Gå til innhold
Hundesonen.no

158 stemmer

1. 1. Hvilken logo liker du best?

• 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      80
    • 4
      3
    • 5
      52
    • 6
      10
    • 7
      11

Recommended Posts

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Fø

For noen flinke tegne-soniser vi har, blir imponert! (Og som vanlig har vi noen fantastiske kverulanter blant oss, hva hadde sonen vært uten )

Nummer 3, uten tvil! Men, det er mer riktig med "et" og ikke "ett". Pirkefeil though.

Posted Images

Skrevet

Hvorfor har dere ikke prøvd å få tak i originalfilene til bullterrieren først? Resultatene kan/kunne jo sett veldig annerledes ut om den ikke egentlig er med i konkurransen...

Skrevet

Det ser jo uansett ut til at bullterrieren ikke får spesielt mange stemmer sammenlignet med f. eks nummer 3 uansett, da. Jeg tror at om den ikke hadde fått være med i konkurransen i det hele tatt så hadde det blitt misnøye igjen, så vi tok den heller med og ser om vi finner den.

Skrevet

Jeg tenker jo litt at jeg ikke gidder å stemme på den når jeg risikerer at en helt annen vinner da og stemmen min ikke blir tellende. Ikke lett å gjøre alle fornøyde... :P

Når avsluttes avstemmingen?

Skrevet
Jeg tenker jo litt at jeg ikke gidder å stemme på den når jeg risikerer at en helt annen vinner da og stemmen min ikke blir tellende. Ikke lett å gjøre alle fornøyde... :P

Når avsluttes avstemmingen?

Har du lest hele førsteposten? :)

Men helt seriøst, folk skrek og grein over bullterrieren, men så viser det seg nå at folk liker tydeligvis nye og andre forslag, synes forandring er bra og tror du virkelig vi ikke har prøvd å få tak i filene?

• Like 2
Skrevet
Men helt seriøst, folk skrek og grein over bullterrieren, men så viser det seg nå at folk liker tydeligvis nye og andre forslag, synes forandring er bra og tror du virkelig vi ikke har prøvd å få tak i filene?

Jeg var en av de som skreik og grein over bullterrieren :P Men da var ikke disse logoforslagene med, ikke sant? Så selv om vi syns at bullterrieren burde være med, så kan man synes at en av de nye er morsommere, finere eller whatever? Jeg antar det er lov? :P

Skrevet
Jeg var en av de som skreik og grein over bullterrieren :P Men da var ikke disse logoforslagene med, ikke sant? Så selv om vi syns at bullterrieren burde være med, så kan man synes at en av de nye er morsommere, finere eller whatever? Jeg antar det er lov? :P

Yap :)

Og det håpet jeg at folk ville like de nye forslagene :)

Skrevet

Men... "Ett møtested for hundeinteresserte"? Det ligger ikke noe trykk på "et" i setningen når jeg sier den i alle fall, jeg har trykk på møtested, ergo en t. Mulig jeg har fått helt dysleksi altså. Men jeg synes det ser/høres rart ut.

Skrevet
Men... "Ett møtested for hundeinteresserte"? Det ligger ikke noe trykk på "et" i setningen når jeg sier den i alle fall, jeg har trykk på møtested, ergo en t. Mulig jeg har fått helt dysleksi altså. Men jeg synes det ser/høres rart ut.
Er jo sagt mange ganger nå at det vil/kan endres.
  • Like 1
Skrevet
Er jo sagt mange ganger nå at det vil/kan endres.

:lol: Jeg har tydeligvis hatt denne siden oppe leenge, for det var mange flere kommentarer her nå enn når jeg svarte. *Lære seg å oppdatere tråder før jeg svarer*

Skrevet

ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ ? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Føler meg fysisk uvel, blir rent svimmel. Ett møtested liksom. Herregud for en fadese og en farse av en "avstemning".

5 for the win forresten!

:lol:

• Like 10
Skrevet
ETT??? ETT??? Herregud, for noen fjøsnisser dere er, ass. Det skal være et, ikke ett. Retter dere det opp eller? Helst med en gang? Typ nå? For ett bare skriker ut og jeg klarer ikke stemme engang. Føler meg fysisk uvel, blir rent svimmel. Ett møtested liksom. Herregud for en fadese og en farse av en "avstemning".

5 for the win forresten!

:lol:

3 og 5 er laget av samme person ;-) skal sende en epost og spørre jeg :-)
Skrevet

Stemte nr 3 av samme årsaker som nevnt tidligere. Den gjenspeiler flere raser, den er stilren, gøyal og lett gjennkjennelig.

Skrevet
3 og 5 er laget av samme person ;-) skal sende en epost og spørre jeg :-)

Jeg håper du skjønner at jeg spøkte, Anette. :) Du trenger absolutt ikke sende en epost! :)

Skrevet (endret)
Min stemme gikk til 5, og nå er jeg litt sur for at ikke alle er enige, og også stemmer 5. :P

Jeg og. 3 liksom. How zzz. :P

edit:

Tror faktisk jeg kommer til å droppe sonen helt om nummer 3 blir valgt.

Endret av Mari
Skrevet

Er ikke så farlig for meg om det blir tre eller fem, men det er de to jeg liker best hvertfall :) .

Og om dere ikke liker noen av dem.... liker dere den som er nå, da??

Skrevet

Stemte på 2'ern jeg, tydeligvis den eneste så langt :P

(Og 4'ern skal få hederlig ære hos meg, for den var skikkelig kul, og jeg likte utførelsen!)

Skrevet
Nå kan dere stemme over logoforslagene. Bullterrieren er med forbehold om at vi får tak i orginalfilene, så om den vinner og vi ikke finner de så vinner forslag nummer 2 (om bullen vinner). Bildene: 1. post-6328-0-27469100-1356734025.jpg 2. post-6328-0-52609600-1356735041.jpg 3. 4. post-6328-0-30088500-1356734371_thumb.jp 5. 6. post-6328-0-78763200-1356734555_thumb.jp 7. Avstemningen er åpen til fredag 4. januar 23:59.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...