tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Inne på den enkeltes hovedside kan man "add friend" om jeg husker rett Edit: la deg til. Og du får det til ved å gå inn på brukerens kennel, inn på "owner", og der kan man legge til Finner det fortsatt ikke jeg............... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Inne på den enkeltes hovedside kan man "add friend" om jeg husker rett Edit: la deg til. Og du får det til ved å gå inn på brukerens kennel, inn på "owner", og der kan man legge til Finner det fortsatt ikke jeg............... Du må ha kommet på level 3 da. Sent from my GT-I9100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Du må ha kommet på level 3 da. Sent from my GT-I9100 Jeg har levlet til 3, ellers kunne jeg ikke ha akseptert de som har lagt meg til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Yoho, er på level 4! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Endelig fikk jeg tak i en lovende avlstispe! Mye dritt-dalmatinere altså, har ikke fått en eneste med mer enn to Ex! Men hun har E E E E og i tillegg mange HH-par! Kan ikke avles på før om 9 dager da men... level 9 er hun og 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Nå har jeg gjort alle valpene tilgjengelige. Hvis du ønsker deg en hund jeg har valgt å beholde kan du helt sikkert få den i bytte mot en valp fra den. http://www.furry-paws.com/kennel/view/476061 Føler meg skikkelig oppdretter nå. Middelmådig oppdretter...haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 (endret) To lapphundgutter som er mulig å kjøpe (dvs, får jeg solgt en må den andre til pet home da, fra samme kull). Begge 2x excellent og 2x good http://www.furry-paws.com/litter/view/131650 Jeg tar gjerne valp nr. 5, men aner ikke hvordan man gjør det.. edit: fant det ut etter jeg kom til lvl. 4, hehe. Men hva vil du ha for den? Endret 2. Januar 2013 av LindaM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Nå har jeg laget meg en bruker jeg også! Er bare level 2 enda. Hvordan kvitter man seg med hunder man har kjøpt men som har elendig genetikk? Har lagt de ut for salg, men sånne blir vel neppe solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg har jo bare en sctøøggghhh labrador mongospill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg tar gjerne valp nr. 5, men aner ikke hvordan man gjør det.. edit: fant det ut etter jeg kom til lvl. 4, hehe. Men hva vil du ha for den? Opp te dæ Hvordan kvitter man seg med hunder man har kjøpt men som har elendig genetikk? Har lagt de ut for salg, men sånne blir vel neppe solgt? Jeg la ut min til 500, ble solgt den Jeg aner dog ikke hva som er taktisk i forhold til pris, evt beholde de for å levle opp, jeg skulle bare sjekke hvordan det funka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg har collie-valper http://www.furry-paws.com/litter/view/132310 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Synes du kan lage nytt engelsk setter bilde, Lola Er ingen fine der, og det som er standard ser mer ut som en retriever Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Synes du kan lage nytt engelsk setter bilde, Lola Er ingen fine der, og det som er standard ser mer ut som en retriever IW mener du vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Haha, jaaaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Syns Lola kan tegne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Ja, synes hun kan ta den utfordringen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Har en veldig lovende borzoi hanne nå! Noter det bak øret! Edit: OG en fantastisk tispe, så dette blir garantert bra valper altså. Lover! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Borzoi! Hvordan ble gentesten? Hvis du har tatt den enda da Edit: Hvis noen vil legge meg til: #1091930 og #1091840 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Det er en ting til som jeg ikke skjønner med genetikken da. Hh, bærergenet, la oss si hunden har 24Hh. Det vil da fortsatt ha E på alt da H går over h? Edit: Det er 7 år siden jeg hadde om akkurat dette i naturfag, so bear with me Den vil ha EEEE selv men kunne gi hunder med forskjellige grader av sykdom siden den er bærer. Parrere man Hh x Hh så blir statistiskk sett 25% HH, 50% Hh og 25% hh. (Og siden det er 6 genpar per helseting, så er det en del kombinasjoner mulig å regne ut, men det gidder jeg ikke. ) Lagt til noen av dere nå. Dere må forresten huske å gå til "Meadow" hver dag og rote rundt i det vognvraket som er der. Da får man oftest litt penger... Regner med at man fortsatt finner sånne tomb deler der, og da må dere ta med de så dere får dere en tomb. Så kan hundene løpe gjennom der, og man kan vinne forskjellige ting. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Er det mulighet for å slette kontoen og begynne på nytt? jeg får bare opp at jeg ikke har plass til flere hunder, men jeg må da kunne ha flere enn en hund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Er det mulighet for å slette kontoen og begynne på nytt? jeg får bare opp at jeg ikke har plass til flere hunder, men jeg må da kunne ha flere enn en hund? Som andre har sagt, fullfør opplæringa (tutorial) og du vil få mer penger samt kennel med plass til 12 hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Har du bygd ut kennelen din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Er det mulighet for å slette kontoen og begynne på nytt? jeg får bare opp at jeg ikke har plass til flere hunder, men jeg må da kunne ha flere enn en hund? Du kan ha tre kontoer totalt. Og antall hunder henger sammen med nivået på kennelen din. Jo lavere nivå, jo færre hunder. Min kennel er på level 10, og jeg har plass til 50 hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Som andre har sagt, fullfør opplæringa (tutorial) og du vil få mer penger samt kennel med plass til 12 hunder. Jeg har jo gjort det! Fullført hele driten, og fått penger osv for fullføringen, men jeg får ikke ha mer enn 1 hund.. skjønner det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 2. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2013 Jeg har jo gjort det! Fullført hele driten, og fått penger osv for fullføringen, men jeg får ikke ha mer enn 1 hund.. skjønner det ikke. Trykk på midtfeltet på kennelområdet ditt, da skal det komme opp et alternativ om å bygge større kennel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts