Nirm Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Min er 4, på min aller første dag der inne, og da gikk jeg ut fra irl genetikk Har ikke prøvd siden... Det er den ikke. Så man må lære seg reglene for spillet rett og slett. Men når man skal fargeavle plutselig nå, så er det jo greit. Siter
Krilo Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 har kjørt valpene igjennom kalkulatoren, og den valgte valp 7, og valp 4 som nr 2. Valp 7 har 2 hh, 8 Hh og 14 HH http://www.furry-paws.com/litter/pup/138566/777844 mens valp 4 har 1hh, 12 Hh og 11 HH http://www.furry-paws.com/litter/pup/138566/777841. Hvem hadde du valgt? Siter
LindaM Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Yay! Har fått tak i litt tisper nå, og avlet en tispe med 15HH, resten Hh Men nå har jeg jo en del som aldri kommer til å avles på... De får være konkurransehunder så lenge edit: Krilo, jeg hadde beholdt nr. 7 1 Siter
Krilo Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 er den valpen jeg har valgt,men ble litt usikker siden den andre bare har 1 hh. kan hh bli omgjort til HH hvis hannen hun blir parret med har HH på det samme sted hun har hh? veldig fornøyd med at jeg fikk så mange HH'er i det kullet, tispa hadde nemlig bare 5 HH. Skulle bare ønske jeg kunne beholdt flere av dem, er så lite utvalg av tisper med mer enn 10 HH Siter
LindaM Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 er den valpen jeg har valgt,men ble litt usikker siden den andre bare har 1 hh. kan hh bli omgjort til HH hvis hannen hun blir parret med har HH på det samme sted hun har hh? veldig fornøyd med at jeg fikk så mange HH'er i det kullet, tispa hadde nemlig bare 5 HH. Skulle bare ønske jeg kunne beholdt flere av dem, er så lite utvalg av tisper med mer enn 10 HH Nei, har hannen HH på samme sted vil det bli Hh. Men siden det bare var 1 ekstra, samtidig som du får 3HH synes hvertfall jeg det var bedre 1 Siter
Hermes Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er det noe vits å ha penger i banken? Siter
LindaM Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er det noe vits å ha penger i banken? Det lurer jeg også på... Siter
Gjest Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Er det noe vits å ha penger i banken? Du slipper å bruke opp pengene dine ved en feil, hvis du f. eks trykker på noe som var dyrere enn du hadde tenkt. Før fikk man renter hver søndag (?) av det man hadde stående i banken, men sånn tror jeg ikke det er lenger. Siter
Krilo Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Det lurer jeg også på... Er det noe vits å ha penger i banken? veldig lurt for å ikke bruke de opp ved et feil klikk, klarte å miste noen tusen tidligere Siter
yurij Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Knurr. Hvor lete etter deler til statuene på meadows? Kan man senere lage treningsopplegg og sånt til hundene? Red: om dere ser på prisene på å oppgradere på høyere level så lønner det seg nok å spare litt penger... Siter
Grim Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Okei, hvis alle valpene i et kull er ræva, og ingen vil ha de - blir de borte av seg selv, eller må jeg dumpe de? Siter
Guest Jonna Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Okei, hvis alle valpene i et kull er ræva, og ingen vil ha de - blir de borte av seg selv, eller må jeg dumpe de? Ikke gjør noe, og alle forsvinner Siter
tulip Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Okei, hvis alle valpene i et kull er ræva, og ingen vil ha de - blir de borte av seg selv, eller må jeg dumpe de? De blir solgt til pethomes uten at du gjør noe, dvs de går ut av spillet og du får litt penger for de. 1 Siter
Gjest Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 ****! Jeg fikk 83 rette på gene genie. Så sklei musa når jeg skulle trykke, så jeg trykka på feil! Søren også, jeg SÅ jo at den der var rød og ikke roan... tullespill. Siter
Grim Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Ikke gjør noe, og alle forsvinner Likeeeer. Fikk 12 groen i et kull liksom, og de var ikke helt konge... Godt det er et spill. Siter
Lola Pagola Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Et kull med bare lala, valgte en tispe som er 17HH lala og med 1hh Tror jeg skal legge litt mer vekt på lala fremover, er gøy med store kull. Så fremover beholder jeg iallefall ingen tisper med ll. 3 Siter
Gjest Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Labradorkull på 82% quality! http://www.furry-paws.com/litter/pup/134114/752143 Har et kull leveringsklart i morgen - lala og GOOOOD over hele røkla Siter
Grim Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Haha, jeg har en ROSA borzoi. Edit. Var kanskje bare bildet.... Sånn når jeg så litt nøyere etter. Litt skuffa. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Vi fikk noen fine salukivalper, Lola 1 Siter
Nirm Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Gah! 337.... Nå får jeg pakke ned juletreet i stede trur jeg... Siter
Grim Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/kennel/view Om noen er interessert. Fint borzoikull blandt annet. Siter
yurij Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 http://www.furry-paws.com/kennel/view Om noen er interessert. Fint borzoikull blandt annet. Haha,de er mine. 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Man kommer bare inn på sin egen kennelside :/ Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. Januar 2013 Rapporter Skrevet 8. Januar 2013 Men kommer dere inn på en side, jeg kommer bare inn på min egen kennel når jeg trykker på linken? Siter
Recommended Posts