Nirm Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Jeg fikk 2 4int valper her, med 2int foreldre http://www.furry-paws.com/litter/view/396514 stmint strint + intspd stmint Men du har int i det første paret. Jeg har bare spd i de to siste. Aner ikke om det har noe å si eller ikke... Siter
tulip Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Lurer på om jeg kjører meg fast litt nå på statsene? Jeg skal ha 4xspd på mudiene mine. Men jeg har bare typ agiagi spdspd på de fleste. Om jeg krysser da agiagi spdspd x agiagi spdspd, vi da alle valpene bli agiagi spdspd da, eller vil jeg kunne få fler enn 2 x spd på de? Du vil aldri få annet enn agiagi spdspd. De kan bytte plass innen det første parret og det andre parret, men ikke mellom seg. Så du må få inn en hund med spd i det første parret. Jeg ville kjøpt en bønsj butikktisper, plukket ut de med spd i første par, og kassert resten, og parret de mot topphannene dine tvert, bare for å få noen spdspd XX hunder. Siter
Nirm Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Du vil aldri få annet enn agiagi spdspd. De kan bytte plass innen det første parret og det andre parret, men ikke mellom seg. Så du må få inn en hund med spd i det første parret. Jeg ville kjøpt en bønsj butikktisper, plukket ut de med spd i første par, og kassert resten, og parret de mot topphannene dine tvert, bare for å få noen spdspd XX hunder. Takk. Skal gå gjennom alle hundene for å se etter om noen har spd i første par. Om ikke, får jeg bare kjøpe noen i butikken ja. Edit: Jeg har heldigvis noen hunder med spd i den første også. Siter
ToneS Skrevet 9. Desember 2013 Rapporter Skrevet 9. Desember 2013 Noen som driver med Australian Cattle Dog? http://www.furry-paws.com/litter/pup/397992/2331390 Siter
Guest 2ne Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 50 forskjellige av mine hunder har blitt BOB nå 32 terver, 4 maller, 12 groenendael og 2 storpudler. Alle er egenoppdrettet bortsett fra to terver Siter
Nirm Skrevet 10. Desember 2013 Rapporter Skrevet 10. Desember 2013 Fikk tak i en tispe ute for salg, så jeg har nå fått fram to 4 x spd hunder. Lavt level på foreldrene, og lavt HH, men det går fort opp. Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Oppe i 20HH på xolo nå Hvordan ligger dere andre an der? Eller er det bare jeg som holder på? Siter
Gjest Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Oppe i 20HH på xolo nå Hvordan ligger dere andre an der? Eller er det bare jeg som holder på? Jeg har hatt pause den siste måneden pga eksamen, så ligger nok et stykke etter. Har konsentrert meg om å få 4int/spd og lala først, er ikke i nærheten av 20HH foreløpig. Men tror jeg har et greit utgangspunkt for å få det til, da. Siter
tulip Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Oppe i 20HH på xolo nå Hvordan ligger dere andre an der? Eller er det bare jeg som holder på? Er vel bare du som rovavler Jeg er på level 27 med de høyeste, 23 på de laveste, tror jeg. Siter
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Har 4stats og lala på de fleste nå Ja rovavl ftw Siter
MissHeike Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Jeg kjøpte en GSD som Ganzie hadde på public sale og fikk litt fart på kvaliteten på mine hunder... Jeg har virkelig vært uheldig med dem.. Large Munsterlander går det fint framover med, bare lala hunder der i gården, tror kanskje jeg har en eller to Lla tisper igjen, men tar bare lala hunder videre nå. Er på generasjon 3 nå. Finsk Lapphund er sammarbeids partneren tilbake på og det går strålende med dem. Resten går det også bra med, jippi. Men snart må jeg jo låse alle unntatt en rase, tror BC'en får være åpen i jula. Siter
maysofie Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Skrevet 12. Desember 2013 Noen her som kan mekke Dog Training Pamphlets som jeg kan kjøpe? Siter
Nirm Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Fått mine to første level 60 hunder idag! 5 Siter
ToneS Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Hvem her er det som har ESS igjen? Siter
Chako Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Hvem her er det som har ESS igjen? Jeg har ESS Det er Engelsk Springer Spaniel du sikter til håper jeg? Siter
ToneS Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Jeg har ESS Det er Engelsk Springer Spaniel du sikter til håper jeg? Japp Vil du ha to hanner? De eneste jeg har. I løpet av avlen min har jeg glemt å beholdt tisper så nå sitter jeg her da, med to hanner igjen bare.... Og føler at jeg orker ikke mer av den rasen atm They are yours for free Siter
Chako Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Skrevet 13. Desember 2013 Ja, tar gjerne i mot de altså 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Fikk min første hund til level 61 http://www.furry-paws.com/dog/index/670474 Da får jeg mitt beste kull hittil, level 61 + level 60 kvalitet 298 på dag 0 har allerede lovet bort spol for lenge siden gøy at folk sender meldinger og vil ha hunder, men litt irriterende og, da må jeg drive å huske på å si fra til diverse... 5 Siter
ToneS Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 kvalitet 298 på dag 0 har allerede lovet bort spol for lenge siden gøy at folk sender meldinger og vil ha hunder, men litt irriterende og, da må jeg drive å huske på å si fra til diverse... Jeg mistenker at jeg har lovt bort både det ene og det andre og at jeg har glemt det meste... Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Jeg mistenker at jeg har lovt bort både det ene og det andre og at jeg har glemt det meste... Ja jeg og har glemt endel men var flink her om dagen og sa fra at jeg hadde 24HH pitbuller med høy MP, har ikke fått noe svar enda fra vedkommende.... så da setter jeg dem til public sale isteden. Synes det er lettere å bare beholde to valper fra hvert kull, og legge ut de jeg ikke skal ha for salg. Solgt blir de uansett. Untatt dalmatinere da... tror ikke det er noen som har like bra hunder som meg til salgs der, men likevel står de og støver ned så har sluttet å beholde for salg inntil videre. Siter
maysofie Skrevet 15. Desember 2013 Rapporter Skrevet 15. Desember 2013 Begynner å dukke opp litt av hvert av farger nå... (Får ikke til å legge inn bilde) Litt veeeell dårlig kvalitet da til å være brukbart http://www.furry-paws.com/litter/pup/404399/2369971 Siter
MissHeike Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Jeg må låse hundene, inntil tirsdag minst, får se om jeg kan låse opp en rase å jobbe litt med. Har jo bare dårlige nå da. Selv om BCen har jeg en del røde på Får se hva jeg velger da. Nå skal det i alle fall stelles å låses før hurtigrute tur kl. 06:45 på morrakvisten God jul Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 Hunden min som heter Impossible Girl er 100% trent i begge sportene sine hver eneste dag! Synes det var litt morsom at det er akkurat den hunden som er slik, hvis noen ser Doctor Who så skjønner de kanskje http://www.furry-paws.com/dog/index/709564 1 Siter
Caroline Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Skrevet 16. Desember 2013 *klippe* Atte, gir du litt sonenrabatt på denne, eller? Siter
Nirm Skrevet 17. Desember 2013 Rapporter Skrevet 17. Desember 2013 Level 61 i dag. Den er 101 dager da, men likvel. Level 61. 3 Siter
Recommended Posts