Lola Pagola Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Jeg har flere 24HH salukier, dalmatinere og pitbuller til salgs. Har beholdt alle, men det trenger jeg ikke hvis noen er interressert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Æsj, teite meg hadde ikke skjønt at jeg ikke kunne selge alle valpene, men at jeg kun kan selge eller beholde en, mens resten går til god damn "pet home". Grrr!! Må jeg ha poeng som breeder for å kunne beholde eller selge flere? Du må ha elite konto da. Da får du beholde to stykker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Æsj, teite meg hadde ikke skjønt at jeg ikke kunne selge alle valpene, men at jeg kun kan selge eller beholde en, mens resten går til god damn "pet home". Grrr!! Må jeg ha poeng som breeder for å kunne beholde eller selge flere? Pyttsann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Låste de som var verdt å beholde jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 sitter med critter og hage,men går det an å få tak i noe å putte i hagen? Trær eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokus Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Du må ha elite konto da. Da får du beholde to stykker. Hvordan får man elitekonto da? Og fortsatt får man bare beholde eller selge to selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Hvordan får man elitekonto da? Og fortsatt får man bare beholde eller selge to selv? Her står det litt: http://www.furry-paws.com/help/article/elite-accounts-and-fpp Det koster penger forresten. 130-140 eller noe? Hvis jeg husker rett, og det gjør jeg sikkert ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Hvordan får man elitekonto da? Og fortsatt får man bare beholde eller selge to selv? Donerer $20 dollar. Da har du elitekonto ett år. Og kan beholde og/eller selge to valper, samt litt små "perks" ellers. Edit: Rettet opp sum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Hvilke konkurranser gir mest poeng? Ser det varierer veldig uansett plassering og antall hunder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 10. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Dette er sikkert svart på før, men jeg orker ikke lete i jungelen... Hvor gamle bør hundene være før man avler på de? Har level noe å si, eller er det antall dager gamle de er? Samme på tisper og hanner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Jo eldre og høyere level, jo bedre blir avkommene Nerdene parrer tispene på dag 88 og 100 Kvaliteten går ned etter to kull på tispen, mens hannen har ikke begrensninger på det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Mens de som er utålmodige avler på tispa når som helst etter level 5 (og registrering) også selger tispa etterpå Med mindre hun er 24HH og "perfekt" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Jippi! De første egenproduserte isabella aussiene er født:D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Syns de levler litt sent jeg. Særlig de unge før de kommer igang.. Tips? De ligger ganske høyt på en egenskap ved fødsel og bruker puppy breeding pamphlet eller hva det heter på dag 0 hvert kull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Syns de levler litt sent jeg. Særlig de unge før de kommer igang.. Tips? De ligger ganske høyt på en egenskap ved fødsel og bruker puppy breeding pamphlet eller hva det heter på dag 0 hvert kull... Hvor høyt er "Multiplier: ...x Competition Experience" da? Hunder man kjøper "store bought" har 1x. Hunder som levler sakte har lavere nummer og de som levler fortere har litt høyere. Hvis de har litt høyere, levler de som oftest fra level 1-4 på en dag også ca en level hver dag fremover. Tulip (? tror jeg) har skrevet det litt bedre forklart enn jeg nettopp gjorde, en eller annen plass lengre bak her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Hvor høyt er "Multiplier: ...x Competition Experience" da? Hunder man kjøper "store bought" har 1x. Hunder som levler sakte har lavere nummer og de som levler fortere har litt høyere. Hvis de har litt høyere, levler de som oftest fra level 1-4 på en dag også ca en level hver dag fremover. Tulip (? tror jeg) har skrevet det litt bedre forklart enn jeg nettopp gjorde, en eller annen plass lengre bak her Sånn 1.064 og litt over/under. De går som regel fra 1 - 3 på ett hopp og fra 3-5 på ett så da er det kanskje slik det skal? Syns bare det går så seint fra 1 og til den dagen de starter å øke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Går de ikke fra 1-3 første dagen de kan levle (12 dager)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Går de ikke fra 1-3 første dagen de kan levle (12 dager)? Jo,dag 12 kan stemme. Men det er jo veldig lenge. Går det ikke å speede opp ting litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 De er liksom valper fram til de er 12 dager, de kan ikke avles på og konkurreres med før da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2013 Mine levler omtrent annenhver dag de, egentlig uansett om de er bra eller ikke. Men jeg får ikke brukt puppy brosjyregreiene på mine lenger jeg, hvorfor ikke? Jeg har blitt trestjerners breeder og kan lage dem selv, har det noe med det å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Mine levler omtrent annenhver dag de, egentlig uansett om de er bra eller ikke. Men jeg får ikke brukt puppy brosjyregreiene på mine lenger jeg, hvorfor ikke? Jeg har blitt trestjerners breeder og kan lage dem selv, har det noe med det å gjøre? Når du er trestjernes breeder så får valpene den samme boosten når de blir født som når du ellers måtte brukt puppy-tingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Når du er trestjernes breeder så får valpene den samme boosten når de blir født som når du ellers måtte brukt puppy-tingene AHA! Takk! Var like før jeg lagde et topic om det på chatten, det hadde vært litt flaut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Under 900 UXP til level 15 *w00pw00p* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 AHA! Takk! Var like før jeg lagde et topic om det på chatten, det hadde vært litt flaut Jeg var i ferd med å gjøre det selv, inntil jeg brått oppdaget at valpene ble dobbeltboostet fra fødsel, så du er ikke alene om å lure på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Jeg ble level 15 i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts