Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

  • 3 weeks later...

Her går det framover, fått flere BOB'er i kennelen nå :D Ikke på Borderne da, men når mine beste har 1.4x og de fleste drevne har 1.5x og whatnot så går det nok litt treigere før jeg får noe der, men det er målet mitt nå :)

Ellers er det jo veldig "gøy" å vente til de er gamle nok for paring da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en laaang pause fra FP bestemte jeg meg for å ta det opp igjen. Heldigvis hadde jeg vært smart å låst alle hundene mine så hadde ikke mistet noe :D *skryte av fortid-meg* Merker det er lenge siden jeg har spilt, måtte sette meg inn i alt igjen, men det gikk fort så fort jeg ble varm i trøya. Ser også det er kommet noe nytt her og der men det plukker jeg bare opp underveis. Er også med i Sone-guilden så jeg!

Har ikke orket å lese denne laaaange tråden, men mitt brukernavn er også Titovn der inne, og har Schäferhunder og Border Collier :ahappy: Hadde Bull Terrier men selger de ut nå, har to stk igjen hvis noen skulle vært interessert i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en laaang pause fra FP bestemte jeg meg for å ta det opp igjen. Heldigvis hadde jeg vært smart å låst alle hundene mine så hadde ikke mistet noe :D *skryte av fortid-meg* Merker det er lenge siden jeg har spilt, måtte sette meg inn i alt igjen, men det gikk fort så fort jeg ble varm i trøya. Ser også det er kommet noe nytt her og der men det plukker jeg bare opp underveis. Er også med i Sone-guilden så jeg!

Har ikke orket å lese denne laaaange tråden, men mitt brukernavn er også Titovn der inne, og har Schäferhunder og Border Collier :ahappy: Hadde Bull Terrier men selger de ut nå, har to stk igjen hvis noen skulle vært interessert i det :P

Jeg har også Bordere, bare å si ifra om du vil låne en hannhund :) Heter Heike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig opp et nytt vindu inne på furry paws hvor en eller annen side ville at jeg skulle delta i en undesøkelse. Helt normale spørsmål som hvilket kjønn jeg var, hvor ofte jeg besøkte furry paws osv. På slutten stod det at jeg kunne velge meg 2 ting fra en liste, hvor en av tingene bla var en android tablet for 0 kr. Jeg skjønte det var noe muffins og trykket ikke på noe mer og lukket siden. Men tror jeg har fått virus! :( Det er reklame overalt! Linker til dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes så ekkelt, kjør virus scanning av pcen. Kan være malware også - de er litt tricky. Jeg har Norton (virus og ormer) og Spy Hunter (malware) i beredskap - så har jeg ad block på chrome så får ikke opp slikt - bare tall som viser hvor mange ads og popup vindu som er blokkert ved siden av iconet til ad block. Jeg tror at Kah eller hva hun kalles hadde skrevet ett news innlegg om noe sånt skulle skje på siden :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes så ekkelt, kjør virus scanning av pcen. Kan være malware også - de er litt tricky. Jeg har Norton (virus og ormer) og Spy Hunter (malware) i beredskap - så har jeg ad block på chrome så får ikke opp slikt - bare tall som viser hvor mange ads og popup vindu som er blokkert ved siden av iconet til ad block. Jeg tror at Kah eller hva hun kalles hadde skrevet ett news innlegg om noe sånt skulle skje på siden :s

Jeg lastet ned noe gratis virusprogram, de ble ikke kvitt det. Jeg vet ikke hvilket virusprogram jeg egentlig har på pcen, men jeg er sikkert alt for dårlig på å oppdatere slikt.. Jeg prøvde å innstallere ad block i går, men det gikk ikke. Jeg får spørre min bror om hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes så ekkelt, kjør virus scanning av pcen. Kan være malware også - de er litt tricky. Jeg har Norton (virus og ormer) og Spy Hunter (malware) i beredskap - så har jeg ad block på chrome så får ikke opp slikt - bare tall som viser hvor mange ads og popup vindu som er blokkert ved siden av iconet til ad block. Jeg tror at Kah eller hva hun kalles hadde skrevet ett news innlegg om noe sånt skulle skje på siden :s

Hvor er det Kah har skrevet? Prøvde å sjekke news og fant ingenting der :S

Jeg er også litt ute av gamet @Lola Pagola :lol: Jeg husker det var best å parre tisper på dag 98-100, mens hannhunder spiller ingen rolle, right?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det Kah har skrevet? Prøvde å sjekke news og fant ingenting der :S

Jeg er også litt ute av gamet @Lola Pagola :lol: Jeg husker det var best å parre tisper på dag 98-100, mens hannhunder spiller ingen rolle, right?

Jo de bør være så høy level som mulig, men utover det spiller det ingen rolle nei, de kan vel parres i det uendelige uten at kullene mister kvalitet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de bør være så høy level som mulig, men utover det spiller det ingen rolle nei, de kan vel parres i det uendelige uten at kullene mister kvalitet.

Good :D Mens på en tispe er det første kullet best kvalitet?

Synd nesten alle på hundesonen har låst sine kontoer. Jeg er jo en av de som hadde det for litt siden :lol: Fant ut på hundesonen guilden at jeg har en konto til med Jack Russel terriere som ikke er så halvgærne. Gidder ikke spille mer på den, men om noen er interesserte, så kan jeg åpne den for å selge de :) Ellers søker jeg gode sheltier! Alt for mye dårlige sheltier innpå spillet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tisper er det 1. og 2. kull som gir best kvalitet, etter det synker det. Så Første parring bør skje på dag 88 senest og siste da på dag 100 :)

Jeg så en kennel som kun parret på dag 100. Får deres valper da mindre kvalitet?

Denne aptitude testen er ny for meg. Hvis jeg hadde et kull før dette kom inn i spillet, hvordan foregår det da? Jeg kunne klikke på den aptitude knappen på den ene kullet jeg hadde før dette kom inn i spillet, og der kom det opp 3 sporter på hver valp. Er det slik det funker når man tar en aptitude test?

Ellers valgte jeg å logge meg på den andre kontoen og selger der alle mine Jack russels. Har også en valp man kan kjøpe der :)http://www.furry-paws.com/kennel/view/1093225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...