Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg er også elitespiller. Navnet er Ganzie der også.

Bruker altfor mye tid der inne, må jeg innrømme :icon_redface:

Du er ikke den eneste, men det er jo så gøy :) Jeg er også elitespiller. Har vært det noen år nå, og kunne ikke tenke meg å gå tilbake å være vanlig spiller. Da tar ting enda lenger tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om man ikke er så opptatt av å levle høyest mulig før man avler, er det jo bare å avle på level 1 hunder og pensjonere de etterpå, da får man fortere det man vil ha og fyller ikke opp kennelen med rusk og rask. Men om man derimot vil høyest mulig, er det greitt å låse noen hunder, jobbe med de andre en uke el to, så låse de og åpne de andre igjen. Ellers blir det fort til at man mister total kontroll, ting tar for mye tid og man dropper helt ut av spillet.

Jeg har kommet til lala 19HH 4agi (har med høyere HH også, men de er ikke lala og 4agi) på finsk spitz ila 8mndr, og da har de vært låst rundt 3 mndr tilsammen. Begynte på bunn med butikkhunder, og kjøpte fem litt bedre hunder fra andre spillere, den beste var Lla 2ag 14HH. Regner med å ha 24HH på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om man ikke er så opptatt av å levle høyest mulig før man avler, er det jo bare å avle på level 1 hunder og pensjonere de etterpå, da får man fortere det man vil ha og fyller ikke opp kennelen med rusk og rask. Men om man derimot vil høyest mulig, er det greitt å låse noen hunder, jobbe med de andre en uke el to, så låse de og åpne de andre igjen. Ellers blir det fort til at man mister total kontroll, ting tar for mye tid og man dropper helt ut av spillet.

Jeg har kommet til lala 19HH 4agi (har med høyere HH også, men de er ikke lala og 4agi) på finsk spitz ila 8mndr, og da har de vært låst rundt 3 mndr tilsammen. Begynte på bunn med butikkhunder, og kjøpte fem litt bedre hunder fra andre spillere, den beste var Lla 2ag 14HH. Regner med å ha 24HH på nyåret.

Er det ikke litt bedre å få en del hunder før man gjør det sånn? Kan jo bli litt kjedelig med bare noen få.

Men jeg har litt for mange, så ja. Skal se hvordan det går når jeg har rensket opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt bedre å få en del hunder før man gjør det sånn? Kan jo bli litt kjedelig med bare noen få.

Men jeg har litt for mange, så ja. Skal se hvordan det går når jeg har rensket opp litt.

Om du syns du bruker for mye tid, så har du jo nok hunder? Jeg har vel rundt 200 hunder/7 raser på åpne/låsekontoen min, og ca halvparten er låst til enhver tid. På den andre kontoen har jeg ca 150 hunder fordelt på tre raser, de låses kun om jeg er bortreist over tid. Så rundt 250 hunder stelles daglig. Joda, det tar tid, men ikke for lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel vil du ha ham? :)

Jeg gjorde tidenes bommert - skulle sett opp konkurranser, og satte ved en feil premien til 100 ganger påmeldingsavgiften - der fløy 100 000 rett ut av vinduet. :pinch:

Eldst mulig for å få høyest level på de. :P

Ha ha. Dyrkjøpt bommert! Godt det ikke er RL penger!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller dere Genie Test? Hvor mange riktige på rad har dere klart? Har ikke spilt det så mye, men tar en runde nå for å lære meg mer om genetikken siden jeg vil avle litt mer seriøst (og kunne velge farger bedre når jeg har kvalitet nok på pommene til å fokusere på det). "Jukser" med å ha genetikk-siden åpen også, men gøy å komme litt inn i det. :)

Har spilt til 173, tror jeg det var. Jeg begynte med gensiden åpen, og dobbeltsjekket, man lærer mye fortere da. Følte jeg lærte masse, og når jeg klarte over 100 for første gang var det uten å "jukse". Nå kan jeg genene omtrent utenat, og hva som er recessivt vs dominant osv. :ahappy: Veldig veldig lurt å spille, man får mye bedre oversikt over hva man kan få i et kull av farger/tegninger osv!

Nå har jeg ikke spilt på lengelenge, så jeg må vel snart inn og ordne litt med dyra. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller, men kommer som regel til et sted mellom 15 og 25 før det stopper opp og jeg gjør en dum feil. Har også "juksesiden" opp, men har mer og mer oversikt nå over hva som er hva.

Men begriper ikke at noen klarer å ta tusen på rad. Ikke pga vanskelighetsgraden, men at de orker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...