bare det å ta med seg et glass cola fra kjøkkenet til stua når man ikke klarer å gå med bare en krykke! Verden skal være glad for at jeg skal være sånn bare en kort stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...