Alzenas Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Her er noen bilder av Whippetene våre, eller "stankelbeina" som tantebarna mine kaller dem ;-) Pearl på 4,5 år, søsteren hennes Lykke på 14 mnd, og "lille" Enya på 7 mnd. Her lider vi ikke av Whippetbasillen i det hele tatt, nei 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Vakre Enya var utrolig pen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Vakre Enya var utrolig pen. Takk :-) Ja hun er noe for seg selv. Helt spesiell, og øyne til å smelte de fleste tror jeg. :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 wow så nydelige :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Kjempefine! Whippser er jo bare den perfekte maskothunden! Kanskje det blir en slik på meg en gang jeg blir lei de store droga Den hvite var jo bare helskjønn da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Nyyydelige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Så koselig at du registrerte deg her flotte familien til Tavisnuppa Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Åh, så flotte alle sammen, men er noe spesielt med hvite dyr i mine øyne, og bare dødslekkert på en mynde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Kjempefine! Whippser er jo bare den perfekte maskothunden! Kanskje det blir en slik på meg en gang jeg blir lei de store droga Den hvite var jo bare helskjønn da! Å, Greyhound du har ja. Fantastisk :-D Jeg har siklet på Jet`s sine i årevis, og det hjelper lite å møte Greyhounds på utstillinger. Virker som absolutt flotte hunder :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Åh, så flotte alle sammen, men er noe spesielt med hvite dyr i mine øyne, og bare dødslekkert på en mynde. Takk!! :-) Enya er fra vårt eget oppdrett, jeg var rettere sagt sjokkert når det kom noen hvite små nurk Ja, måtte jo komme etter da Tavi, når du nevnte siden. Så kan det jo være at det kommer noen bilder av Tavi her som vi ikke har sett også, lett å misse noen bilder på Facebooken. Fine, fine Tavi :-) Enya og tanta si, viktig å kose seg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 1. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2013 Kjempefine bilder! Whippets, altså 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Kjempefine bilder! Whippets, altså Tusen takk, og det samme til deg. Måtte snoke litt innom bloggen din 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Så fine de er. Den hvite var utrolig skjønn da, ser ikke helt hvite whippeter så ofte eller? Eller er hun veldig lys cream? Syns jeg skimter noen tegninger på hodet på enkelte av bildene. Vi venter vår første whippet nå om noen uker, gleder oss veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Så fine de er. Den hvite var utrolig skjønn da, ser ikke helt hvite whippeter så ofte eller? Eller er hun veldig lys cream? Syns jeg skimter noen tegninger på hodet på enkelte av bildene. Vi venter vår første whippet nå om noen uker, gleder oss veldig! Hvite uten brindler er ganske sjeldent å se, men de kommer av og til. De tre kullene jeg kjenner til (vårt, og to i Sverige) er fra samme linjene, så det var vel noe spennende som lå bak på linjene som dukket opp Aldri sett en helt hvit før. Enya har en lysbeige "flekk" på hodet, og kanskje en anelse lys cream langs ryggraden. Men vises kun i bestemt lys, og kameraet sliter med å hente opp fargen skikkelig. Å, gratulerer så mye - Dere har MYE å glede dere til! Kan jeg spørre hvor den kommer fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Ok, spennende da. Takk, vi skal ha fra kennel Librium. Gleder oss masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Nydelige whippser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Ja, jeg poster litt her og må jo vise fram supersøta 1 og 2 Sent from my iPad using Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 3. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2013 Nydelige! Den hvite var jo helt spesiell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Så herlige. Jeg venter på whippet nr 2, men selvfølgelig er det bittelitt whippet i 7-slagsblandingen min også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Ok, spennende da. Takk, vi skal ha fra kennel Librium. Gleder oss masse Du er ekstra heldig som venter en Librium da! De er jo både meget vakre og utrolig trivelige hunder:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 4. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Ok, spennende da. Takk, vi skal ha fra kennel Librium. Gleder oss masse Så hyggelig, har møtt noen av Librium sine hunder på utstillinger, flotte hunder :-) Du også Vimsy, Whippet boom ute å går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Det har egentlig ikke skjedd så mye i det siste, som igjen vises på bildene, men jeg legger nå ut:-) Enya 8 måneder gammel Pearl, moren til Enya :-) Lykke (Søsteren til Pearl, tanta til Enya.....) Hehe! Viktig med kosestund:-) Pearl Mor&Datter Det er hardt å være på topp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Flotte bilder av finingene dine! Elsker det bildet der Pearl og godgutten din har sovnet med pizzaen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 5. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Flotte bilder av finingene dine! Elsker det bildet der Pearl og godgutten din har sovnet med pizzaen Jepp, det er ikke så dumt! Sjokkert over at Pearl ikke oppdaga, og stjal den pizzan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 5. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2013 Jepp, det er ikke så dumt! Sjokkert over at Pearl ikke oppdaga, og stjal den pizzan. Tavi hadde sikkert hentet den i søvne. matvrak! på valpekurs i går snakket vi om valper som ikke vil spise. Og jeg måtte innrømme at jeg aldri helt har hatt det problemet... xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts