Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Hjelper ikke å ha mange å velge i hvis det ikke er noe særlig det man må velge :P Og jeg tjener mer penger enn jeg klarer å bruke på FP allerede, så penger er ikke et tema :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Hjelper ikke å ha mange å velge i hvis det ikke er noe særlig det man må velge :P Og jeg tjener mer penger enn jeg klarer å bruke på FP allerede, så penger er ikke et tema :lol:

Jamen det gjør ikke jeg :aww: Selv om jeg har spart opp til en 750 000 nå. Jeg vet ikke jeg, jeg liker å ha den ***** lala'en på plass kjenner jeg :P Lla går til nød, men LL, ll og lla kan jeg virkelig ikke fordra :P Og blir det til at kullet ikke blir noe særlig å velge i, så tjener jeg hvert fall litt på det :aww:

Puppy Mills United :super::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen det gjør ikke jeg :aww: Selv om jeg har spart opp til en 750 000 nå. Jeg vet ikke jeg, jeg liker å ha den ***** lala'en på plass kjenner jeg :P Lla går til nød, men LL, ll og lla kan jeg virkelig ikke fordra :P Og blir det til at kullet ikke blir noe særlig å velge i, så tjener jeg hvert fall litt på det :aww:

Puppy Mills United :super::lol:

Vi har alle våre prioriteringer :P Jeg vil heller ha et kull med 3 valper der jeg vil beholde to av de, enn et kull på 12 valper der jeg beholder en crappy en fordi den var den beste av de crappy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Vi har alle våre prioriteringer :P Jeg vil heller ha et kull med 3 valper der jeg vil beholde to av de, enn et kull på 12 valper der jeg beholder en crappy en fordi den var den beste av de crappy :P

Ja, den tankegangen er jeg med på se! Men aller helst vil jeg ha flere valper å velge i, enn 1-2-3 stk. Får jeg et crappy kull, så er det lite sannsynlig at det blir beholdt her også, uansett kullstørrelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha lala på plass, men jeg stresser ikke med å få lala lengre, jeg prioriterer stats og HH mer akkurat nå. Er på gen 3 på muttene, grønlandshundene og siberian huskiene, og de har drit dårlig HH/hh men har snart 4stat på alle sammen, der har jeg ikke brydd meg med om det er Ll, ll, lla, Lla eller lala, men lala begynner også - uten at jeg har gjort stort å komme på plass der også gitt.

Jeg prioriterte lala på andre raser, og spessielt Border Colliene mine sliter jeg med det nå, jeg har ikke dilution gen i dem og ikke i nærheten å ha 4 stats, jeg tror at jeg har noen som kan gå for 4stamina, men akk, jeg vet nå ikke helt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den tankegangen er jeg med på se! Men aller helst vil jeg ha flere valper å velge i, enn 1-2-3 stk. Får jeg et crappy kull, så er det lite sannsynlig at det blir beholdt her også, uansett kullstørrelse :)

Men problemstillinga di, som jeg svarte på, var hvorvidt det var noen vits i å beholde en 9HH/3hh-hanne når han hadde Lla, og da svarte jeg at lala-problematikken er det siste jeg bryr meg om :P Hvis 9HH/3hh er det beste du får i et kull, så har du litt andre utfordringer enn hvor store kullene blir, tenker jeg :P Og om jeg virkelig skulle ha brydd meg om det, ville jeg i første omgang nøyd meg med at de fikk mellomstore kull, og så tatt hensyn til kullstørrelsen når antall HH var høyere, og statsene var det jeg ville ha :) Det er sånn jeg gjør det i hvert fall, når jeg er fornøyd med HH/hh og stats, så ser jeg på kullstørrelse.. Så sant jeg ikke bråbestemmer meg for å avle farge (rød på terv og blå på CC *kremt*), da er ikke kullstørrelsen så viktig igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

*puh* da klarte jeg holde meg til dag 99/100 (hannhunder på dag 100).

Ble mye ok og bra der. Så om noen vil ha kelpie/aussie/mini bulle så er det bare ett par kull jeg har beholdt 2 valper i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg er har FP-luksusproblemer! I 3 av kullene mine har det kommet inn mer enn 1 bud, i storpuddel-kullene mine er det to som byr mot hverandre (de samme to i begge kullene), de byr det samme, og de er ikke interessert i samme hund, hvem skal få, liksom? Samme problemet i CC-kullet, bortsett fra at det er to andre enn de som skal ha puddel da :P

I det ene puddelkullet er det ei annen som har bydd mer enn de to andre, men hun har ikke penger nok til å betale for den, så det hjelper meg jo ikke stort akkurat nå, og siden hun la inn budet i går så antar jeg at hun ikke har så "mye" penger - så skal jeg ta hensyn til det, liksom?

Alle disse vanskelige valgene i dette veldig RL-lignende spillet :aww::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg er har FP-luksusproblemer! I 3 av kullene mine har det kommet inn mer enn 1 bud, i storpuddel-kullene mine er det to som byr mot hverandre (de samme to i begge kullene), de byr det samme, og de er ikke interessert i samme hund, hvem skal få, liksom? Samme problemet i CC-kullet, bortsett fra at det er to andre enn de som skal ha puddel da :P

I det ene puddelkullet er det ei annen som har bydd mer enn de to andre, men hun har ikke penger nok til å betale for den, så det hjelper meg jo ikke stort akkurat nå, og siden hun la inn budet i går så antar jeg at hun ikke har så "mye" penger - så skal jeg ta hensyn til det, liksom?

Alle disse vanskelige valgene i dette veldig RL-lignende spillet :aww::P

Da sender du meld til de som byr om at du må ha høyere bud for å bestemme hvilken valp som blir solgt til hvem, og meld til henne som ikke har nok penger om at sorry, den som har penga får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sender du meld til de som byr om at du må ha høyere bud for å bestemme hvilken valp som blir solgt til hvem, og meld til henne som ikke har nok penger om at sorry, den som har penga får.

Nei, det er for mye jobb ass :P Jeg godtok budene fra den ene puddelkjøperen jeg, den andre fikk ingen.. hehe

Nå driver jeg og rydder i kennelen, så nå legges det ut hunder til salg over en lav sko :lol: Av en eller annen merkelig grunn sliter jeg med å redusere antall terver, men det er den rasen jeg har kommet lengst med, så det kan jo ha noe med det å gjøre. Får vel bare være enda strengere på utvelgelsen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, det er litt kleint når man får melding av en som takker for å få kjøpt hunder av deg? De lå på public sale, du gadd å betale for de, det er ikke noe å takke for, liksom.. :lol: Kanskje jeg bør takke for at vedkommende gidder å kjøpe mine rejects? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, det er litt kleint når man får melding av en som takker for å få kjøpt hunder av deg? De lå på public sale, du gadd å betale for de, det er ikke noe å takke for, liksom.. :lol: Kanskje jeg bør takke for at vedkommende gidder å kjøpe mine rejects? :lol:

Jeg kjøpte jo også en av dine rejects xD

Du har ikke en terv hanne av litt kvalitet til salgs som jeg kan snike inn i side kennelen min? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte jo også en av dine rejects xD

Du har ikke en terv hanne av litt kvalitet til salgs som jeg kan snike inn i side kennelen min? :P

Ja, men takket du for det? *ler*

Jeg har et kull med terv-valper nå med 6 hanner i, 24HH og de fleste med 4xIntelligence som stats, men det var kanskje ikke valp du ville ha? Tenkte jeg skulle vente til aptitude-testen med å velge hva jeg beholder selv, derfor er ingen lagt ut for salg enda, men jeg beholder bare 1 i hvert kull, om jeg beholder noen (bortsett fra i kullene med røde, der har jeg beholdt to som er røde). Sånn utover det så har jeg tispevalper til salgs, ei med 24HH og 3 med 23/HH1Hh, alle med 4xIntelligence stats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men takket du for det? *ler*

Jeg har et kull med terv-valper nå med 6 hanner i, 24HH og de fleste med 4xIntelligence som stats, men det var kanskje ikke valp du ville ha? Tenkte jeg skulle vente til aptitude-testen med å velge hva jeg beholder selv, derfor er ingen lagt ut for salg enda, men jeg beholder bare 1 i hvert kull, om jeg beholder noen (bortsett fra i kullene med røde, der har jeg beholdt to som er røde). Sånn utover det så har jeg tispevalper til salgs, ei med 24HH og 3 med 23/HH1Hh, alle med 4xIntelligence stats.

Haha, takk for mallen jeg kjøpte :) Hun kommer godt med, er så lei av dårlige hunder nå at jeg blir sprø, spess med 3 kontoer med nesten bare dårlige hunder på.

Ja, du kan jo aptitude-teste og se hvem du beholder så kan jeg plukke en etterpå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk for mallen jeg kjøpte :) Hun kommer godt med, er så lei av dårlige hunder nå at jeg blir sprø, spess med 3 kontoer med nesten bare dårlige hunder på.

Ja, du kan jo aptitude-teste og se hvem du beholder så kan jeg plukke en etterpå? :)

Jeg har mallevalper nå og :P En av tispene legges ut for salg når jeg har aptitude-testa de også, så sant ikke en av hannene blir solgt først :P

Men ja, da følger du med på dag 4 og sender en melding om hvem du vil ha, så kan jeg legge ut den ene til salg for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...